Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Uusiosinkkuilu" Miksi hyvä mies ei kelpaa?

Vierailija
20.01.2014 |

Olen deittaillu jo kolmatta vuotta. Tietenkin; osa seurustelusuhteista ovat johtaneet pidempiaikaikaisiin seurustelusuhteisiin... Mutta - naisosapuolet ovat olleet loppupelissä "outoja". Toisen kierroksen jakojäännöksiä? Miten löytäisin samanhenkisen uusiosinkun? Lapset eivät haittaa. Ei myöskään sosiaalinen status yms. Itselläni asiat ovat hyvällä mallilla. Tuntuu vain; että tarjonta treffipalstalla ja baarissa nelikymppiselle on tosi vähäistä. S24 on tylsä paikka. Minne pitäisi mennä? Kokemuksia?

Keski-Suomi Jii

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se palomies?

Vierailija
2/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 01:50"]Oletko ap se palomies?

[/quote]

olen. Mistä oikein arvasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sankari. Edelleenkin, vika on sinussa itsessäsi.

Itse olin eroni jälkeen 3v. sinkkuna ja olin aika järkyttynyt miten paljon hyviä miehiä oli vapaana. Pystyi ihan vapaasti valitsemaan ja jos sattui joku pienikin vika toisessa olemaan niin eikun vaihtoon. Vaatimuksia minulla oli esim. Että mies on koulutettu, hyvätuloinen, lapseton ja urheilullinen + väh. 180cm pitkä.

Viimein löysin täydellisen ja olen nyt hänen kanssaan onnellisesti parisuhteessa.

Minulla oli fuckbuddynä pitkään todella varakas, "vanhaa rahaa" olevasta suvusta todella komea, lihaksikas ja fiksu mies jolla oli vielä valtava hmmm eikä omia lapsia.

Hän olisi halunnut suhteen kanssani mutta jotenkin en vaan lämmennyt. Tämä oli kylläkin pitkä eikä pätkä kuten jonkun kuvailema mies tuossa aiemmin. Jotain kun puuttuu niin minkäs teet. Ei siinä joku omakotitalo silloin paljoa innosta.

Tästä nykyisestä miesystävästäni tiesin heti että tuo on minun mies vaikka ei ole edes komea ja vain 180cm.

Ainiin ja olen tosiaan ylipainoinen, ruma, homssuinen, kouluttamaton ja köyhä yh-äiti että jos minun kimpussa oli laumoittain miehiä niin pelottaa ihan ajatella mikä on hyvännäköisten, lapsettomien naisten tilanne ?

Vierailija
4/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lakata hämmästyttämästä joidenkin miesten naisenkaipuu. En ole koskaan ymmärtänyt sitä. Yksin on niin paljon parempi olla.

Vierailija
5/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 06:44"]

Ei jaksa lakata hämmästyttämästä joidenkin miesten naisenkaipuu. En ole koskaan ymmärtänyt sitä. Yksin on niin paljon parempi olla.

[/quote]

Epätoivoiset miehet on kuvottavia. Ap:n epätoivo haisee kilometrien päähän :(

Vierailija
6/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse olen nelikymppinen mies ja viettänyt parisuhdevapaata elämää jo toistakymmentä vuotta. Omasta mielestäni elämäni ei ole yhtään sen parempaa tai huonompaa verrattuna parisuhde-elämään - vaan omalla tavallaan ihan hyvää elämää, kunhan laittaa elämän aineelliset perusasiat kuntoon. 

Seksielämä nyt on tietysti vähän heikkoa - mutta onko tuo aina niin auvoista edes vakiparisuhteessa elävillä...vapaus mennä ja tulla sekä laittaa elämänsä omien mieltymystensä mukaan on sen sijaan 100%:nen

Vierailija
7/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:41"]

[/quote]

[/quote]

AV:lla on pienet piirit.

Vierailija
8/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40+ nainen ja erosin muutama vuosi sitten parikymmenvuotisesta avioliitosta. Olen nauttinut sinkkustatuksestani kaikin voimin. sitoutumiskynnys on korkea. Tämä vapaus on vain ollut niin ihanaa. Ainut miinus on seksin, läheisyyden ja kosketuksen puute. 

en koskaan tule sitoutumaan kevyesti. miehen täytyy seisauttaa veret ja laittaa sukat pyörimään jaloissa, jotta sitoudun. Hyväkään mies ei siis riitä enää, vaan nyt haluan magnetismia.

Vierailija
9/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:41"]

[/quote]

[/quote]

AV:lla on pienet piirit.

[/quote]

Samat hörhöt täällä pyörii. Hyvä esimerkki on tuo lassukka-termiä viljelevä vanharouva.

Vierailija
10/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:19"]

Mikä vittu näistä tietää.

Tiedän jo pitkään yksin olleen eronneen miehen, yli 40v, mutta tikimmässä kunnossa kuin yksikään näkemäni parikymppinen. On oikeasti lihaksikas ja matalat rasvat. Tukkakin on tallella täysin!

Eikä siinä vielä, mutta kun mies on suhteellisen varakas. Asiantuntijatehtävissä, tekee vajaata työviikkoa, arvioisin vuosituloiksi jotain 80k kun ei teen täysiä viikkoja. Omaisuutta on mukavasti. Ei ehkä aivan miljonääri, mutta pelkissä autoissa on kiinni n. 200k. Pari urheiluautoa,  joskaan ei mitään Ferrareita, mutta näyttäviä pelejä. Ja yksi iso käyttöauto. Etenkin kun ei asu Helsingissä niin pistävät kyllä silmään liikenteessä. Pukeutuukin aika hyvin - no yksinäisellä tuon ikäisellä miehellä nyt varmaan aina olisi korjattavaa tyylissä, mutta vaatteet on laadukkaita eikä mistään marketista ostettuja. 

Isohko ja 2000-luvulla rakennettu omakotitalo (yli 200, mutta alle 300 m^2) veden äärellä. Asuu siinä siis yksin nykyään. 

Matkustelee ympäri maailmaa useamman kerran vuodessa. Tyyliltään sellainen, että tullee kuolemaan miljonäärinä eli ei edes hassaa kaikkia rahojaan. 

Silti ei ole käsittääkseni naisia ollut vuosiin. Järkyttävää paskaa. Oikeesti. 

[/quote]

Täällä saa aina lukea, että naiset on niin perseestä kun niille ei kelpaa kuin rikas alfauros, ja nyt valitetaan,että naiset on niin perseestä kun rikas alfauros ei kelpaa kenellekään. Teki miten vaan niin naiset on lassukoiden päässä aina perseestä, eli ehkä vika onkin lassukoiden päässä ;)

t. 26-v. nainen, joka on naimisissa hoikan, köyhän, vanhalla autonrämällä ajavan, huonosti pukeutuvan taiteilijasielun kanssa, ja joka ei vaihtaisi miestään kuvailemasi kaltaiseen körilääseen (eikä kehenkään muuhuunkaan) mistään hinnasta :)

Vierailija
11/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 07:09"]

[/quote]

Itse olen nelikymppinen mies ja viettänyt parisuhdevapaata elämää jo toistakymmentä vuotta. Omasta mielestäni elämäni ei ole yhtään sen parempaa tai huonompaa verrattuna parisuhde-elämään - vaan omalla tavallaan ihan hyvää elämää, kunhan laittaa elämän aineelliset perusasiat kuntoon. 

Seksielämä nyt on tietysti vähän heikkoa - mutta onko tuo aina niin auvoista edes vakiparisuhteessa elävillä...vapaus mennä ja tulla sekä laittaa elämänsä omien mieltymystensä mukaan on sen sijaan 100%:nen

[/quote]

Kyllä elämä hyvässä parisuhteessa on parempaa kuin elämä yksin. Toisaalta elämä huonossa parisuhteessa on kurjempaa kuin elämä yksin. Mitä vanhemmiksi tulemme, sitä usammin olemme tämän huomanneet. Siitä johtunee myös lisääntyvä nirsous kumppaninvalinnassa. 

Näitä omasta mielestään luomakunnan kruunuja on neljätoista ja puoli tusinassa, ja ne kaikki kuvittelevat, että ,vanhenevien naisten" pitäisi langeta heidän jalkoihinsa kiitollisina siitä, että (melkein) kelpaavat (vain melkein, koska tokihan nämä ukot mieluummin ottaisivat jonkun cindy crawdfordin sellaisena kuin se oli nuorena" ja on ihan varma, että tämä näkyy myös tavassa kommunikoida naisen kanssa). Ei se ole mitenkään tavatonta, että ihminen näkee itsensä erinomaisempana kuin muut hänet näkevät. Sääli vaan, että kukaan ei halua sellaista kumppania, joka suhtautuu minuun alentuvasti, ja jolle nipin napin kelpaa.

Vierailija
12/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap mikä sinussa tai tapaamissasi naisissa on vikana, mutta huomioni keskittyi termiin "jakojäännös". Olen kolmekymppinen perheenäiti, ja voisin kuvitella että jos joskus eroaisimme, niin en kokisi itseäni toisen luokan jakojäännökseksi, jonka pitäisi tyytyä lähes mihin tahansa. Päinvastoin, uskoisin että tällä elämänkokemuksella ja suhdekokemuksilla tietäisin hyvin tarkkaan, mitä tahdon elämältäni ja parisuhteeltani. Tai oikeastaan: tietäisin mitä EN halua. Varmaan keskittyisin alkuun omiin lapsiini, itseeni, vapauteen, meidän uudenlaiseen elämään. Suhderintamalla kokeilisin ja nauttisin. Eläisin oman näköistä elämääni, vaikka sosiaalista pakkoa sitoutua tai tikittävää kelloa lisääntyä (lapset on jo tehty). Tietyllä tapaa äärimmäisen vapauttava ajatus, siis ainakin näin teoriassa. Iskee sitten jos on iskeäkseen.

Vierailija
13/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millälailla outoja? Kerro nyt jotain meheviä tarinoita :)

Vierailija
14/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että vika saattaakin olla sinussa.

usimmissa tapauksissa kun jollakulla on aina huonot naapurit, kusipäinentyönantaja tai huonot parisuhteet, vika löytyy peilistä.

Vierailija
15/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse kuin julmetun kikulin ja runsaasti rahaa. Muut jutut aivan sama, nämä löysäpäät rakastuu sinuun tulisesti jos molemmat löytyy.

Vierailija
16/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toisen kierroksen naiset eivät lankea enää samanlaisiin lassukoihin kuin aiemin. Ymmärtävät laittaa pelin poikki ennen sitä.

Vierailija
17/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu näistä tietää.

Tiedän jo pitkään yksin olleen eronneen miehen, yli 40v, mutta tikimmässä kunnossa kuin yksikään näkemäni parikymppinen. On oikeasti lihaksikas ja matalat rasvat. Tukkakin on tallella täysin!

Eikä siinä vielä, mutta kun mies on suhteellisen varakas. Asiantuntijatehtävissä, tekee vajaata työviikkoa, arvioisin vuosituloiksi jotain 80k kun ei teen täysiä viikkoja. Omaisuutta on mukavasti. Ei ehkä aivan miljonääri, mutta pelkissä autoissa on kiinni n. 200k. Pari urheiluautoa,  joskaan ei mitään Ferrareita, mutta näyttäviä pelejä. Ja yksi iso käyttöauto. Etenkin kun ei asu Helsingissä niin pistävät kyllä silmään liikenteessä. Pukeutuukin aika hyvin - no yksinäisellä tuon ikäisellä miehellä nyt varmaan aina olisi korjattavaa tyylissä, mutta vaatteet on laadukkaita eikä mistään marketista ostettuja. 

Isohko ja 2000-luvulla rakennettu omakotitalo (yli 200, mutta alle 300 m^2) veden äärellä. Asuu siinä siis yksin nykyään. 

Matkustelee ympäri maailmaa useamman kerran vuodessa. Tyyliltään sellainen, että tullee kuolemaan miljonäärinä eli ei edes hassaa kaikkia rahojaan. 

Silti ei ole käsittääkseni naisia ollut vuosiin. Järkyttävää paskaa. Oikeesti. 

Vierailija
18/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuo rikas homo tai impotentti?

Vierailija
19/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:22"]

Olisko tuo rikas homo tai impotentti?

[/quote]

eiköhän se ole vain kusipää. En mäkään ottaisi miestä, joka panee 200kiloeuroa autoihin. Se varmaan pussaa niitä hyväkstiksi iltaisin. Muistattehan Christinen?

Oma mieheni on sijoittanut omaisuutensa tuottaviinn asioihin.

Vierailija
20/27 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakojäännöksiä? Mikäs itse sitten olet?

Et tietenkään outo etkä jakojäännös, ethän?