Kenellä on varaa...
...ravata muksujen kanssa monessa kesäkohteessa??!! Olin aatellut, että käytäisiin muutamassa, mutta jo yksi reissu Ähtärin eläinpuistoon pisti miettimään uudestaan. Pelkät pääsymaksut puistoon kahden lapsen kanssa (joista toinen juuri vasta täytti 4) melkein 50 euroa. Päälle bensat ja syömiset, niin ei varmaan alle sadan euron jäänyt. Pääsyliput Puuhamaahan ja Muumimaailmaan näkyvät olevan 17 euroa per nuppi, aivan hirveitä rahoja mielestäni!!! Puhumattakaan Särkänniemestä, Linnanmäestä jne., joissa rannekkeet maksavat lähes 30 euroa!!
Olen tähän asti yleensä ollut aika löysillä kukkaronnyöreillä, mutta nyt jotenkin alkoi puristaa... Onko hintoihin tullut joku pompsahdus, vai enkö vain aikaisempina vuosina ole tajunnut hintojen suuruutta kun olen maksanut surutta kaiken miettimättä sen tarkemmin...???
Ahistaa!!!
Kommentit (7)
meidän lomarahat tuli käytettyä... elämä kallis, dna halpa...heh!
Ei lasten kesän tarvitse olla mielestäni elämyspuistosta toiseen juoksemista. Kerta esim. Särkänniemessä riittää. Haluan että lapsillani ei ole kaikki valmiiksipureksittua ja joutenkin saa olla. Hyvin ovat viihtyneet majoja rakentaessa, uiden, pelaten jne..
Ja sitäpaitsi halvempiakin kohteita on yleensä lähiseuduilla kun vain ottaa selvää. :-)
Sanoo nro 4 no kolmoselle. Minusta ei olisi ollut tuohon.
Metsästä, eväsretki rannalle, yö teltassa omassa/mummulan pihassa...
Eipä huvita toiseen paikkaan enää mennä. Me käytiin tykkimäessä 4 lapsen kanssa. Kaksi vieläpä ilman mitään lippuja ja rannekkeita. Enneku ensimmäisiinkään laitteisiin oli päästy, oli rahaa jo menny 100e. Vielä just bensat ja sapuskat päälle ni jo meni taas talous konkkaan:(
eli jos Länsi-Suomessa päin liikutte, löytyy Porista upea Pelle Hermannin
puisto, ja on täysin ilmainen. On kuin iso leikkipuisto, paljon kiipeilytelineitä (isoja) , iso laiva seikkailtavana keskellä puistoa, liukumäkiä, keinuja erilaisia, karuselleja. Ei mikään huvipuisto , mutta lapset viihtyvät varmasti. On siis Kirjurinluodolla , josta löytyy myös
uimaranta, kahvila, minigolf ...
Yyterin hiekkaranta on kuin etelässä olisi, jos vain ilmat satuu olemaan
hyvät. Suosittelen!!
Se riittää. Muuten ulkoillaan lähipuistoissa ja uimarannalla.