Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele vartalo (kuva)

Vierailija
21.01.2014 |

Täällä on selkeästi haettu kehuja hyviin kroppiin, joten laitetaanpas tällanen erilainen teille ruodintaan :) Ja voi tosiaan veikkailla ikää ja painoa, ammattia yms.

http://aijaa.com/O8cn1c

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 33v, pituus 165cm, paino 70kg. Lapsia kaksi tai kolme. Ammatti lähihoitaja.

Vierailija
22/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes! sano 20! senhän siis ihan selkeestä näkee tosta kuvasta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotias, tosiaan sen kahden lapsen äiti, Lahdessa asut, kotoisin muualta hämeestä, sinulla on miesystävä tai aviomies, mutta et ole onnellinen suhteessa, painat 72 kg olet 172 pitkä, harrastat liikuntaa, ehkä uimista ja punttisalia silloin tällöin, et tykkää lukea kirjoja, mutta naistenlehtiä selailet usein.

Vierailija
24/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa. Lapsesi ovat poika ja tyttö, poika on vanhempi, ammatiltasi olet tarjoilia. Et tupakoi ja alkoholia juot todella harvoin tai et koskaa, mutta jos juot, juot todella harvoin ja liian suuria kerta-annoksia..

Vierailija
25/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kyselen, että mistä muutamat ovat nähneet niitä lihaksia :D Omasta mielestä ainoastaan pohjelihakset ovat keskivertoa isommat ja ne eivät edes kuvasta näy. Jalat on ihan ok korkkareiden ja hameen kanssa, mutta muuten koen olevani täysin löysä ja vailla lihaksia :D

Vierailija
26/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 oli siis ap :)

Vierailija
27/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen, paino n. 70 kg. Ammatiltaan jotain seisomatyötä tekevää.

Vierailija
28/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan jo :) Tää mamma tahtoo nukkumaan, muttei malta :)

Vierailija
29/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Voin kertoa. Eli olen 36 vuotta. Pituutta 165 cm ja painoa 66 kg. Tavoitteena on saada parempi vartalo, joten olen aloittanut käymään salilla 3 x viikossa ja aerobista kahdesti viikossa. Haaveena olisi vielä joskus saada kiinteämpi vartalo. Aiemmin olen harrastanut liikuntaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Nyt yritän jättää tavaksi enkä muutaman kuukauden innostukseksi. Lapsia minulla on kaksi ja työskentelen terveydenhoitajana :)

Vierailija
30/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvää yötä :) Nätti oot noinkin!

Vierailija
31/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyet jalat sulla verrattuna muuhun ruumiiseen. Jalkojen pituuden pitäisi olla puolet koko vartalon pituudesta klassisen kauneusihanteen mukaan.

Vierailija
32/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo :) 

Vierailija
33/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki sopivammat rintaliivit.

Vierailija
34/47 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:20"]

Aika lyhyet jalat sulla verrattuna muuhun ruumiiseen. Jalkojen pituuden pitäisi olla puolet koko vartalon pituudesta klassisen kauneusihanteen mukaan.

[/quote]

Tosi harvallapa ne on puolet pituudesta.

Ja minun mielestä aloittajan kropassa ei oo mitään kauhisteltavaa, ihan normaali naisen kroppa. Ihmetytti yks kommentti tuolla ekalla sivulla.

Vierailija
35/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. On mulla monenlaisia rintsikoita ja noi ei parhaimmasta päästä ;)

ap

Vierailija
36/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista! Niin hyvistä kuin huonoista, niitä oli hauska lukea. Tuota alikehittynyt varvas-kommenttia nauroin ihan kippurassa mieheni kanssa :D Niin ja kuvan laitoin, kun oli mielenkiintoista tietää, miten aina niin negatiivinen av:n väki näkee normaalivartaloisen suomalaisen naisen vikoinensa :) Poistan tänään kyseisen kuvan. Mukavaa kevään odottelua kaikille!

Vierailija
37/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ruma näkymä koko ämmä. Lapset varmaan pusertanut pihalle perseestään. Pillu varmasti joku tautinen kamelinjalka mutanttikarvoituksella. Maha niin ruma että mies käyttää varmaan nyrkkeilysäkkinä. En panis, enkä asuis samassa talossa noin ruman kanssa.

Vierailija
38/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla minunkin kroppani tuossa, mutta pienemmillä tisseillä ja navan kohdalla löysää ruttuista nahkaa kolmen lapsen jäljiltä (johon ei pysty kuin kirurgin veitsi). Eli kauniimpi kuin omani, ihan ok, itseäni en pidä kauniina. t. 157 cm/58 kg/39v/kuntoileva hiilarinsyöjä

Vierailija
39/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä ruipelo, jolla on metriset jalat kehtais laittaa omaa kuvaani tänne - siitä se vasta haukut lähtis, eli ole tyytyväinen kun olet keskivertonainen niin et ärsytä niin paljon ketään :)

Vierailija
40/47 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tylsältä ja rumalta. Ei yhtä ainutta kaunista kohtaa. Vaan keskipaksua ja rumaa siellä täällä. Kannattaisi kuntoilla edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi