Teinkö jotain väärää?
Olin pissalla ja kun mulla on meneillään oikein runsaat kuukautiset, päätin huutaa mieheni paikalle ja näyttää hänelle veristä vessapaperia. Tuumasin vaan, että tällaista multa tulee. Tuli vaan sellainen voimakas tunne, että pitää näyttää sitä hänelle. Onko kukaan muu tehnyt näin?
Kommentit (11)
Toki ja pyydän mieheni useinkin vessaan ihastelemaan tuotoksiani. Mitä on muka yksityisyys, eikös parisuhteessa kuuluu jakaa kaikki?
yök, en itsekään haluaisi nähdä kenenkään muun veristä paperia, omassa on ihan riittävästi yökötystä. Jos tuli oikein pakottava tarve, niin lienee sun psyykkisessä terveydessä jotain häikkää.
Ei mitään järkeä. Verrataan vaikka näin... meillä jokaisella on omat peppureijät, muttei niitä silti pidä alkaa kaikille esittelemään. Asian pointti on, pidä omana tietonasi.
Mä vien aina kakan näytille, yleensä johtaa kiihkeään sessioon. Hyvä ja tuore idea, ap!
Ei toista aina tarvitse arvostella!
Tottakai tulisin katsomaan jos toinen pyytäisi.Tyhmiä nipot olette!
Minusta tein ihan hyvää shokkiterapiaa miehelleni, kun näytin pikku maistiaisen siitä, mitä saan kestää. :) Jos minulla on "psyykkisessä terveydessä jotain häikkää", niin mikäs näitä sitten vaivaa, jotka suhtautuu, että "kuukautiset ei kiinnosta, yök"? Itse en usko, etteikö miehiä asia kiinnostaisi.
Kai jotkut varmaan esittelee alapäätuotoksiaan muille, mutta ne on normaalisti alle 2-vuotiaita. Tai sitten ehkä jossain suljetulla osastolla.
:) no onpa omituista. Miehesi varmaan oli hieman kummastunut tuosta.