Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyyntynyt erääseen läheiseen ihan täysin

Vierailija
19.10.2020 |

Elikkäs minulla olisi tuossa piakoin 30 kymppiset ja tarkoitus olisi tehdä jotakin muutakin kuin istua kiltisti kotona kahvikupin ääressä. Ei toki mitään juomiseen liittyvää kun en tykkää juoda enään mutta jotakin muuta mukavaa mikä saa hyvän fiiliksen ja sitten joskus muistella olipa kivat 30 kymppiset! No eräs läheiseni on tästä hieman suivaanut ja ihmettelee suuresti miksi emme vain voisi olla kotona! En koe tarvetta alkaa erikseen latelemaan syitä siihen miksi haluan tehdä jotain muuta. Kyllähän nyt 30 kymppiset on pikkasen eri juttu kuin se että täyttää 1 vuoden enemmän!! Alkaa ottaa todella pannuu tommonen typerä määräily asenne että oikein luullaan että "minä tässä voin päättää mitä tahansa toisen puolesta!"
Juu et todellakaan päätä etkä määräile kenenkää elämää!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs enään haluaisin tietää, paljonko on 30 kymppiset?

???

Juu samaa minäkin täällä mietin...

30 kymppiset=kolmekymmentä kymppiset.

Vierailija
22/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on joko 30, tai 3 kymppiset.

Ei 30 kymppiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en kestä. 300 vuotias muija haluaa mennä kylille rälläämään.

Vierailija
24/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä laulussakaan lauleta "mä oon kolmekymmentäkymppinen, oon kolmekymmentäkymppinen".. 🤣🤣

Vierailija
25/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 300 vuotiaalle!

Vierailija
26/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena aikana on myös perusteltua kyseenalaistaa uhan kaikenlaisten juhlien järjestäminen. Tekin olette nyt ilmeisesti menossa jonnekin muualle oikein hotelliin vierailemaan? Vaikutat aika itsekkäältä tyypiltä kirjoitustesi perusteella. Minulla varmaan menisi hermo.

No en todellakaan ole mikään itsekäs!! Minusta kyllä minun läheiseni on tässä se joka on itsekäs!! En minäkään patista ketään pysymään neljän seinän sisällä jos kerran elämässä on saakeli 30 kymppiset!!

Voi voi. Se on vain yksi päivä sun elämästä. Elämme sitä paitsi pandemian keskellä. En ihmettele yhtään jos joku kehtaa lähipiirissä kyseenalaistaa reissunne.

Vierailija
27/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolkytkymppiset on semmonen juhla, että siinä ei ärsyttäviä läheisiä tarvita!

Vierailija
28/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään tähän aikaan vuodesta lähtis minnekkään mitään ihmeempiä tekemään. Ehkäpä harmittaa just se, että pitääkö sitä lähteä itsensä koronalle altistamaan vai voisko pitää kivan illan kotona ja miettiä jotain isompaa, kun tartuntaluvut on taas laskeneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi