Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä joka tietää kaiken ja on aina oikeassa, minä väärässä

Vierailija
20.01.2014 |

sii nyt vaan haluan näyttää hänelle närhen munat.

en jaksa enä kuunnella alitavaa juttua hänen suustaan.

häntä kiinnostaa kaikkien asiat, juorut ym. on aina valmis juoruamaan.

mikään ei kyl pysy salassa.

en aio enää kertoa hänelle kuin ihan yleisiä asioita, 

loput jätän vain kertomatta. 

ei voi olla utelias kun ei edes tiedä, tai jos utelee, sanon etten tiedä.

hän haluaa aina parhaat neuvot, niksit ja vinkit mm. työn suhteen minulta ym.hän ei ikinä jaa kanssani  omia niksejään. 

olkoon kyse vaikka kakkureseptistä tai työhön liittyvästä kätevästä tai hienosta ideasta.

tulen kiukkuiseksi hänen lähellään ja alan toimia samoin eli olen äkäinen, kiukkuinen sitten kotonani vapaa-ajalla. 

kellään samanlaista työparia/kaveria. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika inhottava tuollainen ihmistyyppi, ei kannata todellakaan kertoa mitään salaisuuksia, jos ei kerta kuitenkaan salassa pysyisi. Itse en jaksa tällaisten ihmisten kanssa edes aikaa viettää, alkaa niin raivostuttaa tuollainen "aina oikeassa oleminen". Myönnän että itsekin saatan joskus tehdä tuota, mutta koitan petrata asiassa ja myöntää että en itsekään aina voi olla oikeassa. Mutta ihmiset jotka eivät edes ymmärrä virhettään, huoh..

Vierailija
2/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sua kiukuttaa kun sun kaveri kysyy sulta neuvoja leivonnassa? Ei hän varmaan sitten jaa oniaan sulle, jos ei kenties osaa leipoa... Mutta neuvooko hän sitten sinua jossain muussa asiassa? Aivan käsittämätön ajattelutapa sinulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota hänet ystävä-kategoriasta tuttava-kategoriaan. Olet sen verran tekemisissä, kun on pakko, ja silloin urheasti kestät. Älä nyt missään nimessä mitään omia asioitasi tuollaiselle kerro. Älä neuvo töissä, ei kai muillakaan siellä mitään neuvonantajia ole vieressä auttamassa. Kun lakkaat antamasta huomiota, neuvoja, kuuntelua, mitä hän nyt hakeekaan, hän lakkaa häiritsemästä sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä