Naiset, onko koodaava mies seksikäs?
Onko nykyään koodaava mies seksikäs alle 35-vuotiaiden naisten mielestä? Nykyään kun on näitä kaikenlaisia mimmit koodaa yms. klubeja. Olisi edes samat mielenkiinnon kohteet.
Kommentit (47)
Tutkin työssäni paljon koodia ja välillä koodaan itsekin. Olisi kiva, jos mies ymmärtäisi jotain koodauksesta, mutta ei se kuitenkaan seksikkyyteen vaikuta.
Mua ei kiinnosta seksuaalisesti ihmisten ammatit, en pidä poliisia, palomiestä jne seksikkäänä, mutta koodari on silleen seksikkäämpi, että saattaa olla älykäs ja vähän nörtti. Menin nuorenakin shakkikerhoon, kun tykkäsin nörtähtävistä pojista.
public static void onkoKoodariSeksikas(double palkka){
if(palkka >= 6000){
System.out.prntln("Koodari on seksikäs");
}
else{
System.out.println("Koodari on tylsä nörtti.");
}
}
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina sanovat, että älykäs mies on seksikäs, mutta koodaaminen on valitettavasti sitä vääränlaista älykkyyttä
Koodaaminen ei ole minkäänlaista älykkyyttä.
Ammattikoodaaja joutuu opettelemaan ja sisäistämään paljon teknisiä asioita ja abstrakteja käsitteitä. Ja se ei lopu koskaan. Ammattu ei välttämättä vaadi korkeata ÄO:ta mutta ihan tyhjäpää ei voi olla.
Kiitos tietopläjäyksestä. Ei tee vaikutusta.
Kukaan sinun vaikuttuneisuudesta ole kiinnostunut
Ööö, onhan? Katso otsikko.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mun mielestä, koska älykäs mies on seksikäs. En ole kyllä yhtään kiinnostunut itse koodaamisesta ja mua ei kiinnostaisi jos mies selittää jotain ohjelmistohommia ja tietokoneasiaa. Mutta jos joku on ammatiltaan koodari, niin kyllä pidän sitä luultavasti mielenkiintoisena.
Älä nyt vaan kuvittele, että koodari= älykäs. Siihen riittää ihan normiälykkyys. Apua, näitä typeriä yleistyksiä ja stereotypioita...
Tässä sulle ketjusta poimittuja stereotypioita:
- Koodarit on usein sovinisteja.
- Yhtä seksikäs kuin kuralammikossa rankkasateen jälkeen lojuva vanha villasukka.
- Yleensä ne ovat kotona aivokuolleita töihin upoutuneita kyttyräselkiä.
- Oma mies ja sen firman tyypit on ihan eri puusta veistettyjä
- Nykyisin noissa on niin paljon ihan vain rahan perässä juoksijoita
- Monessa on myös asperger tyyppistä umpimielisyyttä
Noidenkin kirjoittajat ovat varmasti somen ulkopuolella aivan ihania, hymyileviä,
keskustelutaitoisia, empaattisia ja sympaattisia ihmisiä ja toivenaapureita.
No on, jos ne on töissä Vincitillä ja harrastavat salia ja urheilua.
Sanos muuta. Stereotypioitahan saa käyttää vain silloin, kun ihmistä dissataan.