Jos haluatte raiskauksien vähenevän
Prostituutioon liittyvä stigma on syytä poistaa. Bordelleihin liittyvät syyllistävät/nolaavat asenteet ovat vanhanaikaisia. Rikollisuus ja ihmiskauppa vähenisivät kun prostituoitukin tarvitsisi työluvan.
En muutenkaan ymmärrä mitä ihmeellistä itsensä kauppaamisessa on. Kysyntää on ja tarjontaa. Itse en koe vetoa alaan mutta en näe mitään syytä valittaa hänelle joka sitä vapaasta tahdostaan harjoittaa.
N26
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:05"]
Prostituutioon liittyvä stigma on syytä poistaa. Bordelleihin liittyvät syyllistävät/nolaavat asenteet ovat vanhanaikaisia. Rikollisuus ja ihmiskauppa vähenisivät kun prostituoitukin tarvitsisi työluvan.
En muutenkaan ymmärrä mitä ihmeellistä itsensä kauppaamisessa on. Kysyntää on ja tarjontaa. Itse en koe vetoa alaan mutta en näe mitään syytä valittaa hänelle joka sitä vapaasta tahdostaan harjoittaa.
N26
[/quote]Ei, ei, ei ja ei. Raiskaus ei ole seksiä eikä tarpeen purkua. Se on "ämmien kouluttamista ja sen näyttämistä, että niillä ei ole mitään arvoa ja että minä miehenä hallitsen ja päätän saako se elää vai ei". Oletko lukenut raiskauskulttuurista? Kannattaisi. Raiskaus on yhteiskunnallisesti keino saada akat pysymään kuuliaisesti seinien sisällä hoitamassa kakaroita.
Ei niitä saada koskaan pois kitkettyä. Ollaan varmaan aikalailla minimissä tällä hetkellä Suomessa.
Olen samaa mieltä ap, että prostituutioon liittyvä stigma on turha ja vanhanaikainen. Toisaalta olen muiden vastaajien kanssa samaa mieltä myös tuosta, että raiskauksessa on kyse muustakin kuin seksinhimosta.
Tuntemattoman tekemät puskaraiskaukset ovat kuulemma erittäin harvinaisia. Yleensä tekijä ja uhri ovat jollain tavalla tuttuja keskenään tai tavanneet toisensa vastikään. Itse luulen, että hyvin monissa tapauksissa sekä tekijä ja uhri ovat humaltuneita. Sama pätee muuhunkin väkivaltaan.
Enpä valitettavasti usko että raiskaaja saa tarpeeksi tyydytystä sellaisesta seksistä, jossa nainen siihen suostuu.
Koko avaus haiskahtaa lassukalta. "Jos haluatte..." Niin, miksiköhän yksikään nainen EI haluaisi raiskausten vähenevän? Ja koko kysymyksenasettelu viittaa siihen että raiskaukset on naisten syy, ja nyt heidän pitää vähän mennä itseensä ja miettiä miten maailman voisi muuttaa raiskaajille mukavammaksi että he eivät enää niin kovasti raiskaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:42"]
Koko avaus haiskahtaa lassukalta. "Jos haluatte..." Niin, miksiköhän yksikään nainen EI haluaisi raiskausten vähenevän? Ja koko kysymyksenasettelu viittaa siihen että raiskaukset on naisten syy, ja nyt heidän pitää vähän mennä itseensä ja miettiä miten maailman voisi muuttaa raiskaajille mukavammaksi että he eivät enää niin kovasti raiskaisi.
[/quote]
Vainoharhainen Kyrpis saapuu paikalle...
Raiskauksessa on harvemmin kyse pelkästä seksin puutteesta.