Haluaisitko tietää sinua koskevasta fantasiasta?
Olen korviani myöten ihastunut työkaveriini, jonka kanssa flirttailemme ja vaihdamme sähköisiä katseita. Itse seurustelen ja hän on hiljattain eronnut pitkästä suhteesta.
Toistaiseksi olen purkanut mieliteot ja patoumat kirjoittamalla niitä paperille jotta saan ne päästä pyörimästä ja se onkin auttanut muutaman kuukauden. Nyt tekisi mieli näyttää nuo kirjoitukseni työkaverille silläkin uhalla että tartutan haaveeni häneen ja riskeeraan parisuhteeni. Mikä avuksi?
Kommentit (24)
Luulen että tuollainen olisi vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eroa ensin.
En halua erota, suhteemme on hyvä ja haluan tästä tunteesta mieluummin eroon.
Ap
Ihminen voi tietoisilla toimilla muuttaa omaa ajatteluaan. Tätä mm. Tehdään terapiassa.
Älä nyt hullu sotke työkaveriasi tuohon.
Onko jotain mitä voin tehdä päästäkseni ihastumisesta eroon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ensin.
Ap
Miksi sitten näyttäisit ne kuvitelmasi työkaverillesi?! Kuulostaa muutenkin ällöltä, aika harva varmaan ilahtuisi saadessaan työkaveriltaannjotain seksifantasia viestejä?!
Itsesi nolaat, jos alat seksifantasioitasi työkaverista sille kertomaan. Jos joku mun työkaveri tekisi mulle noin, niin pitäisin sitä äärettömän kiusallisena.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain mitä voin tehdä päästäkseni ihastumisesta eroon?
Ap
Ruokkimalla niitä asioita joita rakastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ensin.
Ap
Se kasvaa mihin keskittyy periaatteella. Alat tietoisesti vältellä ihastusta ruokkivia juttuja. Jos fantasia tulee mieleen, käännä ajatuksesi fantasiaan puolisostasi. Samoin kannattaa vältellä kaikkea ylimääräistä kontaktia työkaveriin.
Sen sijaan mietit mihin puolisossasi ihastuit ja mikä hänessä on hyvää. Yritä järjestää mahdollisuuksia mukavaan yhdessäoloon puolisosi kanssa.
Kuvittele hänet himobylsimään joka toisen kanssa ja tekemään rikoksia yön pimeinä tunteina. Ehkä se hohto siitä tasaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ensin.
Ap
Miksi sitten näyttäisit ne kuvitelmasi työkaverillesi?! Kuulostaa muutenkin ällöltä, aika harva varmaan ilahtuisi saadessaan työkaveriltaannjotain seksifantasia viestejä?!
Hän on meistä se joka pitää yhteyttä, ja hän on kaikilla tavoilla ollut aloitteen tekevä osapuoli. Mun pää on vaan sekasin, enkä tiedä mihin päin kääntyä ja mun on pakko olla hänen kanssaan päivittäin tekemisissä, koska ollaan töissä samassa tiimissä.
Ainut vika joka parisuhteessani on, on se että pystymme näkemään hyvin harvoin ja sekin on olosuhteista kiinni, ei niinkään ihmisistä. Se ja kemioiden kohtaaminen työkaverin kanssa on ne syyt miksi tunnen olevani edes altis tälle tilanteelle.
Enkä edes usko että vaihtamalla paranisi.
Ap
Kai tämä on provo?
Ei kai kukaan tervejärkinen ajattele että kirjoittamansa seksifantasiat työkaverista saisi työkaverin tietenkin ihan kiimaiseksi, eikä äärimmäisen kiusaantuneeksi?
Ei todellakaan kannata näyttää. Jos haluat kertoa ihastumisesta tee se kuin normaali ihminen. Vaikkapa niin että menette kahville yhtä aikaa ja katsot silmiin ja kerrot että olet vähän ihastunut häneen. Ei mitään ällötarinoita.
Jos taas haluat pysyä yhdessä nykyisen kanssa, vaihda työpaikkaa. Ei tuollaiset ihastumiset mene ohi, kun ne kerran pääkoppaan juuttuu ja toinen on lähellä joka työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kannata näyttää. Jos haluat kertoa ihastumisesta tee se kuin normaali ihminen. Vaikkapa niin että menette kahville yhtä aikaa ja katsot silmiin ja kerrot että olet vähän ihastunut häneen. Ei mitään ällötarinoita.
Jos taas haluat pysyä yhdessä nykyisen kanssa, vaihda työpaikkaa. Ei tuollaiset ihastumiset mene ohi, kun ne kerran pääkoppaan juuttuu ja toinen on lähellä joka työpäivä.
Ja työkaveri mielessään: jess jess jess nieli syötin koukkuineen, *illua tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykytilanteessa mahdollista vaihtaa tosta noin työpaikkaa, maksan asuntolainaani yksin eikä työpaikkoja kasva puissa.
Tähän mennessä olen torjunut hänen kaikki tapaamisehdotukset, ja kahville lähteminen olisi naula parisuhteeni arkkuun. Kiitos teidän mun pääni on ees hieman selkeämpi, eikä tarve tunnustaa ole enää niin suuri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työkaveri mielessään: jess jess jess nieli syötin koukkuineen, *illua tulossa!
Itse oletan että ap on mies.
Niin häiriintyneen ihmisen kanssa en haluaisi olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykytilanteessa mahdollista vaihtaa tosta noin työpaikkaa, maksan asuntolainaani yksin eikä työpaikkoja kasva puissa.
Tähän mennessä olen torjunut hänen kaikki tapaamisehdotukset, ja kahville lähteminen olisi naula parisuhteeni arkkuun. Kiitos teidän mun pääni on ees hieman selkeämpi, eikä tarve tunnustaa ole enää niin suuri.
Ap
No itte päätät mitä teet, mutta jotain häikkää sun tunteissa on sitä nykyistäkin kohtaan, kun joku toinen saa pakan noin sekaisin. Jos suhde on kovin tuore niin tuntuu vähän ehkä turhalta pysyä tuossa suhteessa. Jos jo ennen yhteen muuttamista, lapsia ja yhteistä asuntolainaa pyörii muut mielessä, niin minusta sinun ei välttämättä kannata sitoutua ja sitouttaa sitä nyksää itseesi lujemmin. Voi olla parempi päästää se menemään joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oletan että ap on mies.
Olen nainen.
Ap
Hyi olen saanut tuollaisen seksifantasian kerran postilaatikkooni. Oksettavaa. Kyseessä oli vieläpä henkilö, johon olin ihastunut, mutta silti muutaman rivin luettuani tuhosin mokoman sepustuksen.
Jos haluat säilyttää parisuhteesi, laitat pelin napakasti poikki. Jos haluat suhteen tuon ihastuksesi kanssa, panet parisuhteesi napakasti poikki ensin.
Eroa ensin.