Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapulassa töihin..

Vierailija
21.01.2014 |

Nyt on sitten semmonen tilanne että maistui tuo alkoholi sitten liiankin hyvin eilen ja nyt saan kärsiä aivan järktttävästä krapulasta! Päässä tykyttää, tuntuu että olisin huvipuistossa kun pyörii niin pahasti päässä, oksettaa enkä pysty puhumaan juuri mitään kun tuntuu että oksennus tulisi sillä minuutilla kun suuni avaan..

Kohta pitäisi lähteä kävelemään sinne töihin joten tahtoisin vinkkejä teiltä miten saan lievitettyä tätä kauheaa oloa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:25"]

Sinä joka väität ettei varoitusta voi tulla krapulasta, puhut puppua.

jos tyyppi haisee vanhalle viinalle ja tärisee, käy yökkimässä eikä töistä tule mitään, niin taatusti tulee varoitus!!!! Vaikka kuinka puhaltaisi nollaa, niin ei auta.

suosittelen kokeilemaan :-)

[/quote]

Millä pykälällä se varoitus tulee jos mittarissa nolla? En käy itse krapulassa töissä enkä suosittele muillekkaan joten mistään puolustelemisesta ei ole kysymys. En vaan tiedä mitään "vanhaviina" tai "yökkimispykälää" siksi kysyn millä "lakipykälällä" se varoitus annetaan? Edelleen puhun normitöistä joten jätetään kirurgit yms. vastaavat nyt pois.

Vierailija
42/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mennyt sitten töihin! En vain pysty, sydän tulee rinnasta ulos jo parin askeleen jälkeen. Ja hänelle joka kummasteli sitä että miten minä tänne jaksan kirjotella, kirjotin siksi koska halusin neuvoja tähän oloon..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin työpaikkoja niin monellaisia niin kun esimiehiäkin, että tästä turha vääntää.

Edellisessä työpaikkassa jotkut saattoivat olla/tulla pelti kiinni töihin ja pomo sanoi vaan mene kotiin huilimaan ja tule huomenna paremmassa kunnossa tämä päivä menee rokuliksi. Toisessa voi saada kenkää laakista ilman varoitusta...vaikka nyt lentäjät..

Vierailija
44/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:40"]

Minä en mennyt sitten töihin! En vain pysty, sydän tulee rinnasta ulos jo parin askeleen jälkeen. Ja hänelle joka kummasteli sitä että miten minä tänne jaksan kirjotella, kirjotin siksi koska halusin neuvoja tähän oloon..

AP

[/quote]

Itse niin paljon viinan kanssa leikkinyt (ollut katkollakin) niinkun tuolla aiemmin kirjotin, että tiedän. Vaihtoehdot on lepo ja olon kärsiminen, parantaminen alkoholilla, MUTTA ei saa kääntyä uudelleen känniin ja sitten ne lääkkeet mitä sinulla nyt tuskin on joten ne voi unohtaa.

Vierailija
45/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mitkään neurokirurgit ei voi olla krapulassa töissä, mutta eiköhän heillä ole sen verran hyvä itsekontrolli että he tietävät sen.

[/quote]

veljeni on päihdeterapeutti ja on kertonut että toiseksi suurin hoidettava ammattiryhmä on lääkärit.

Vierailija
46/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:48"]

Tietenkään mitkään neurokirurgit ei voi olla krapulassa töissä, mutta eiköhän heillä ole sen verran hyvä itsekontrolli että he tietävät sen.

[/quote]

veljeni on päihdeterapeutti ja on kertonut että toiseksi suurin hoidettava ammattiryhmä on lääkärit.

[/quote]

Joo tiedän, että lääkäreillä on päihdeongelmia ja usein keskushermostolääkkeiden muodossa ei aina viinan. Kyseiset neurokirugit jotka leikkaavat mikroskoopin avulla ihmisten aivoja ei lukeudu "peruslääkäreiden" kastiin. En väitä, että heillä kenelläkään ei olisi päihdeongelmia vaan niinkun kirjoitin varmasti on sen verran itsekontrollia jos on kankkunen ja käsi vapisee he eivät leikkaussaliin mene.

Vierailija
47/49 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Vihreää teetä ja täysjyväleipää juustolastilla! Mitä enemmän saat syötyä, sitä vähemmän haiset viinalle ja nopeammin paranee olosi!

Myös sitruunamehu auttaa. Ja suola.

Vierailija
48/49 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puali pulloa raakaa kossua ni alkaa pikka hiljaa pudomaan! sano Kivistön Jokke.

Vierailija
49/49 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin juopporenttu issääs oot tullut ja tyhymästä päästä kärsii koko roppa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi