Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää naapurin teiniä, joukkovalituksen tekeminen?

Vierailija
19.10.2020 |

Olen niin loppu tähän.

Seinänaapurin teini meluaa monta kertaa viikossa niin päivällä kuin yöllä. Olen vuoden tehnyt valituksia ja soittanut poliiseja, ei auta.

Viimeyö oli niin kamala, että marssin tänään puhumaan isännöitsijälle. Joukkovalitus olisi kuulema tehokkaampi (lipsautti myös, että kyseessä on vuokralainen ja häätö helpompi). Sain lomakkeen, jossa on paikka neljälle allekirjoitukselle. Eli minä+3 naapuria? Täytyykö niitä olla 3 vai riittääkö vähempi? Olen ihan mielettömän ujo menemään häiritsemään ihmisten kotirauhaa ja kysellä tämmöistä, mutta nyt menisin vaikka sinisen kiven läpi saadakseni ton meluavan teinin pois...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää taloyhtiön puheenjohtajasta ja soita sille. 

Vierailija
22/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisit tuntemaan partaisia, mielellään vatsakkaita motoristeja, niin voisivat käydä (liivit päällä) soittamassa ovikelloa. Ei edes tarvi olla mitään h-enkeitä. Että herran metelöinti häiritsee heidän yöuniaan, you know

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meluaa, ja minkä ikäinen tyyppi kyseessä? alusta hieman. 

Minä ainakin voin allekirjoittaa sen kanteen. Päivisin ärsyttävää kitaran rämpytystä ja musiikin huudatusta. Öisin kantapäillä kävelyä ja turhaa vessan vetämistä.

Vierailija
24/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meno rauhoittui kun taloyhtiön puheenjohtaja kävi sanomassa yläkerran asukkaille. Itse en uskaltanut käydä sanomassa koska nuorimies oli väkivaltainen, tappeli jopa oman veljensä kanssa.

Vierailija
25/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla oli lapsen synttärit pari viikkoa sitten. Kuului hirveä kiljuminen, huuto ja töminä koko talossa. Tein siitä valituksen ja kaiketi useampi muukin oli tehnyt, sillä saivat varoiruksen asiasta ja se ripustettiin rappukäytävän ilmoitustaululle. Tuollainen riehuminen ja meluaminen ei kuulu normaaliin elämään ka normaaleihin elämisen ääniin.

Vierailija
26/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää sellanen teppo tulppu ja aku ankka tyylinen melutaistelu, eli kun naapurisi meuhkaa rupeette itekkin meuhkaamaan. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän