Pikkuhiljaa rupeen hermostumaan kaveriin.... argh!
Ilmoitin hyvissä ajoissa ihmisille että jos haluaa tilata keskejä/karkkeja jne niitä perus Isoisän ja Isoäidin jne, niin mun kautta saa tilattua kun myytiin yhdityksen kautta.
Toimitin sitten keksejä viime viikolla äitini työpaikalla ja siskoni työpaikalle kun sielä oli aika moni tilannut, tämä kaveri ei ollut silloin kotona joten sovittiin perjantaille treffit, kun hän oli tulossa tännepäin jouluostoksille (asumme eri kaupungeissa, hän samassa missä äitini ja siskoni työpaikat ovat) aamupäivälle. Perjantaina kahden aikaan hän ilmoitti että ei ehtinytkään tännepäin, sopisiko lauantai? No, lauantaille meillä oli jo muita suunnitelmia (hassua näin jouluaikoina) ja sovittiin sunnuntaista. Hän sano että varmaan kahdentoista aikoihin ovat liikkeellä (ei kuitenkaan voi tulla tätä kautta, lupasin toimittaa keksit sinne mihin menevät ostoksille). Säädin sitten omaa aikataulua sen mukaan että mennään vasta iltapäivällä kauppaan, mutta minun nyt pitäisi leipoa limppuja yms, eikä hänestä ole nyt kuulunut yhtään mitään taaskaan, vaikka vartti sitten laitoin viestii että tietääkö nyt mikä on homman nimi koska minulla ihan oikeasti olisi muutakin tekemistä kuin odottaa että milloin minun pitäisi lähteä johonkin.
Argh!
Kiitos että sain avautua.
Kommentit (9)
Anna olla ja ala omiin askareisiisi, eihän se sun ongelma oo että kaveris jää ilman karkkeja! Oot yrittänyt ja sillä selvä. Hakekoot ne joulun jälkeen.
Miksi et jättänyt kaverisi keksejä sinne työpaikalle?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 12:35"]
Te keksi- ja karkkilaatikoiden tuputtajat ootte kyllä vihonviimeistä sakkia. Parempia saa kaupasta halvemmalla.
[/quote]En ole kenellekään tuputtanut, ilmoittanut että myyn ja halukkaat saa ostaa. Ja jos on halukas ostamaan, voisi myös olla halukas noutamaan ostamaansa tuotetta. En ole ketään pakottanut ostamaan, ja itseasiassa juuri tämä kaveri kysyi itse kun tilausaika periaatteessa oli mennyt umpeen jo että ehtiikö vielä tilaamaan kun hän haluaisi pari laatikkoa. Että se siitä tuputtamisesta.
Joo, todellakin nyt unohdan ja ostan sitten itselleni ne laatikot, onhan ne äidin suklaapallerot vai minkänimisä olivatkaan ihan syötäviä ja on sitten makeita kotona puoleksi vuodeksi.....
Miehensä oli 3min sitten postannut jotain facebookiin niin eivät ole vielä ainakaan liikkeelle päässyt, eikä ole tekstariin voinut vastata. Limput on nyt kohoamassa ja lähtevät uuniin, ja se on vähän voivoi jos luulee että voin lähteä heti kun heille sopii.
Pentele =/
Ei se ole vieläkään vastannut...
Miten jotkut kuvittelee että on ookoo antaa toisten vain odottaa ilmoittamatta itsestään mitään?
Te keksi- ja karkkilaatikoiden tuputtajat ootte kyllä vihonviimeistä sakkia. Parempia saa kaupasta halvemmalla.