Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten auttaa masentunutta esimurkkua?

Vierailija
22.01.2014 |

Mikään ei kiinnosta, kaikki on vaan Ihan sama. Pelaaminen olisi ainoa, jota haluaisi tehdä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä se lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:54"]

Viedä se lääkäriin.

[/quote]

Eipä auttanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupsykologille juttelemaan? Tai toiselle lääkärille.

Kannattaa hoitaa ongelmat ajoissa! Itse olisin tarvinnut psykologia yläasteella. Olin niin ujo ja jännitin, ja monet asiat ahdistivat. Eipä se päällepäin niin hyvin näkynyt kun muuten asiat olivat kivasti. En itse oikein osannut silloin sanoa, että tarvitsisin apua. Nyt sitten aikuisena käyn yliopiston psykologilla hoidattamassa paniikkihäiriötä... Onneksi muuten menee hyvin.

Vierailija
4/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison ongelma kait tässä on se, ettei tuo lapsi halua mennä mihinkään kenellekään puhumaan... Mielestään hänellä ei ole mitään ongelmia, muilla on...

Vierailija
5/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän off topic, mutta :

Minulla on 11 v poika, joka on sisäänpäinkääntynyt ja pelaaminen vain innostaisi. Ei hän masentunut ole, mutta jättäytyy helposti syrjään.

Saan hänet puhumaan vain yhdellä tavalla: illalla viimeiseksi pimeässä huoneessa. Niinpä joka ilta vietän tunnin hänen vieressään ennen nukkumaanmenoa. Jutellaan kaikesta mahdollisesta, peleistäkin, tapahtumista, kerrotaan vitsejä yms. Ja sitten aina yritän saada tunteistakin puhumaan, mikä harmittaa eniten, jos saisit miljoonan mitä tekisit, mikä suututtaa veljessä eniten, jos saisit taikasauvan mitä muuttaisit elämässä...

Välillä keskustelut ovat tosi hyviä. Ja minä puolikuollut, kun kaikki illat menee pimeässä huoneessa.... mutta kontakti poikaan on hyvä. Ja se on pääasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän