Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kasvissyönnissä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
23.07.2006 |

miksi sitä joutuu aina selittelemään eri tilanteissa, eihän ihmisten uskonnollisia tai poliittisiakaan vakaumuksia yleensä joudu joka kyläreissulla puolustelemaan, että miksi juuri se.

Tai miksi aina ehdotellaan, että " kai sä nyt voit tämän kerran maistaa sitä tai tätä" , eihän esim. absolutistiakaan kai kehoteta vain tämän kerran joka tilaisuudessa juopottelemaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielenkiintoinen näkökulma tuo että täytyy olla hyvä syy kasvissyöntiin. Jep, tästä lähin jokainen meille tulija syökään sinihomejuustoa, isoja sipuleja, kaalikääryleitä, mustekalaaja marsuja. Näistä vapautetaan vain lääkärintodistuksella. ;-)

Onko se nyt vain vaikea ymmärtää ettei kaikki tykkää kaikista ruuista???

T. Lakto-ovo-vegetaristi n.16v

Muut ovat herkkua!

Vierailija
22/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hei kaikki, olen lakto-ovo-vege jo 16 v!!

Vitsi oon hieno kun on noin paljon rajoitteita. Harmi kun en ole millekään allerginen niin on täytynyt kehittää muuten vaan ruokarajoitteita ollakseni erityinen."

Ja näitä erilaisia " vege" -rajoitteisia löytyy joka lähtöön.. kuinka niissä voi pysyä perässä. Omat eväät kun menee kylään normaaleihin kyläpaikkoihin. Kun ne jauho-vesi-kasvismargariini-keksitkään ei sovi kaikille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" hei kaikki, olen lakto-ovo-vege jo 16 v!!

Vitsi oon hieno kun on noin paljon rajoitteita. Harmi kun en ole millekään allerginen niin on täytynyt kehittää muuten vaan ruokarajoitteita ollakseni erityinen."

Ja näitä erilaisia " vege" -rajoitteisia löytyy joka lähtöön.. kuinka niissä voi pysyä perässä. Omat eväät kun menee kylään normaaleihin kyläpaikkoihin. Kun ne jauho-vesi-kasvismargariini-keksitkään ei sovi kaikille..

tiedettä.

Vierailija
24/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakto-ovo-vege syö maitotuotteita, kananmunia ja tietenkin kasviksia eli vain eläimet puuttuvat listalta. Tämä on se ns. lievin kasvissyönnin muoto.

Kiva että aina löytyy ihmisiä jotka eivät tiedä asiasta mitään mutta ovat heti valmiita tuomitsemaan. Jep Av:llä ollaan.

t. 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi