Naisille sopiva kinneri Hyundai i20
all-new Hyundai i20 FULL REVIEW 2021 1,0 T-GDI 120 hp DCT MHEV - Autogefühl
Kommentit (34)
Hyi yöks! En ikinä ajaisi tuollaisella kinnerillä. Vähintään 500 Newtonia vääntöä pitää olla siinä kaarassa millä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet pikkuautot alkaa olla yhtä hienoja kuin isommatkin autot.
Niin mutta niin on hinnatkin samoissa. Jos samaan hintaan voi ostaa litran koneen tai kahden litran koneen, niin ei tervejärkisellä ole mitään epäselvää.
-Sinkkiş
Mulla on nykyaikainen ecoturbo 1,4, joka vastaa vanhanajan hyvin vääntävää 1,8 ja samalla säästää bensassa, vakuutuksissa jne. Nykyturboissa on se ero 80-luvun turbosaabeihin nähden, että ne toimivat koko ajan, eivät vain silloin, kun ajetaan kovaa. Et voi enää verrata litran ja kahden litran konetta suoraan toisiinsa vaan pitää katsoa kiihtyvyys, vääntö jne.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta niin on hinnatkin samoissa. Jos samaan hintaan voi ostaa litran koneen tai kahden litran koneen, niin ei tervejärkisellä ole mitään epäselvää.
-Sinkkiş
Mulla on nykyaikainen ecoturbo 1,4, joka vastaa vanhanajan hyvin vääntävää 1,8 ja samalla säästää bensassa, vakuutuksissa jne. Nykyturboissa on se ero 80-luvun turbosaabeihin nähden, että ne toimivat koko ajan, eivät vain silloin, kun ajetaan kovaa. Et voi enää verrata litran ja kahden litran konetta suoraan toisiinsa vaan pitää katsoa kiihtyvyys, vääntö jne.
N47
En verrannutkaan. Sanoin, että jos litran koneesta otetaan paljon tehoja irti, niin siitä tulee lyhytikäisempi.
Fysiikan lakeja
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
N47
En verrannutkaan. Sanoin, että jos litran koneesta otetaan paljon tehoja irti, niin siitä tulee lyhytikäisempi.
Fysiikan lakeja
-Sinkkiş
Perustele.
Siis siitä tulee hajoamisalttiimpi, koska turboahdin on yksi hajoava osa lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
N47
Fysiikan lakeja
-Sinkkiş
Perustele.
Siis siitä tulee hajoamisalttiimpi, koska turboahdin on yksi hajoava osa lisää?
Ei se turbo siitä koneesta heikompaa tee. Turbopumppu itsessään saattaa vikaantua vanhana, mutta kyllä itse moottori kestää ihan hyvin, ainakin tosissaan oleva valmistaja rakentaa moottorin niin että kestää turbon lisäpaineet. Toisekseen pikkuturbot eivät tarvitse yhtä korkeaa kierroslukua toimiakseen kuin vastaavat ahtaamattomat, joten eivät kulu eivätkä kuluta yhtä paljon.
Mulla oli jo 90-luvulla 1.4 litrainen turbollinen kaasarikone josta vakiona 120hp :D
Muuta ongelmaa ollu ku kaasarista haihtui bensat joskus.
Ei kestävyysongelmia.
Parhaimman näköiset naiset ajavat Hyundailla. Tänään sen hoksasin marketin parkkipaikalla.
Toyota Yaris on naisten suosikki ollut jo vuosia. Rouvan helppo peruutella pikkuautolla ja mahtuu ruutuun 👍
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yaris on naisten suosikki ollut jo vuosia. Rouvan helppo peruutella pikkuautolla ja mahtuu ruutuun 👍
Hyvin usein isommassakin autossa istuu kuitenkin vain yksi henkilö. Tyypillisesti tämä henkilö ajaa töihin ja takaisin prisman kautta. Jos ei ole tilalle tarvetta niin pienempi auto pitäisi olla itsestäänselvä valinta ja moottorin tilavuuskin on ihan turhaa jos et aja autolla kilpaa.
Tuolla kun lähtis mettähommiin työkeikalle, niin vois olla aika äkkiä kiinni jossain varsinkin rospuuttoaikana. Ja helkkarin vaikeeta mahduttaa kairaa, aggregaattia sun muuta tarpeellista takakonttiin viikonkin reissua varten.
Aatteliko ap, että kaikki naiset ajaa vaan kaupungissa jotain nurkka-ajos korkkarit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan mieluummin sillä isommalla.
Kulutus on vaan ihan toista.