Oletko ollut kolmantena pyöränä parille?
Millaista on ollut? Oletko tavannut varattua myös yksin tämän jälkeen tai ennen?
Kommentit (10)
Olin kolmikymppisenä viisikymppisen parin kanssa. Miehen tapasin kerran yksin, muulloin aina pariskunnan yhdessä. Hyviä muistoja jäi. kaipasin silloin uusia kokemuksia elämääni, samoin tuo pari kaipasi. Kävin parin kotona ja mökillä ja kerran olimme minun asunnollani. Sitten tapasin vaimoni, elämänmuutoksen takia tuo pariskunta katosi elämästäni. Nyt olemme saman ikäisiä kuin tuo pariskunta silloin. Vaimoni ei ole kiinnostunut mistään vaihtokuvioista, joten nämä leikit jäivät pois minunkin osaltani.
Monesti, pikkasen vanhemman ystäväpariskunnan kanssa.
N27
Joskus kun olin tosi nuori niin vahingossa ajauduin vanhemman (n.30v) lesboparin leikkikaluksi. En edes ollut kovin tietoinen, että sellaista on olemassa, ja oli muutenkin ensimmäisiä seksikokemuksia. Sitä jatkui vuosia, ehkä 6v.
Olen mies. Olen ollut kolmantena pyöränä. Miehen pitää olla paikalla. Samassa tai toisessa huoneessa. Hän ei saa koskea meitä. Saa ottaa kuvia/videoita kunhan kasvoni ei näy. Ei niitä kasvojen kuvaaminen/videointi kyllä kiinnostakaan. En ole tavannut naisia yksinään vaikka kyselyjä on tehtykin. On ehkä mahdollista tietysti vasta eron jälkeen. Tapaaminen aina heillä. Kesto noin 1-3 tuntia. Kun mainitsen haussa "sen" olevan vain hieman keskimittaa pidempi, mutta erityisen paksu, on kysyntää riittänyt. Yleensä tapaamme ensin kahvilla burgerissa, siellä päätämme keskustelun jälkeen, etenemmekö ja kuinka. Joskus on lähdetty samantien jatkoille. Minulla on aina MySize- kondomeja mukanani. Samaa paria tapaan max. kaksi kertaa ilman palkkiota, on sääntöni. Toistaiseksi ei ole tullut vastaan naista, joka olisi saanut minut luopumaan tästä periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Olen ollut kolmantena pyöränä. Miehen pitää olla paikalla. Samassa tai toisessa huoneessa. Hän ei saa koskea meitä. Saa ottaa kuvia/videoita kunhan kasvoni ei näy. Ei niitä kasvojen kuvaaminen/videointi kyllä kiinnostakaan. En ole tavannut naisia yksinään vaikka kyselyjä on tehtykin. On ehkä mahdollista tietysti vasta eron jälkeen. Tapaaminen aina heillä. Kesto noin 1-3 tuntia. Kun mainitsen haussa "sen" olevan vain hieman keskimittaa pidempi, mutta erityisen paksu, on kysyntää riittänyt. Yleensä tapaamme ensin kahvilla burgerissa, siellä päätämme keskustelun jälkeen, etenemmekö ja kuinka. Joskus on lähdetty samantien jatkoille. Minulla on aina MySize- kondomeja mukanani. Samaa paria tapaan max. kaksi kertaa ilman palkkiota, on sääntöni. Toistaiseksi ei ole tullut vastaan naista, joka olisi saanut minut luopumaan tästä periaatteesta.
Oletko ollut joskus VR:llä??
Systeemi tuntuu pelaavan kuin junan vessa.
Totta. Olen ollut VR:llä viime vuosituhannella. Olenko käynyt teilläkin, kun tunsit?
En kuitenkaan ole se sama, jolla oli oma patja siellä vintin arkistossa. Toki tunsin hänet. Varsinainen velikulta, jonka kanssa naiset pitivät hauskaa arkistoreissuillaan. Sitten joku kateellinen mies käräytti. Epäreilua. Ei järvet soutamalla kulu.
Olen ollut spontaneissa ja ennalta sovituissakin kuvioissa. On ollut myös 'roolitoiveitakin' eräällä pariskunnalla. Aivan mahtavaa, kun oma fetissini liittyy varatun naisen nautintoon aviomiehen nähden. Hienoa, kun on kaikenlaista ja ihmiset uskaltavat omista toiveistaan puhua. Onhan se kiihottavaa olla apuna parin leikeissä, kun siinä väkisinkin hetkeksi syttyy se pieni kipinä touhutessa vain minun ja varatun rouvan välillä.
Yksin en ole suostunut noita naisia tapaamaan parista ehdottelusta huolimatta.
Olen ollut joskus kauan sitten. Yhteisen baari-illan jälkeen kutsuivat kotiinsa. Olivat varmaan asian kyllä keskenään sopineet jo ennalta. Mies meni "nukkumaan" ja kehotti pitämään hauskaa. Tuli sitten vähän myöhemmin katselemaan kun "pidettiin sitä hauskaa", mutta ei tuo halunnut koskea tai tulla mukaan siihen. Varmaan niillä homma jatkui, kun minä olin lähtenyt kotiini
Oon ollut. Tuttu pariskunta halusi naisen kolmanneksi ja oli ihan otettu kun pyydettiin. Koin ekan kerran kun toinen nainen nuoli pilluani. Tutun mutta vieraan miehen kulli oli jännittävää ottaa sisään. Mies nuoli mun varpaitani ja muutenkin tehtiin kaikkea mitä kovimmin haluttiin. Jännintä oli kun pariskunnan nainen kusi päälleni.
Olen ollut muutaman kerran. Erittäin positiivisia kokemuksia. En ole tavannut yksin ennen enkä jälkeen.