Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kotona koko syysloman, aivan hirveä stressi!

Vierailija
19.10.2020 |

Ei jää yhtään omaa aikaa! Jatkuvasti ovat vailla jotain. Ruokaa, seuraa, jotain. Hitto, tätäkö tämä koko viikko sitten taas on? Lautapelejä ja hellaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, mitäs läksit!

Vierailija
2/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tabu. Pitäis olla vaan täynnä rakkautta, sitten olis sosiaalisesti hyväksyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta ne tekemään ruokaa.

Vierailija
4/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Saa pelata lautapelejä, saa tehdä yhdessä hyvää ruokaa...

Vierailija
5/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa on. Lapsi on pvkodissa täydet päivät vaikka syysloma.

Vierailija
6/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi lapsille kavereita. Joku päivä teillä joku toinen päivä jossain muualla. Saat hyvällä tuurilla päivän "vapaaksi".. tai edes yhden aterian ja omaa aikaa hetkeksi. Näin teen itse. Muuten koitan raahata lapsia mukana sinne mistä itsekin voisin hetken nauttia.. vaikka kirjastoon. Uimahalliin?

Vierailija
7/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä Ap:n lapset on? Mulla on 8 ja 4 -vuotiaat ja meillä oli kyllä ekaa kertaa sellainen loma joka oli oikeasti ihana. Paljon jo leikkivät keskenään, juttelevat minun kanssa, isompi auttaa pienempää, heräävät keskenään, menevät nukkumaan yksin, ulkoilevat minun kanssa tai osaavat olla kotona sen aika jos haluan itse lenkkeillä ... mutta muistan noita lomia pari vuotta sitten kun ne oli ihan kamalia.

Tänään oli sellanen olo, että voi kun olis vielä jatkunut yhteinen loma meillä. Toinen lähti kouluun ja toinen kerhoon. Minä olisin halunnut vielä jatkaa lomaa yhdessä.

Vierailija
8/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minkä ikäsiä? 12 ja 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi