Tärkein juttu, jonka olet tänään tehnyt?
Mikä tänään tekemisistäsi jutuista on mainitsemisen arvoinen?
Kommentit (44)
Kiitos kasin Maijalle. Terkuin seiskan masentunut.
Päivä kerrallaan. Jos vaikka jaksaisin vielä käydä kävelyllä.
Tärkein ja kauaskantoisin on toivottavasti ne kirjoittamani keltaiset Posti-it laput.
Silitin vaatteita pitkästä aikaa.
Tein lapsille ja itselleni todella terveellisen ja hyvän lounaan. Imuroin koko talon, pesin lattiat sekä pari koneellista pyykkiä.
Kävin lääkärissä ja apteekissa ja sain viimein lääkityksen pahaan esiintymisjännitykseeni, joka on pilannut elämääni jo melkein 20 vuotta.
Jos saamani lääke nyt auttaa, niin elämäni tulee muuttumaan rajusti, ei tarvitse enää pelätä ja voin ajatella jopa jatko-opintoja!
Lääkärissä käynti oli aika tuskallista, ei muuten, mutta en pystynyt kertomaan vaivastani ilman että purskahdin itkuun ja itkeskelin sitten koko käynnin ajan ja vielä senkin jälkeen. Onneksi lääkäri oli aivan ihana ja ymmärtäväisen oloinen, toivotti vielä tsemppiä mulle lähteissäni. En kyllä pystynyt vastaamaan mitään tai olisin alkanut taas parkumaan. Toivottavasti lääkäri ymmärsi senkin :)
Treenasin lihaksia kokonaiset 45min. Vuhuu! Lihakset alkaa löytymään.
Kuuntelin ja tuin kaveria ison kriisin keskellä.
Pesin ja ripustin koneellisen pyykkiä ja maksoin verkkopankissa yhden pikkulaskun.
Soitin anopille sairaalaan ja kyselin kuulumisia, yritin piristää.
Varasin lennot Suomeen huomiseksi, jää aina niin viimetippaan..
Kerroin useammalle lapselle kuinka upeita ja taitavia he ovat.
Halasin poikaani ja kerroin tämän olevan rakas.
Täytin lasten päiväkotihakemukset ja eskarihakemukset ja laitoin ne eteenpäin, sekä selvitin mahdollisia tulevia opiskeluitani,
Mä luin ekana, että mikä on TÖRKEIN juttu, minkä olet tehnyt tänään? Hieman ihmettelin vastauksia, joten luin uudestaan aloituksen. Tärkein juttu, minkä tein oli se, että hoidin lapseni kouluaisoita.
Varasin teatterilipun :)
Tosi tärkeitä hommia siis tänään...
Luin ja kommentoin pari isoa sopimusta töissä.
Kameran löytäminen. Matka alkaa perjantaina.
Olen imettänyt. Lähes koko päivän :) lapsi on viikon.
Kävin tilaamassa kakut lapsen synttäreille.
Vein linnuille ulos pakkaseen herkkuruokaa. Kävin lämmittämässä ja siivoamassa vanhempieni mökkiä, että heidän on hyvä tulla.