Lue keskustelun säännöt.
Mikä on/oli syy haluttomuuteesi?
Kommentit (5)
Ensin hormonaalinen ehkäisy, se helpotti vaihtamalla pillereistä kierukkaan. Sitten mielialalääkkeet, se helpotti lopettamalla ne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä ole ollut halutonta aikaa pitkän eloni aikana. Kun saa hyvää seksiä, niin tokihan sitä sitten myös haluaa, joka päivä.
Hoitamaton työuupumus ja siitä seurannut masennus.
Naisen keho raskauden ja synnytyksen jäljiltä ei herättänyt enää seksuaalista mielenkiintoa.
Korjaantui vaihtamalla naista, niin ikävältä kuin se kuulostaakin.
Ero tuli todella kalliiksi, mutta seksi on liian tärkeä asia pois luovutettavaksi.
Mieheni ei huomioinut minua mitenkään. Kävimme molemmat pitkää päivää töissä ja mies makasi illat sohvalla kännykkä kädessä höröttämässä muiden lähettämille viesteille eikä huolehtinut lapsista eikä kodista. Ei keskustellut kanssani mistään eikä ollut kiinnostunut asioistani eikä tekemään mitään perheenä. Jäi kotiin makaamaan kun lähdimme lasten kanssa esim uimaan. Sitten minun olisi pitänyt heti olla intopinkeenä seksiin valmis kun mies halusi vaikka mies ei ollut edes katsonut minuun päin koko päivänä. Ja olin ja olen yhä hoikassa teini-iän mitoissa kun se tulee heti kohta että olin lihava. Mies toki oli sitäkin.