Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tiedän että mies on kiinnostunut

Vierailija
22.01.2014 |

Tutustuin kivaan mieheen. Meillä synkkaa ihan hyvin. Molemmilla lapset valmiina. Hänellä 3 ja minulla 2. Nyt sovimme että tapaamme hänen luonaan viikonloppuna.jännittää aika kovasti vaikka kerran olemme jo kahvin merkeissä tavanneet. Yhteydenpito on nyt viime päivinä tapahtunut minun aloitteesta.kyllä hänkin on keskusteluja aloittanut. Olenkohan liian innokas!? Meillä on 3v ikäeroa ja hän on minua vanhempi. Kysyin sunnuntai iltana ihan suoraan että onko innostunut että hänen luokseen tulen iltaa viettämään.hän vastasi että totta kai on. Me olemme molemmat olleet sinkkuna jo jonkin aikaa.ja tosiaan aikusia ihmisiä. En halua nyt sitten pilata tätä jutun tynkää minun pöljillä suorilla kysymyksilläni.sen takia kysyn täältä neuvoa että mitä teen. Olenko olematta häneen nyt ollenkaan yhteydessä ja jos hän ei ole minuun yhteydessä niin tämähän tarkoittanee sitä että tapaaminen peruuntuu vai olettaako hän että minä vain saavun paikalle perjantai iltana?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä suihin viinin ja kahvin jälkeen, ja kysy haluaisiko herra tätä palvelua jatkossakin?

Vierailija
2/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siin just on että miten saan pidettyä itseni kurissa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:24"]Sehän siin just on että miten saan pidettyä itseni kurissa!!

[/quote]

Anna sille persettä sit, horo?

Vierailija
4/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei tarvitse kysellä onko mies kiinnostunut.

Se on sitten vaikea joidenkin ymmärtää, että jos on kiinnostunut toisesta, sitä ei tarvitse miettiä eikä kysellä.

Vierailija
5/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se mies sanoi että ei halua esitellä lapsilleen ku yhden naisen enään! Mutta sit se sanoi kans että..se tunne kun tulee, niin sillonhan pitäis vaan antaa mennä mitä tunteet sanoo. Ja btw..lapsia me ei sotketa tähän ennen ku on varmaa että juttu toimii :)

Vierailija
6/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se mies sanoi että ei halua esitellä lapsilleen ku yhden naisen enään! Mutta sit se sanoi kans että..se tunne kun tulee, niin sillonhan pitäis vaan antaa mennä mitä tunteet sanoo. Ja btw..lapsia me ei sotketa tähän ennen ku on varmaa että juttu toimii :)

Vierailija
7/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
8/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten..mitä oletta mieltä tohon horo jutskaan?

Että jos meneeki hommat heti alussa seksiin niin onko siin mitn pahaa..mielestäni ei jos tähän on molemmat valmiit jne

Vierailija
9/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että mieskin ilmoittaa haluavansa nähdä sut. On aloitteellinen myös tapaamisten, viestien suhteen. Kehonkieli kertoo monesti enemmän kuin tuhat sanaa.

Odottelisin torstai-iltaan ja kysyisin sit perjantaista, jos mitään ei ole kuulunut.

Vierailija
10/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kysäisen torstai iltana :)

Vierailija
11/11 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ihan heti loppuun asti sängyssä menisi. Pysyy jännitys yllä.. ;) Fyysistä läheisyyttä alkuun muuten, tutustumista. Ainakin pari kolme ekaa tapaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi