Kokemuksia Onsun mobiililuottokortista?
Moi! Onko kukaan käyttänyt tota Onsun mobiililuottoa? Näin mainoksen FB:ssä ja tekis mieli kokeilla, mutta ei oikeen löydy mitään käyttökokemuksia miltään foorumilta. Toimiiks se hyvin ja saako sillä jotain rahaa oikeesti käyttöön?
Kommentit (7)
Helppo systeemi ja rahaa saa, kannattaa kokeilla jos on luottotiedot kunnossa..
Onsunilta otetusta 200e lainasta menee kuluja 5e vuosimaksu + 2,9e joku paperilaskumaksu + 2,5e nostopalkkio + n. 20e korkoa! 14pvä maksuajan jälkeen pitää maksaa siis takaisin yli 230euroa.
Muut pikavippifirmat on paljon halvempia. Ja jos luottotiedot on kunnossa mikset hae pankista lainaa?
Hinnat on aika linjassa vippien kanssa https://www.onsun.fi/hinnasto/ .Ainoa vaan ettei ekaa lainaa saa ilmaiseks niiku monella muulla.
Kerro mulle mistä muusta vippifirmasta otetulla 200euron lainalla on yli 30euron kulut?
laskepa uudestaan... miten sun mielestä lasketaan vuosikorko?
En mä mistään vuosikoroista ymmärrä, mua kiinnostaa vaan se, paljonko kuluja tulee loppupeleissä. Nopeesti arveltuna kai tossa ainaki 1500% vuosikorko on? Sori en osaa laskee! xD 30euroa kuluja 200 euron lainasta on mun mielestä kuitenkin törkeen paljon varsinkin, jos omaa luottotiedot ja muitakin vaihtoehtoja on.
Jos luottotiedot on kunnossa kannattaa hankkia luottokortti ja sieltä voi "lainata" rahaa millon vaa _paljon_ pienemmillä kuluilla. Tai sitten ottaa pikavippiä noista paikoista joista ekalla kerralla saa ilman kuluja.
Kiitos vastauksesta. Jos joku toinenkin niin kyl mäkin sitte :)