Liian innokas piiritys
Onko teille muille osunut elämän varrelle liian innokkaita ihailijoita, eli miehiä, jotka ei vain ymmärrä, että ei kiinnosta?
Olen jo teininä oppinut, etten anna kiinnostuksen merkkejä (= lähettele ylimääräisiä katseita tai hymyjä, ikinä!) miehelle, josta en ole kiinnostunut "siinä mielessä", koska miehet ovat käytännössä aina ottaneet sellaisen merkkinä jostain. Silti jotkut jaksaa piirittää ja ennen kaikkea tuijotella kuukausi- jopa vuositolkulla ilmeisesti odottaen että vastaisi katseeseen, vaikka vahingossa. Tämä tapahtuu tällä kertaa töissä ja arvatenkin kaikki muutkin huomaavat asian.
Minusta jossain vaiheessa pitäisi tajuta, että kun ei mitään flirttiä tipu IKINÄ, niin voisi jossain vaiheessa perääntyä.
Olen miettinyt onko näillä ihmisillä kyse jopa empatian tai tunneälyn puutteesta tai jostain miesten keskinäisestä kukkoilusta, jolla halutaan omia joku nainen jollain lailla. Olen nuorempana joutunut muutaman kerran sanomaan rumasti vastaavassa tilanteessa kun hienovarainen ja nätti puhekaan ei ole auttanut.
Kommentit (2)
Olen minäkin ystävällinen, mutta en halua erityisesti flirttailla, jos on vähänkään epäilys siitä, että se lietsoo turhaan vastapuolen kiinnostusta.
ap
Vaikutat kunnon ongelmatapaukselta.
Kyllä minä nauran, hymyilen ja olen ystävällinen miehille joidta en ole kiinnostunut. Sehän on peruskohteliaisuutta! Kieltäydyn treffeistä jos niitä ehdotetaan ja aina on mennyt perille.
Jos mies on hyvin kiinnostava, lähestyn häntä kyllä oma-aloitteisesti ja aktiivisesti.