5 pvää syönyt 1200kcal, mutta paino ei vaan putoo.
Kommentit (15)
Painan 47kg ja syön päivässä lähes 3000 kaloria, paino ei nouse (en harrasta liikuntaa).
Me ihmiset ollaan niin erilaisia.
Syöt liian vähän ja luultavasti vääriä ruokia.
Lisää rasvan määrää.
Kaloriteoria ei ole 100% totta.
Suosittelen tätä blogitekstiä: http://live.smashthefat.com/why-i-didnt-get-fat/
Kuule ihan joka päivä olen käynyt tyhjennyksellä ja en normaalistikaan ihan hirveitä määriä syö. Syön aivan tavallisesti, eli annoskokoja vain olen pienetänyt ja joka päivä on tuohon kalorimäärään mahtunut myös keksi, pala kakkua tai suklaata. Toki saalatin ja hedelmien määrää olen lisännyt normaalista ja jättänyt pastat, perunat pois.
Aika vähän olen ehtinyt liikkumaan kun töistä suoraan opiskelemaan, viikonloppuna kävin kyllä lsten kanssa luistelemassa ja 30min reippaalla kävelylenkillä. Tänään menossa kyllä 30min pikajumppaan ennen koulua.
ap
ap
2. Niin olemme. Minäkään en helpolla liho, mutta sitten kun lihon niin se ei näköjään lähde poiskaan! Pituutta 169cm ja painoa 53 ja haluaisin 2 kiloa pois.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:46"]
Kuule ihan joka päivä olen käynyt tyhjennyksellä ja en normaalistikaan ihan hirveitä määriä syö. Syön aivan tavallisesti, eli annoskokoja vain olen pienetänyt ja joka päivä on tuohon kalorimäärään mahtunut myös keksi, pala kakkua tai suklaata. Toki saalatin ja hedelmien määrää olen lisännyt normaalista ja jättänyt pastat, perunat pois.
Aika vähän olen ehtinyt liikkumaan kun töistä suoraan opiskelemaan, viikonloppuna kävin kyllä lsten kanssa luistelemassa ja 30min reippaalla kävelylenkillä. Tänään menossa kyllä 30min pikajumppaan ennen koulua.
ap
ap
[/quote]
Mikä tapa tuo on vastailla ihmisille? Miksi käytät tuollaista "kuule" -aloitusta aivan kuin vastaisit jollekin, joka yrittää haastaa riitaa kanssasi?
tosiasia on, että usein laihiksen alussa elimistö kuivuu ja menee ummetukselle.
vaikutat sen verran sosiaalisesti kömpelöltä dorkalta, että vaikka jotenkin onnistuisit laihtumaan, se ei kompensoisi käytöksesi vajavaisuuksia. dorrrrrrka
Viimeiset kilot ovat vaikeita pudottaa. Oletko varma, että edes haluat? Sinuna vetäisin kaloreita vielä alemmas eli alle paastorajan (800). Sillä kun sitkuttelet pari viikkoa niin luulisin, että laihdut. Muista juoda runsaasti nesteitä.
Kokeilet jotain muuta sitten jos tuolla tavalla ei putoa, kroppa voi eri painoissa poimia erilailla. JA vettä minäkin muistutan juomaan runsaasti, makeat pois ja fiksusti proteiinii ja hiilaria muualta ku noist sokereista!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:47"]
2. Niin olemme. Minäkään en helpolla liho, mutta sitten kun lihon niin se ei näköjään lähde poiskaan! Pituutta 169cm ja painoa 53 ja haluaisin 2 kiloa pois.
ap
[/quote]
Tuolla painolla sun pitää lopettaa syöminen melkein kokonaan jos meinaat painoa vielä pudottaa. Yli 1000 kalorilla päivässä ei varmasti putoa.
Olisiko vika ihan siinä, että aikaa on kulunut vasta viisi päivää?
Eihän tuo nyt tee laskennallisesti edes kilon pudotusta, ehkä puoli kiloa tai jotain, riippuen peruskulutuksestasi. Ja puolikin kiloa on niin vähän, että se kyllä hukkuu ihan siihen ihmisen normaaliin päivittäiseen painonvaihteluun.
Että jos vielä muutaman viikon jatkat, niin eiköhän sen jo huomaa.
Sun elimistö on sitä mieltä, että kiloista ei kannata luopua ja on oikeassa. Bmi 18,5 tarkoittaa, että tuota pienempi paino on epäterveellistä.
12 jatkaa, jos et ole tyytyväinen vartaloosi tuossa painossa, kannnattaa mielummin mennä salille, hankkia hyvä sali ohjelma ja ruokavalio, jolla on tarkoitus kasvattaa lihasmassaa. Puolen vuoden päästä sulla on parempi ja terveempi kroppa, kuin alipainoisena.
Sä painat niin vähän, että kroppa ei varmasti kovin mielellään luovu noista kiloista. Toki sitkeällä itsesi näännyttämisellä varmasti onnistut.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:47"]2. Niin olemme. Minäkään en helpolla liho, mutta sitten kun lihon niin se ei näköjään lähde poiskaan! Pituutta 169cm ja painoa 53 ja haluaisin 2 kiloa pois.
ap
[/quote]
Juu mikä järki? Olet jo nyt hoikka, kukaan tuskin huomaa 2 kilon eroa. Ne tulee muutenkin ajan mittaan takaisin kun palaat vanhoihin ruokatottumuksiin.
Nauttisit vaan elämästä ja hyvästä ruoasta :)
syöt liian vähän. elimistö lakkaa tekemästä kakkamassaa. koskas olet käynyt tyhjennyksellä?