Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluapua yksin elävälle lapsettomalle miehelle?

Vierailija
19.10.2020 |

Kuka osaisi neuvoa järjestön tai yhteisön, joka toteuttaisi kaltaisteni lapsettomien ja vähävaraisten yksineläjien toiveita? Olisi mukava saada jouluna edes yksi mieleinen paketti.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerä lammas viettää jotain niin turhaa asiaa kuin joulua!

Vierailija
2/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Facebookin avustusryhmistä on muillekin kuin vain lapsiperheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta vaikuttaa nyt, kun ei vissiin Hurstiltakaan mitään saa tänä vuonna.

Vierailija
4/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä suhtaudutaan yksin asuviin miehiin, jotka eivät ole edes eläkeiässä?

Vierailija
5/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse ne lahjat.

Vierailija
6/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Suomessa on tuhansia yksinäisiä aikuisia. Jos joku jonkun lahjakeräyksen järjestää sellaisille niin osallistun. Olen kurkkuani myöten täynnä loisivia perheitä. Yksinäiselle miehelle tai naiselle voisin paketin väsätä.

Vierailija
7/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta itse ne lahjat.

Ei ole varaa mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
8/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tämä sinua ap, mutta tukiverkostoa löydät esim. MGTOW miehistä. Jos youtubeen kirjoitat hakukenttään MGTOW, niin sieltä löydät niin paljon ihmisiä joita kuunnella. Suosittelen.

Vierailija
9/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä auttaako tämä sinua ap, mutta tukiverkostoa löydät esim. MGTOW miehistä. Jos youtubeen kirjoitat hakukenttään MGTOW, niin sieltä löydät niin paljon ihmisiä joita kuunnella. Suosittelen.

Mutta entä jos sattuu pitämään naisista kovasti, nauttii naisten seurasta ja kokee parisuhteet naisten kanssa erittäin antoisiksi?

Vierailija
10/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos sattuu pitämään naisista kovasti, nauttii naisten seurasta ja kokee parisuhteet naisten kanssa erittäin antoisiksi?

No sitten ei auta kuin keskittyä tilanteesi parantamiseen. 

Eli paranna sinun "LMS".

Looks

Money

Status

Ennen pitkää tulet kyllä tapaamaan naisseuraa, kun parannat tilannettasi. Tästä siis pystyisi tulkitsemaan niin, että sinulla ei ole juuri nyt ollut liioin tuuria seuran saamisessa.

Vierailija
11/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä suhtaudutaan yksin asuviin miehiin, jotka eivät ole edes eläkeiässä?

Osassa ryhmiä hakija laittaa ryhmän ylläpidolle viestiä, jossa kertoo omasta tilanteestaan. Ylläpito sitten julkaisee ryhmän seinällä hakemuksen ilman hakijan nimeä. Ryhmässä olevat avustajat valitsevat, ketä haluavat auttaa ja saavat haluamansa henkilön yhteystiedot ylläpidolta. Joissain ryhmissä hakija voi itse julkaista ilmoituksensa ryhmän seinällä ja ryhmään kuuluvat avustajat sitten valitsevat, ketä haluavat avustaa.

Suhtautuminen riippuu ihan avustajista. Suurin osa haluaa avustaa lapsiperheitä, mutta ei kaikki. Mä olen yleensä valinnut joko 14-21 -vuotiaita poikia (koska tuon ikäiset nuorukaiset eivät yleensä saa ihmisten sydämiä  heltymään) tai sitten yksin asuvia miehiä ja naisia. 

Vierailija
12/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paranna sinun "LMS".

Looks

Money

Status

Ennen pitkää tulet kyllä tapaamaan naisseuraa, kun parannat tilannettasi. Tästä siis pystyisi tulkitsemaan niin, että sinulla ei ole juuri nyt ollut liioin tuuria seuran saamisessa.

Täh?

Olen ollut parisuhteessa viimeiset kolme vuotta, ja aikuisiällä pisimmälläänkin sinkkuna vain vuoden.

Mistä sait sen käsityksen, että minulla olisi naisongelmia?

Vierailija
13/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paranna sinun "LMS".

Looks

Money

Status

Täh?

Olen ollut parisuhteessa viimeiset kolme vuotta, ja aikuisiällä pisimmälläänkin sinkkuna vain vuoden.

Kuvittelin että vastasin aloittajalle. Aloittajan postaus ei indikoi että olisi parisuhteessa.

Vierailija
14/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paranna sinun "LMS".

Looks

Money

Status

Täh?

Kuvittelin että vastasin aloittajalle. Aloittajan postaus ei indikoi että olisi parisuhteessa.

Minä olen aloittaja.

Luuletko, että yksin asuvat eivät voi olla parisuhteessa?

Vierailija
15/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osassa ryhmiä hakija laittaa ryhmän ylläpidolle viestiä, jossa kertoo omasta tilanteestaan. Ylläpito sitten julkaisee ryhmän seinällä hakemuksen ilman hakijan nimeä. Ryhmässä olevat avustajat valitsevat, ketä haluavat auttaa ja saavat haluamansa henkilön yhteystiedot ylläpidolta. Joissain ryhmissä hakija voi itse julkaista ilmoituksensa ryhmän seinällä ja ryhmään kuuluvat avustajat sitten valitsevat, ketä haluavat avustaa.

Suhtautuminen riippuu ihan avustajista. Suurin osa haluaa avustaa lapsiperheitä, mutta ei kaikki. Mä olen yleensä valinnut joko 14-21 -vuotiaita poikia (koska tuon ikäiset nuorukaiset eivät yleensä saa ihmisten sydämiä  heltymään) tai sitten yksin asuvia miehiä ja naisia. 

Kiitos vastauksesta.

Onko jokin tietty ryhmä, jota voisit suositella, tai jokin, jota kannattaa välttää?

Vierailija
16/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kysymys teille kaikille koko maailmassa jotka kokee että kukaan ei rakasta: lohduttaako se persoonattoman avustusjärjestön antama paketti yhtään oikeasti?

Sitten on ne ihmiset jotka oikeasti haluaa muuttaa omaa tilannettaan. Ne hankkii ystäviä. Jostain. Ne menee vaikka, en tiedä, pokerikerhoon.

Valkkaa yksinäinen itsellesi summanmutikassa jokin ihan hoopo harrastuskokeilu. Sitten ota vähän sellaista leffoissa-mentaliteettia ja kappas voit löytää jotain ihmisiä elämääsi jotka välittää.

Mut se kotona surkeilu ja piereminen ei tuo niitä välittäjiä elämään.

Vierailija
17/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se kysymys teille kaikille koko maailmassa jotka kokee että kukaan ei rakasta: lohduttaako se persoonattoman avustusjärjestön antama paketti yhtään oikeasti?

Sitten on ne ihmiset jotka oikeasti haluaa muuttaa omaa tilannettaan. Ne hankkii ystäviä. Jostain. Ne menee vaikka, en tiedä, pokerikerhoon.

Valkkaa yksinäinen itsellesi summanmutikassa jokin ihan hoopo harrastuskokeilu. Sitten ota vähän sellaista leffoissa-mentaliteettia ja kappas voit löytää jotain ihmisiä elämääsi jotka välittää.

Mut se kotona surkeilu ja piereminen ei tuo niitä välittäjiä elämään.

En minä (aloittaja) ainakaan koe, etteikö minua rakastettaisi. Minulla on loistava parisuhde ja hyviä ystäviä. Ei minun onelmani ole yksinäisyys vaan se, että olen köyhä. Olisi kiva saada jouluna uusi vedenkeitin ihan samasta syystä kuin lapsesta on kiva saada transformeri.

Vierailija
18/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ev-lut seurakunnallani on joka vuosi joulupuu, jonka korteissa on kuvauksia lahjojen saajista. Kortit tulevat seurakunnan diakoniatyöntekijöiltä. Mukana on joka vuosi lapsiperheiden lisäksi myös yksin asuvia aikuisia, niin miehiä kuin naisia. Kortin ottaja hankkii lahjan saajalle lahjakortin johonkin liikkeeseen ja toimittaa sen kirkolle. Diakoniatyöntekijät vievät lahjakortit saajille.

Vierailija
19/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla ev-lut seurakunnallani on joka vuosi joulupuu, jonka korteissa on kuvauksia lahjojen saajista. Kortit tulevat seurakunnan diakoniatyöntekijöiltä. Mukana on joka vuosi lapsiperheiden lisäksi myös yksin asuvia aikuisia, niin miehiä kuin naisia. Kortin ottaja hankkii lahjan saajalle lahjakortin johonkin liikkeeseen ja toimittaa sen kirkolle. Diakoniatyöntekijät vievät lahjakortit saajille.

Tämä onkin hyvä idea. Kiitos!

Vierailija
20/48 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Onko jokin tietty ryhmä, jota voisit suositella, tai jokin, jota kannattaa välttää?

Kuulun enää muutamaan FB:n avustusryhmään, mutta ainakin ryhmissä Avustuksia vähävaraisille sekä Autetaan toisiamme <3 ovat ryhmiä, joissa on muitakin kuin lapsiperheitä. Kannattaa lukea ryhmän säännöt, ainakin jälkimmäisessä on muistaakseni niin, ettei saa olla hakijana samaan aikaan muissa ryhmissä. 

Ruoka-apua Kantasuomalaisille - ryhmässä haetaan nimensä mukaisesti ruoka-apua ja sinne voi laittaa itse oman ilmoituksensa. Ryhmä toimii aika huonosti ja siellä ilmenee valitettavan usein myös ikävää nälvimistä. Apu jouluruokiin voi kuitenkin mahdollistaa sen, että pystyy sitten ostamaan säästyneillä rahoilla itselleen lahjan. Tupakkaa tai alkoholia ei kannata pyytää tai saa hyeenalauman kimppuunsa :D Mä olen avustanut tuon ryhmän kautta useammankin kerran ja - jos hakija on halunnut - ostanut myös tupakkaa ja/tai alkoholia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi