Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun jokaiseen mieheen, kuinka estää tämä?

Vierailija
18.10.2020 |

Minua on kiusattu peruskoulussa poikien osalta, enkä ole saanut mitään huomiota keneltäkään. Nyt parikymppisenä olen huomannut, että ihastun työkavereihin ja kaverieni miespuolisiin kavereihin turhan helposti. Riittää ihan vain, että puhuvat mukavasti minulle. :D En haluaisi näin käyvän, koska tällä tavalla olisin helppo uhri narsisteille. Eikä se edes tarkoita sitä, että työkaveri olisi kiinnostunut, vain koska kehuu työskentelyäni tms. Miten kasvattaa itsetuntoa ja päästä eroon tästä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä hoitaa. Mieti, haluatko jo lapsia? Voi olla luonnon keino varmistaa, että löydät jonkun

Vierailija
2/55 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ihastunut ihmiseen vaan hänen tapaansa toimia, jokaisesta tuntuu hyvälle saada kehuja ja kannustusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ihastunut ihmiseen vaan hänen tapaansa toimia, jokaisesta tuntuu hyvälle saada kehuja ja kannustusta.

Kiitos tästä kommentista. Tämä pukee kaiken sanoiksi. :) Ap

Vierailija
4/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä hoitaa kirjoitti:

Ikä hoitaa. Mieti, haluatko jo lapsia? Voi olla luonnon keino varmistaa, että löydät jonkun

No ei ole minulla ikä hoitanut, näin vaihdevuosi-iässä ihan sama homma.

Ehkäpä se on vain se paska mitä on kohdannut, ja sen kerran kun joku on ystävällinen niin se on menoa.

Vierailija
5/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljon tekemisissä miesten kanssa? Olen ollut vuosikausia kotiäitinä ja mies reissaa maailmalla. Aina kun tapaan ystävällisen miehen, herää pieni ihastus. Ehkä en saa kotoa tarpeeksi huomiota.

Vierailija
6/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä ihastua.

Vierailija
7/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sohvalta keski-ikäinen nainen kirjoittelee samaa asiaa.

Mikähän siinä on kun ihastuu ns. joka vastaantulijaan joka on ystävällinen?

Naimisissa olevana on helppo siirtää tai stopata tunne oman pään sisäiseksi myllerrykseksi, näitä on vuosien varrella ollut paljon.

Lapsuus ja nuoruus olivat ankeaa aikaa jah noh oma puoliso... sanotaanko näin että on paljon poissa kotoa.

Vuosia sitten tajusin vaivani enkä ota sitä vakavasti. Kuinka voisikaan.

Itsetunto kysymys. Miten omaa itsetuntoa kehitetään? Tähän en tiedä vastausta.

Eipä ollut musta apua. Korkeintaan vertaistukea.

Vierailija
8/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljon tekemisissä miesten kanssa? Olen ollut vuosikausia kotiäitinä ja mies reissaa maailmalla. Aina kun tapaan ystävällisen miehen, herää pieni ihastus. Ehkä en saa kotoa tarpeeksi huomiota.

En ole juurikaan miesten kanssa tekemisissä. Kaveripoikia on ollut viimeksi päiväkodissa. Olen myös alalla, missä miehiä on vähemmän kuin naisia, joten tuntuu hölmöltä olla ihastunut johonkin työpaikan ainoaan mieheen.

Ap

Vierailija
9/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä ihastua.

Nojuu toki, mutta se vaikeuttaa olemista. :D Haluisin olla kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin siksi, että hän on mukava jne. Ap

Vierailija
10/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä sohvalta keski-ikäinen nainen kirjoittelee samaa asiaa.

Mikähän siinä on kun ihastuu ns. joka vastaantulijaan joka on ystävällinen?

Naimisissa olevana on helppo siirtää tai stopata tunne oman pään sisäiseksi myllerrykseksi, näitä on vuosien varrella ollut paljon.

Lapsuus ja nuoruus olivat ankeaa aikaa jah noh oma puoliso... sanotaanko näin että on paljon poissa kotoa.

Vuosia sitten tajusin vaivani enkä ota sitä vakavasti. Kuinka voisikaan.

Itsetunto kysymys. Miten omaa itsetuntoa kehitetään? Tähän en tiedä vastausta.

Eipä ollut musta apua. Korkeintaan vertaistukea.

Sinulla on läheisyysvaje, hyväksytyksi tulemisen tarve ja/tai haluat tulla kuulluksi.

Tuttu juttu minulle miehenä, kuuntelen naisia, juttelen heidän kanssaan ja huomioin heitä. Jo nuorena opin olemaan tarkka siitä, että jos nainen ei kiinnostunut, niin en sortunut hyväksikäyttöön. Naisia olisin saanut todella helposti, Sama edelleen, vaikka olen ikämies. Vaimo tuosta naureskellen välillä kuittailee, onneksi ei ole mustasukkaista sorttia.

Niinpä ihmettelen tämän palstan naisenpuutteesta valittavia miehiä. Nainen löytyisi jos he lähestyvät heitä korvat auki ja perehtyvät asioihin, jotka naisia kiinnostavat. No, oma elämä tulee lisäksi olla hallinnassa

Vierailija
11/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit kunnolla munaa.

Vierailija
12/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma. Harva mulle tosin puhuu niin paljon että tuo pääsee tapahtumaan mutta kun tapahtuu niin haluaisin vaan takertua mieheen ja sitten tulee hirveät tunteiden tuskat kun ei voi.

Vierailija
13/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviit kunnolla munaa.

Sittenhän sitä vasta kiintyisikin :D

Vierailija
14/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiin ihastumisessa mitään pahaa ole, sehän on ihana tunne.

Vierailija
15/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vain silloin en ihastu jos on selkeästi joku outo häiriintynyt tapaus tai ihan liian vanha (+20v). 

Vierailija
16/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee, yleensä ne menee ohi.

Vierailija
17/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy täällä muutama vuosi. Ole parisuhteessa. Fiilikset loppuu totaalisesti.

Vierailija
18/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuota samaa. Ihmettelen, miksi puhutaan, että kumppania on vaikea löytää, kun minä voisin ottaa melkein kenet tahansa. Olen naimisissa, joten en kaipaa enää yhtään enempää miehiä, kun nytkin niitä on jonoksi asti tyrkyllä.

Vierailija
19/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviit kunnolla munaa.

Niin tarvisin... Biologinen vietti. Ap

Vierailija
20/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu. Ihastun melkein jokaiseen mieheen, joka huomio minut.

Itse ajattelen että tämä johtuu huonosta itsetunnosta. Itse en pidä itseäni juuri minään ja kun sitten joku huomio minut niin sydämeni pakahtuu siitä ilosta että jollekin minä olen jotain. Vaikka oikeasti olen näille miehille varmaan vain keskustelukumppani, jonka kanssa voi höpistä hetken.