Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten ulkoiluttaminen perseestä!

Vierailija
22.01.2014 |

Mitä ihmettä teette vanhemmat ulkona kun lapset pitäisi viedä 2xpäivässä ulos? Olen 10minuutin päästä todella tylsistynyt ja 20minuuttia super tylsistyny. Ei pihalla oo tekemistä ku lapsille. Nyt todella kaivataan vinkkei ei oo lumitöitäkä. Eikä aikuista seuraa tarjolla!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ulkoillaan normaali keleillä se kaksi kertaa päivässä, aamusta 1, 5-2,5 tuntia ja iltapäivällä tunnin/puolentoista verran. Se ulkoilu voi olla vaikka kävely kirjastoon josta tulee puoli tuntia suuntaansa, aamuisin mennään yleensä puistoon josta sitä seuraa löytyy kyllä aina..itse tykkään jutella ihmisten kanssa ja tuttujahan niistä tulee kun nähdään monta kertaa viikossa. Omassa pihassa ja tyhjässä puistossakin teen askelkyykkyjä ja keppijumppaa, kivalla kesäilmalla otan arskaa, luen lehteä tai olen netissä. Näillä kovilla -20c pakkasilla käydään vain pikainen ulkoilu omassa pihassa tai kävelyllä, usein haen samalla puita tai postia. Lapseni leikkivät kyllä ihan omillaan, en väännä kakkuja laatikolla, "maistan" toki jos lapsi niitä minulle tuo ja jutustetelen lapsen kanssa kysellen mitä hän tekee jne..isomman kanssa pelataan välillä katulätkää ja potkitaan palloa mutta siis leikkeihin en osallistu enkä niitä lapsille vedä ulkona. Vaikka ulkoilu ei aina innostaisi niin sen positiiviset puolet voittaa silti, lapset syövät hyvällä ruokahalulla ovat rauhallisempia (leikkivät sisällä nätisti vs. näiden pakkaspäivien sisähepulit) ja nukahtavat heti kun päänsö tyynyyn kippaavat.

Vierailija
22/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lunta niin rakennan lumilinnaa/sokkeloa penkkaan. Lasken pulkkamäkeä lasten kanssa(pari kertaa kun laskee ja kiipeää sen mäen ylös lasta vetäen niin on taas hetken aikaa lämmin). Luistelen tai hiihdän itsekin Jos semmoista tehdään. 

Toinen ulkoilu voi hyvin olla kävelylenkki, käydään vaikka katsomassa läheistä rakennustyömaata ja kävellään sinne ja takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen perseestä?

Kuvittelit varmaankin kasvattamisen/hoitamisen PALJON helpommaksi!

Mielikuvitusta peliin ja muista, se on vain väliaikaista.

Vierailija
24/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka inhoaa lasten "ulkoiluttamista" tosi tylsää hommaa. Varsinkin kun ei tosiaan osaa mitään small talkkia että vois toisten mammojen kaa juoruta.