Tallinnaan "ekaa kertaa"!
Eli, olemme mieheni kanssa menossa tallinnaan, olen 24, mies 30. Meillä on siellä hotelli varattuna ja matkat pitäisi vielä varata. Antakaa vinkkejä, millä laivalla halvimmalla? Olen menossa sinne ensimmäistä kertaa näin aikuisiällä, joten kokemusta ei paikasta juurikaan ole..
Mikä ravintola olisi hyvä, keskusta alueella?
Kommentit (17)
Aivan, reittimatkat eivät erityisen edullisia.
Hotelli oli erittäin edullinen, halvemmalla ei oltaisi siis päästy.
Ap
Hotelli oli erittäin edullinen, halvemmalla ei oltaisi siis päästy.
Ap
No jollain kolmellakympillä ja allekin pääsee pika-aluksilla.
Halvimmillaan hotelli-laivamatkapaketin kahdelle henkilölle saa noin 100 eurolla.
Mahtaakohan alle 100€/2hlö meno-paluu päästä? La-su..
Ap
Mahtaakohan alle 100€/2hlö meno-paluu päästä? La-su..
Ap
Googlaa hinnat. Itse menisin Siljan Shuttle aluksilla, ei ole ehkä halvin, mutta en jaksa niitä isoja hitaita paatteja.
Oletko Club one asiakas? Jos, niin sulle on tullut se joululahjakortti, käytä se.
Halvin reittimatka on 39€ / suunta / hlö tallinkilla eli 156€
Alla sama matka hotellihuoneella: 138€
Helsinki Tallinna
la 01.02.2014 10:30
M/S Superstar
Tallinna Helsinki
su 02.02.2014 16:30
M/S Superstar
Matkustajat
* Aikuinen 2
Liput ja palvelut
Lukumäärä
Kansipaikka
4
Hotellihuoneet
1
Yhteensä
138 EUR
Todellakin, oman kokemukseni mukaan halvimmaksi on aina tullut kun ostaa samalla laivareissun ja hotellin. Erikseen ostettuina laivamatkat ovat ne kalliimmat.
Ekaa kertaa siellä, niin ravintoloista Olde Hansa on keskiaikaistyylinen paikka, turistirysä, mutta siellä kaikki on kuitenkin kerran syönyt. Ihan ok ruoka. Vieressä on peppersack joka sekin on ihan hyvä mesta. Molemmissa porsaan potkaa olen syönyt ja hyvää oli. Hyvät oluet saa beer housesta.
14 vielä, ei muuten ole edes sama matka, vaan kalliimmilla laivanlähtöajoilla, eli niillä joilla minä menisin. 10:30 on mukavasti perillä ja hotellihuoneen saa melko nopeasti ja 16:30 lähtö kotiin on kiva kun puoleltapäivin lähtee hotellista ja jättää laukut sinne säilytykseen. Käy vielä syömässä ja lähtee kotiinpäin.
Jos olisin aloittaja, niin ottaisin hytin molempiin suuntiin. Laivalla on ihan järjettömän vaikee saada istumapaikkaa. Jopa ostamalla ruokaa et välttämättä saa istumapaikkaa, kun kaikki on kansipaikoin liikkeellä. Ei maksa hirveitä.
Miksi otsikossa on ekaa kertaa lainausmerkeissä?
halvimmalla olisitte päässeet, jos olisitte ottaneet laiva-hotellipaketin joltain laiva tai matkatoimistolta.