Minulla ei ole rahaa erota paskasta suhteesta..
Mitä te tekisitte minun tilanteessani? Parisuhde ei anna minulle enää mitään, meillä ei ole seksiä, ei ole ollut mitään yli puoleen vuoteen, mies juo ihan liikaa, pari kertaa viikossa arkisin 3-8 olutta ja pe la 15-20 olutta, molempina iltoina sekä sunnuntain tasoittavat.
On kännissä raivostuttava mulkku, haastaa riitaa ja vittuilee minulle ja lapsille. On mm. raivonnut minulle että lapseni vittuilee hänelle, kun kyseessä oli 4v uhmis joka ei halunnut maistaa uutta ruokaa. Ei ole ollut väkivaltainen mutta tavaroita on kyllä rikkonut ja paiskonut suuttuessaan. Selvinpäin on hiljaa ja pelaa omalla koneellaan.
Siis tämä on täyttä paskaa ja kärsimystä. Mutta, me ei olla naimisissa ja talo on minun. Minulla ei mitenkään ole varaa tähän yksin, enkä millään haluaisi lähteä, rakastan tätä taloa ja pihaa. Lapsilla on täällä kaksi ponia ja kanoja ja pupuja jne. Oikein ihana maalaisidylli, mutta miten hitossa kestän katsoa tuota idioottia.
Mitä ihmettä tekisin? Etsin uuden ja otan sen tähän samantien asumaan vai myyn kaiken, lasten lemmikit jne ja lähden johonkin kerrostaloon istumaan. Ihan kamalaa edes ajatella sitä.
Ja olen yrittänyt puhua ja keskustella, mutta se menee aina vaan tappeluun ja raivoamiseen miten minä en tiedä mistään mitään ja koitan vaan kontrolloida kaikkea, hän saa juoda ja tehdä mitä haluaa ei se kuulemma kuulu minulle paskan vertaa. :/
Lähipiirissä näitä selkärangattomia miehiä jotka just ryyppää jatkuvasti eikä välitä yhtään kenestäkään kuin itsestään. Taas tulossa monta avioeroa, en vaan ymmärrä miksi edes mennä naimisiin kun tietää miten siinä käy. Vai onko sitten joillakin tietynlaisilla naisilla tapana mennö naimisiin että erossa saa puolet omaisuudesta? On kyllä epätoivoista touhua ei voi muuta sanoa.... onko se raha sitten sen arvoista että turpaan otetaan selkärangattomalta mieheltä? Pahimmassa tapauksessa henki pois ja lapset kärsii.