Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Packalen oli oireisena eduskunnassa, "vaikutti syysflunssalta"

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuiko joku pääministerin, joka joutui tuon takia karanteeniin kesken huippukokouksen?

Kyllä Packalen ilkisi vielä haukkua Marinin pelkuriksi. Todellinen kusipää tuo Packalen.

Vierailija
22/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin nenä vuotaa aina jos ulkona on kylmä tai jos syön lämmintä tai mausteista ruokaa. 

Mulla vuotaa nenä jonkin verran käytännössä joka päivä. Ilmeisesti näiden vihervasemmiston valikoivien koronahysteerikkojen mielestä minun pitäisi rampata koronatestissä joka päivä.

Samaan aikaan heitä ei tunnu haittaavan, että hallitus valehteli kansalaisille päin naamaa, että maskien tehosta ei ole näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Saatiin Suomi takaisin eli Ruotsin pääministeri edustamaan meitä EU:ssa.

Vierailija
24/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin nenä vuotaa aina jos ulkona on kylmä tai jos syön lämmintä tai mausteista ruokaa. 

Mulla vuotaa nenä jonkin verran käytännössä joka päivä. Ilmeisesti näiden vihervasemmiston valikoivien koronahysteerikkojen mielestä minun pitäisi rampata koronatestissä joka päivä.

Samaan aikaan heitä ei tunnu haittaavan, että hallitus valehteli kansalaisille päin naamaa, että maskien tehosta ei ole näyttöä.

No äly hoi, eihän sun tietenkään tuossa tapauksessa tartte mennä testiin - onko joku niin väittänyt? Mullakin on jos jonkinlaista nenän valumista käytännössä aina, mutta en mä siitä flunssaan tms. sekoita.

Vierailija
25/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen pönttöpään tapa. Töihin mennään sankarina kipeänäkin.

Otetaan kunnia. Kärsimyksestä voittoon. Kipeänäkin jaksaa, ei tässä mitään.

Haluan vain olla tuottava kansalainen.

Sitten tuli korona ja koko hieno aate kipeänä töihin meni plörinäksi.

Kannattaako kipeänä tehdä töitä???

Suomalainen on sitä mieltä että on kunnia olla kipeänä töissä ja kuolla töissä.

Riistäjät taputtaa vampyyrin hymy huulillaan.

Vierailija
26/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen pönttöpään tapa. Töihin mennään sankarina kipeänäkin.

Otetaan kunnia. Kärsimyksestä voittoon. Kipeänäkin jaksaa, ei tässä mitään.

Haluan vain olla tuottava kansalainen.

Sitten tuli korona ja koko hieno aate kipeänä töihin meni plörinäksi.

Kannattaako kipeänä tehdä töitä???

Suomalainen on sitä mieltä että on kunnia olla kipeänä töissä ja kuolla töissä.

Riistäjät taputtaa vampyyrin hymy huulillaan.

Jeesus ei hyväksy tuollaista tapaa toimia.

Vierailija
27/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset nostivat ainoana puolueena ajoissa esille koronaan varautumisen. Valitettavasti silloin yleinen narratiivi oli, että ei se tänne tule eikä vihervasemmistohallitus ollut mitenkään asiaan varautunut. Ja sittenhän se tietysti tuli.

Vihervassarit ovat viimeisen reilun puolen vuoden ajan yrittäneet kaikin keinoin maalata perussuomalaisista piittaamattomia koronan suhteen peittääkseen omia virheitään ja valheitaan (mm. maskeista). Yli puolen vuoden ajalta ovat löytäneet seuraavaa:

1. Halla-aho kävi lenkillä.

2. Veikko Vallin kävi Madeiralla, jossa koronaa oli VÄHEMMÄN kuin Suomessa.

3. Packalen oli töissä, vaikka nenä vähän valui.

Samanaikaisesti korona leviää vauhdilla mm. opiskelijabileissä eikä vihervasemmisto viitsi edes kehottaa vastuullisuuteen tämän osalta. Seksuaalihedonistit järjestävät ties mitä parinvaihtobileitä ja sen sijaan että vihervassarit kritisoivat sitä, he laittavat herutuskuvia Instaan puolustaakseen Marinin kuvaa muotilehdessä. Että sellaista.

Vierailija
28/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Packalen ei välittänyt siitäkään, että persut eivät päässeet hänen takiaan valiokuntiin päättämään asioista vaan joutuivat karanteeniin. Kun pieni nuha vaan... Nyt makaa mökillään tämän ja ensi viikon.

Vierailija
29/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset nostivat ainoana puolueena ajoissa esille koronaan varautumisen. Valitettavasti silloin yleinen narratiivi oli, että ei se tänne tule eikä vihervasemmistohallitus ollut mitenkään asiaan varautunut. Ja sittenhän se tietysti tuli.

Vihervassarit ovat viimeisen reilun puolen vuoden ajan yrittäneet kaikin keinoin maalata perussuomalaisista piittaamattomia koronan suhteen peittääkseen omia virheitään ja valheitaan (mm. maskeista). Yli puolen vuoden ajalta ovat löytäneet seuraavaa:

1. Halla-aho kävi lenkillä.

2. Veikko Vallin kävi Madeiralla, jossa koronaa oli VÄHEMMÄN kuin Suomessa.

3. Packalen oli töissä, vaikka nenä vähän valui.

Samanaikaisesti korona leviää vauhdilla mm. opiskelijabileissä eikä vihervasemmisto viitsi edes kehottaa vastuullisuuteen tämän osalta. Seksuaalihedonistit järjestävät ties mitä parinvaihtobileitä ja sen sijaan että vihervassarit kritisoivat sitä, he laittavat herutuskuvia Instaan puolustaakseen Marinin kuvaa muotilehdessä. Että sellaista.

Joopa joo. Käännä huomio tuonne, siellä on lintu! Suomessa on korona hoidettu lähes parhaiten koko Euroopassa. Onneksi persut eivät ole olleet sekoilemassa ja luomassa kaaosta. Tilanne on nytkin paranemassa, kun ihmiset uskovat ohjeita. Idioottipersuja lukuunottamatta.

Vierailija
30/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuiko joku pääministerin, joka joutui tuon takia karanteeniin kesken huippukokouksen?

Katso ap:n linkki. Tahallaan altistaja Paskaleen haukkui pääministerin joka meni altistuttuaan hänelle karanteeniin, ettei pm hoida velvollisuuksiaan.

Lainaus IL linkistä:

Pääministeri jatkaa omaehtoista karanteenia ja hänet testataan uudelleen maanantaina. Omaehtoinen karanteeni päättyy, mikäli myös toisen koronatestin tulos on negatiivinen. Sen sijaan, että Packalén olisi pahoitellut oireisena eduskuntaan saapumista, päätti hän syyttää valtioneuvoston ohjeistusta noudattanutta Marinia "lintsaamisesta”.

Packalen: ”No johan on vastuun pakoilua! 😱 Olen ollut samassa auditoriossa takaririvistä maskipäällä kuuntelemassa Marinin selityksiä EU-neuvotteluista! Jos tämä saa pääministerin laittamaan itsensä karanteeniin ja lintsaamaan EU-neuvotteluista, niin ei häntä voi ainakaan vastuunkannosta syyttää!”

Perussuomalaisten kansanedustajat jäivät perjantaina pois perustuslakivaliokunnan kokouksesta samasta syystä, mutta heitä Packalén ei syyttänyt ”lintsaamisesta” tai mistään muustakaan.

Packalénin toiminta oli tökeröä. Oireistaan huolimatta Packalén oli tulossa eduskuntaan normaalisti myös torstaina ennen kuin sai tiedon omasta altistumisestaan.

Vierailija
31/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti. Saatiin Suomi takaisin eli Ruotsin pääministeri edustamaan meitä EU:ssa.

Marssijärjestys olisi Marinin estyessä, että pääministerin sijainen on Annika Saarikko. Hänen estyessään se olisi Matti Vanhanen ja edelleen Pekka Haavisto, Anna-Maja Henriksson... Miksi heitä ei lähetetä edustamaan maatamme?

Vierailija
32/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marssijärjestys olisi Marinin estyessä, että pääministerin sijainen on Annika Saarikko. Hänen estyessään se olisi Matti Vanhanen ja edelleen Pekka Haavisto, Anna-Maja Henriksson... Miksi heitä ei lähetetä edustamaan maatamme?

Voi itku älä jaksa! Marin poistui EU-meetingistä 2 tuntia ennen sen loppua! Oli juuri pitänyt Suomen puheenvuoron Afrikka-asioista. Kerroppa nyt tarkkaan millä teleporttaamalla sinne olisi tuossa ajassa saatu ketään Suomesta edustamaan? Ja joka ainoassa Valtioneuvoston mediassa kerrotaan selvästi, että EU:ssä yleinen sääntö on että toisen maan päämies tai -nainen voi edustaa toista silloin kun mistään ei päätetä eikä äänestetä, ja jos äänestetään, mandaatti tulee tarkasi poissaolevalta pääministeriltä. Marin tuurasi Löfveniä viimeksi 2vk sitten molempina päivinä. 

Vierailija
33/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaankadulta terveisiä

Vierailija
34/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kuumetta, pientä nenänvuotoa"

Kuinka paljon pikkunuhasta jaksetaan jauhaa? Väännetäänkö seuraavaksi vaikka siitä, kenellä peppureikä kutiaa?

Minä jouduin koronan vuoksi pitkäksi aikaa teholle. Nyt kuntoutuksua, olen tällä hetkellä pyörätuolisss. Mm. keuhko- ja munuaisongelmia. Sellainen pikku nuha. Olin perusterve, hyväkuntoinen, ei ylipainoa tai tupakointia koskaan. Sitä kun ei tiedä, miten rajun taudin saat, jos saat tartunnan.

Vierailija
35/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku älä jaksa! Marin poistui EU-meetingistä 2 tuntia ennen sen loppua! Oli juuri pitänyt Suomen puheenvuoron Afrikka-asioista. Kerroppa nyt tarkkaan millä teleporttaamalla sinne olisi tuossa ajassa saatu ketään Suomesta edustamaan? Ja joka ainoassa Valtioneuvoston mediassa kerrotaan selvästi, että EU:ssä yleinen sääntö on että toisen maan päämies tai -nainen voi edustaa toista silloin kun mistään ei päätetä eikä äänestetä, ja jos äänestetään, mandaatti tulee tarkasi poissaolevalta pääministeriltä. Marin tuurasi Löfveniä viimeksi 2vk sitten molempina päivinä. 

Tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Ihan sen verran olen jaksanut. Ylipäänsä ei paljon jaksa kiinnostaa mitkään maskikohut tai Marinin kaula-aukot. Jos on kyse siitä, että on poistunut kokouksesta kaksi tuntia ennen sen loppua, miksi koko kohua edes on syntynyt?

Ja jos on siinä kohtaa jo tuntikausia istunut siellä kokouksessa ja sitten saa tiedon, että mahdollisesti on altistunut - ei siis saanut tartuntaa - niin miksi ihmeessä ei ole istunut siellä sitten loppuun asti? Tuskinpa se on käsidesin ja maskien ja turvavälien keskellä levinnyt hänestä muihin tai olisi ollut leviämättä sen viimeisen kahden tunnin aikana, jos siis hänellä tartunta olisi. Vaan kun ei ole, on pelkkä mahdollinen altistus.

Sinänsä minulle on ihan se ja sama, kuka Suomea edustaa. Olkoon vaikka Ruotsi sitten. Minusta Ruotsi on mukava maa, ja jopa ruotsin kieltä opiskelin koulussa ihan ilolla. Revi siitä.

Vierailija
36/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tyhmiä poliiseja ja kansanedustajia meillä on

Vierailija
37/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ihmiset, kotka eivät käytä maskia kaupassa, näyttävät olevan tuollaisia keski-ikäisiä persumiehiä. Juuri tänään tulin ulos Prismasta ja edelläni kulki mies, joka tuli kaupasta ulos ilman maskia. Hän pyyhki nenäänsä nenäliinaan ja aivasti.

Vihaksi pistää oikeasti tuollaiset ihmiset.

Minä olin toissapäivänä salilla ja kävi jo kolmannen kerran niin, että 25-35-vuotias nainen, todennäköisesti vasemmistoliittoa tai vihreitä äänestävä, hikoili crosstrainerissa tai kuntopyörässä oikein kunnolla hiki valuen. Poistui sitten jätöksiään pyyhkimättä pois. Vaikka kaikille lukutaitoisille on selvää, että salilla lukee ohjeet siitä, miten hiki pyyhitään ja laite desinfioidaan. Minä sitten siinä vieressä pyyhin oman pyöräni hiestä ja desinfioin, vaikka olen keski-ikäinen persumies. Yhdellä kertaa pyyhin jopa tämän naisen jättämän oksettavan hikilammikon pois. Ja sain osakseni tuijotusta ja kädet lanteilla seisomista pää vinossa. Ilmeisesti kaikkien ei tarvitse noudattaa yhteisiä sääntöjä.

Vierailija
38/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kuumetta, pientä nenänvuotoa"

Kuinka paljon pikkunuhasta jaksetaan jauhaa? Väännetäänkö seuraavaksi vaikka siitä, kenellä peppureikä kutiaa?

Vaikka korona olisikin Paskaleenillä pikkuflunssa, se ei sitä ole vanhuksilla ja riskityhmäläisillä, joihin tauti saattaisi levitä. Olen hoitanut koronapotilaita teho-osastolla, jossa olivat 4-5 viikkoa hengityskoneessa vatsa-asennossa ja kävelemään oppivat uudestaan useiden kuukausien kuluessa. Keuhkot eivät kaikilla välttämättä toivu koskaan ja myös sydämen vajaatoimintaa voi jäädä.

No et ole hoitanut. Kaikki eivät teho-osastoilla ole hengityskoneessa, ja teholla ollaan koronan takia keskimäärin 1-3 viikkoa. Ei kuukautta.

Et osaa lukea? Sanoin että potilaat olivat teholla 4-5 viikkoa, ja tasan tämän tiedän koska olen ollut paikalla. Ja tehohoitoneuropatia CIP aiheuttaa sen, että lihakset palautuvat kävelykykyiseksi kuukausien aikana jolloin vasta apuvälineet voi jättää pois. Ei tietenkään kaikilla mutta näin on myös tapahtunut.

Niin, teholla nähdään se jäävuoren huippu joilla menee huonosti. Ei sitä massaa jolle korona on flunssa tai oireeton. Siksi taudista ei tule muodostaa kuvaa tehohoitolääkärien ja -hoitajien kertoman perusteella vaan yhtä kauhutarinaa kohti tulisi julkaista muutama kymmenen vähäoireisen tarinaa. Säilyisi realismi.

Vierailija
39/39 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ihmiset, kotka eivät käytä maskia kaupassa, näyttävät olevan tuollaisia keski-ikäisiä persumiehiä. Juuri tänään tulin ulos Prismasta ja edelläni kulki mies, joka tuli kaupasta ulos ilman maskia. Hän pyyhki nenäänsä nenäliinaan ja aivasti.

Vihaksi pistää oikeasti tuollaiset ihmiset.

Minä olin toissapäivänä salilla ja kävi jo kolmannen kerran niin, että 25-35-vuotias nainen, todennäköisesti vasemmistoliittoa tai vihreitä äänestävä, hikoili crosstrainerissa tai kuntopyörässä oikein kunnolla hiki valuen. Poistui sitten jätöksiään pyyhkimättä pois. Vaikka kaikille lukutaitoisille on selvää, että salilla lukee ohjeet siitä, miten hiki pyyhitään ja laite desinfioidaan. Minä sitten siinä vieressä pyyhin oman pyöräni hiestä ja desinfioin, vaikka olen keski-ikäinen persumies. Yhdellä kertaa pyyhin jopa tämän naisen jättämän oksettavan hikilammikon pois. Ja sain osakseni tuijotusta ja kädet lanteilla seisomista pää vinossa. Ilmeisesti kaikkien ei tarvitse noudattaa yhteisiä sääntöjä.

Miksi tätä alapeukutetaan? Onko siis alapeukuttajien mielestä ok, että jätetään hikilammikot siivoamatta ja ei desinfioida laitetta korona-aikana? Vai sekö harmittaa, että keski-ikäinen persumies on vastuuntuntoisempi? No ymmärrettävää siinä mielessä, että totuutta ei saa sanoa, ellei se ole kaikkia miellyttävä.