Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pappa elää itselleen

Vierailija
22.01.2014 |

Miehen isä ei ota lastamme yökylään, vaikka hänellä olisi lapsen nukkuessaboiva mahdollisuus saada läheinen kontakti lapsenlaåseen. Olen sanonut hänelle, että maatkoot paskavaipoissa vanhainkodilla yksin. Ei tule laåsenlapset katsomaan. Nykyinen et-sukupolvi on niin itsekästä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se provojen kirjoittelu ja tule tänne mun luo niin keksitään tekemistä

t. Miehen isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä on oikeus omaan aikaansa. 

Vierailija
4/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat provoketjut.

Vierailija
5/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse omat mukulasi

Vierailija
6/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta totta tuo on esim. meillä. Isoisät eivät ole kiinnostuneita lapsenlapsistaan, tuskin lapsistaankaan. Olivatkohan koskaan?

Kyllä se minusta on todella ikävää. En odota, että he hoitaisivat lastani, mutta olisi hienoa, jos olisi enemmän läheisiä ympärilllä, jotka olisivat kiinnostuneista lapsesta ja osallistuisivat hänen elämäänsä. Onneksi on ystäviä. Isoisästä ei ole mitään iloa, haittaa vain  - se on totuus.

Vierailija
7/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vaarista aina se hyöty, että hän on tehnyt lapsillesi isän. Ihan perkeleen iso hyöty minusta. Olisit toki voinut valita puolisosi sillä perusteella, kuinka mukava isä hänellä on. Ehkä himppasen olisit joutunut tinkimään puolisosi vaatimuksista, mutta ainakin pappa olisi ollut kurantti. Kaikkea kun ei voi saada.

Vierailija
8/8 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä vastuu kuitenkin  ja jos on epävarma ,niin on parempi ettei ota..ei aihetta suuttumiseen.tuskin sinä tuolla luonteela kävisit häntä muutenkaan katsomassa lapsista nyt puhmattakaan. hänhän on hoitanut  jo omat lapsensa, josta sinä olet saanut  miehen itsellesi ,ehkä ei jaksa enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän