Tärkein juttu, jonka olet tänään tehnyt?
Mikä tänään tekemisistäsi jutuista on mainitsemisen arvoinen?
Kommentit (44)
No ei kyllä mikään! Tilasin putkimiehen? Soitin työasioissa yhden puhelun? Pidin lasta sylissä?
Vein lapsen kouluun, kun oli niin kova pakkanen
Pesin valkopyykkiä.Mainitsemisen arvoista siksi,että oli varmaan eka kerta ikinä kun tein niin,vaatteet sen verran kuluneita etteivät päästä väriä,joten laitan ne koneeseen iloisesti sekaisin.Mies halusi valkoisesta paidasta tahrat pois,joten keräsin muuta valkoista ja laitoin vanishia :)
Jaksoin nousta sängystä vaikka masentaa :(
> Jaksoin nousta sängystä vaikka masentaa :(
Onnittelut saavutuksesta! Toivon, että koet tänään vielä jotain muuta mukavaa tai mieltä piristävää!
Maija
Aina aamuisin ja iltaisin kerron pojalleni kuinka rakas se on ja tietty miehelleni.
Nyt myös tärkeä juttu,eli ruoka vaikka ei kiinnosta.
Heräsin 04:15 keittämään reissuhommiin lähtevälle miehelle aamukahvit.
Itselle tärkeää oli edulliset ostokset taxfreessä. Mukavaa, kun tavarat odottaa lennolla omalla paikalla.
Olen hoivannut ja hellinyt kipeitä poikia ja vihdoista viimein jaksoin kantaa peitot ja tyynyt pihalle pakkaseen :)
Tiskasin. Ja kohta pesen pyykkiä.
Palkkasin isälle hoitajan kotiin seuraaviksi viikoiksi (Hoitaja on 8 tuntia päivässä isän luona ja lapset ja lapsenlapset vuorottelemme loppuajan).
Hän kotiutuu avosydänleikkauksen jälkeen luultavasti tämän viikon lopulla ja kärsii vahvoista PTSD-oireista.
Heräsin ja pääsin töihin, krapula on.
Tärkein asia lienee lasteni halaaminen ja hoitaminen. Olen myös käynyt työssä ja tehnyt kotitöitä. Jos yksi tärkein asia kuitenkin pitää valita, se on lapsen halaaminen.
Vein aamulla petivaatteet pakkaseen, kohta pullanleivontaan, taikina jo kohoamassa.
Pakotin teinin laittamaan kalsarit jalkaan.
Kävin pankissa tekemässä pari sijoitusta. Rahastoon ja 6kk määräaikaistilille 2,5% korolla. Eihän noita hurjia tuottoja oo tulossa mutta vähän tutustuu tohon sijoittamismaailmaan!
Olen marmattanut teinitytölleni pukeutumisesta. Meni kouluun kolmenkympin pakkasella hameessa ja sukkahousuissa...