Haluaisitko tietää sinua koskevasta fantasiasta?
Olen korviani myöten ihastunut työkaveriini, jonka kanssa flirttailemme ja vaihdamme sähköisiä katseita. Itse seurustelen ja hän on hiljattain eronnut pitkästä suhteesta.
Toistaiseksi olen purkanut mieliteot ja patoumat kirjoittamalla niitä paperille jotta saan ne päästä pyörimästä ja se onkin auttanut muutaman kuukauden. Nyt tekisi mieli näyttää nuo kirjoitukseni työkaverille silläkin uhalla että tartutan haaveeni häneen ja riskeeraan parisuhteeni. Mikä avuksi?
Kommentit (24)
Jos tahdot pilata kaikki asiasi, niin näytä ihmeessä. Itse juoksisin ja kovaa, jos joku näyttäisi moisia ja pitäisin häiriintyneenä.
Ap. Olet hänelle vain laastari.
Kaksi nyt joka tapauksessa samanaikaisesti on kaikin tavoin epärealistista. Jos jatkat tuota, et lopulta saa kumpaakaan. (Aasikin kahden heinäkuoman välissä kuoli nälkään.)
Taidat olla tylsä ihminen pidemmän päälle, ellet kykene olemassa olevassa suhteessasi pitämään kipinää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet hänelle vain laastari.
Kaksi nyt joka tapauksessa samanaikaisesti on kaikin tavoin epärealistista. Jos jatkat tuota, et lopulta saa kumpaakaan. (Aasikin kahden heinäkuoman välissä kuoli nälkään.)
Taidat olla tylsä ihminen pidemmän päälle, ellet kykene olemassa olevassa suhteessasi pitämään kipinää yllä.
Ihme touhua, kun pitää aina vähän yrittää loukata. Kipinää ei suhteestani puutu, kiitos kysymästä, nähdään vaan olosuhteiden vuoksi harvemmin kuin haluaisin, se on suhteemme ainut ongelma.
Yllättävän moni tuntuu olevan varma siitä että ero olisi ainut oikea ratkaisu "varmuuden vuoksi". Ilmankos parisuhteet eivät kestä enää nykyään, kun kaiken pitää mennä kauniisti lähes prinsessatarinamaisella kaavalla ilman vastoinkäymisiä. Vaihdetaan mieluummin kumppania kuin korjataan parisuhteen ongelmat.
Poistun nyt koska olen jo saanut ne ainoat 2 ystävällistä vastausta jotka auttavat minua tilanteessani, ne olivat lyhykäisyydessään ruoki sitä mikä on itselle rakasta.
Ap
Olen joutunut todistamaan, kuinka yksi miespuolinen työkaverini tentaa toiselta aggressiivisesti, että "Oleko fantasioinut XX:sta?" tuo XX on siis naispuolinen työntekijä samalla työpaikalla. On maailma malliinsa mennyt kun jo fantasioinnistakin ollaan mustasukkaisia.