Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyyntynyt erääseen läheiseen ihan täysin

Vierailija
19.10.2020 |

Elikkäs minulla olisi tuossa piakoin 30 kymppiset ja tarkoitus olisi tehdä jotakin muutakin kuin istua kiltisti kotona kahvikupin ääressä. Ei toki mitään juomiseen liittyvää kun en tykkää juoda enään mutta jotakin muuta mukavaa mikä saa hyvän fiiliksen ja sitten joskus muistella olipa kivat 30 kymppiset! No eräs läheiseni on tästä hieman suivaanut ja ihmettelee suuresti miksi emme vain voisi olla kotona! En koe tarvetta alkaa erikseen latelemaan syitä siihen miksi haluan tehdä jotain muuta. Kyllähän nyt 30 kymppiset on pikkasen eri juttu kuin se että täyttää 1 vuoden enemmän!! Alkaa ottaa todella pannuu tommonen typerä määräily asenne että oikein luullaan että "minä tässä voin päättää mitä tahansa toisen puolesta!"
Juu et todellakaan päätä etkä määräile kenenkää elämää!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa helvettii tuommoinen ystävä

Vierailija
2/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sellaiset juhlat kuin haluat ja kutsu itse valitsemasi ihmiset. Miksi siitä pitää kenenkään kanssa väitellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä sellaiset juhlat kuin haluat ja kutsu itse valitsemasi ihmiset. Miksi siitä pitää kenenkään kanssa väitellä?

No sanoppa muuta! Kun kyse on mun juhlista ei läheisen juhlista! No kuitenkin turhaa enää ärsyynnyn kun hotelli ja kaikki muu varattu.

Vierailija
4/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs enään haluaisin tietää, paljonko on 30 kymppiset?

Vierailija
5/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoppa muuta! Kun kyse on mun juhlista ei läheisen juhlista! No kuitenkin turhaa enää ärsyynnyn kun hotelli ja kaikki muu varattu.

Läheinen on miehesi ja sä aiot juhlia 50 hengen orgialla. Kukin omalla tavalla. Muistakaa maskit ja kordongit.

Vierailija
6/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PanoJorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheinen on miehesi ja sä aiot juhlia 50 hengen orgialla. Kukin omalla tavalla. Muistakaa maskit ja kordongit.

Ei ole mieheni vaan yksi ärsyttävä akka!

Vierailija
7/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
8/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

30 x 10 = 300

Ymmärrän kyllä että tuon iän kun saavuttaa haluaa juhlia kunnon panoilla!

Vierailija
9/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Juu samaa minäkin täällä mietin...

Vierailija
10/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo kai muistat, että maksat sitten ne juhlat kanssa? Ettei vaan läheinen sen vuoksi halua jotakin vaatimattomampaa, jos osallistuminen tulisi kalliiksi.

Vierailija
11/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä sosiaalisilla kaverimagneeteilla on vissiin aika huono taso niiden kavereittenne osalta. Varmaan samaan kuuluu se, että kaikki vähän esittävät/ovat olevinaan hitain hienompaa kuin ovatkaan ja toisaalta kaikista juoruillaan selän takana. Mitä ystävyyttä se sellainen on?

Miksi ihminen ei noissa naisporukoissa saa olla aidosti oma, vilpitön, herkkä ja haavoittuva itsensä? Siihen samaan kuuluu myös empaattisuus muita kohtaan. Mulla on todella vähän kavereita, mutta en ole tuollaista kohdannut koskaan.

Vierailija
12/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Juu samaa minäkin täällä mietin...

Eikai nyt enään tarvi miettiä, johan se tuolla kerottiin.

Vierailija
13/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena aikana on myös perusteltua kyseenalaistaa uhan kaikenlaisten juhlien järjestäminen. Tekin olette nyt ilmeisesti menossa jonnekin muualle oikein hotelliin vierailemaan? Vaikutat aika itsekkäältä tyypiltä kirjoitustesi perusteella. Minulla varmaan menisi hermo.

Vierailija
14/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PanoJorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

30 x 10 = 300

Nyt toivon todella, että tämä ketju päätyy Kalevauvan biisiksi. xD

Vierailija
15/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat 30 kymppiset meni kotona yksin. Päivä siinä missä muutkin, mitä tuota juhlimaan. Lapset juhlii synttäreitä.

Vierailija
16/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun ystävä on kateellinen kun uskallat poiketa valtavirrasta , yrittää pakottaa sinut ruotuun. Älä lannistu , saat pitää sellaiset juhlat kuin haluat. Muista ottaa paljon kuvia joita esität sitten tälle ystävälle  :  D

Vierailija
17/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo kai muistat, että maksat sitten ne juhlat kanssa? Ettei vaan läheinen sen vuoksi halua jotakin vaatimattomampaa, jos osallistuminen tulisi kalliiksi.

No tietysti, me mennää miehen kanssa IHAN KAHDESTAAN viettämään minun synttäreitä! Ei sinne muita ole kutsuttu.

Vierailija
18/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PanoJorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

30 x 10 = 300

Nyt toivon todella, että tämä ketju päätyy Kalevauvan biisiksi. xD

:D

Vierailija
19/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena aikana on myös perusteltua kyseenalaistaa uhan kaikenlaisten juhlien järjestäminen. Tekin olette nyt ilmeisesti menossa jonnekin muualle oikein hotelliin vierailemaan? Vaikutat aika itsekkäältä tyypiltä kirjoitustesi perusteella. Minulla varmaan menisi hermo.

No en todellakaan ole mikään itsekäs!! Minusta kyllä minun läheiseni on tässä se joka on itsekäs!! En minäkään patista ketään pysymään neljän seinän sisällä jos kerran elämässä on saakeli 30 kymppiset!!

Vierailija
20/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PanoJorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

30 x 10 = 300

Mistä sä nyt ton 300 vetäsit tähän?? Täytän 30 en 300!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme