Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan saanut heippalappuja naapuriltasi?

Vierailija
20.01.2014 |

mitä siinä/niissä luki?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kerran kuvan(...) jossa oli koiran pissaa lumikasassa. lumikasa oli talomme ja kävelytien välissä niin tottakai se oli mun koiran ja mun vika. niin ja mitään muutahan en saanut, ei mitään viestiä! no laitoin kuvan alakerran ilmotustaululle ja lähetin terveisiä pissipoliisille.

Vierailija
42/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmältä naapurilta tulee lappuja välillä "ihanille naapureille" ja ovenkahvassa roikkuu itse leivottu kakku.

Toinen naapuri jättää autojen ikkunoihin lappuja "pysäköintinne haittaa tontille ajoa" kaikille jotka kehtaavat hänen autotallitietään viittä metriä lähemmäksi pysäköidä. Katu on vielä kohtalaisen leveä, että tilaa kyllä riittäisi vaikka limusiinille, ilmeisesti ei halua vain nähdä autoa ikkunastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lasten äänet ovat epänormaaleja, huutavia tai toivottomilta kuullostavia?

Vierailija
44/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut heippalapun. Annoin 8-viikkoisen koiranpennun olla irti yhteisellä pihalla ja leikkiä naapurin samanikäisen koiran kanssa. Se oli aivan aiheellinen lappu, en vain ollut hoksannut ajatella asiaa naapureiden kannalta. Kivempi se lappu oli, mitä se että joku olisi tullut oven taakse valittamaan asiasta.

Vierailija
45/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun oltiin poissa kotoa, oli postiluukusta tullut lappu. Olkaa hiljempaa, kissat häiriintyy. T:"naapurin nimi"  Oli seinänaapuri.

Vierailija
46/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on valitettu siitä, että roskakatos haisee roskieni vuoksi... Kaikkea ne keksii...

Vierailija
47/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut enkä antanut lappusia, mutta kasvotusten olen käynyt sanomassa yläkerran naapurille tapauksessa, jossa koko yön oli kuulunut tuparimeteliä KAKSI kerrosta ylempänä olevasta asunnosta. Lupasivat, ettei toistu ja melko hyvin ovat pitäneetkin lupauksensa.

Vierailija
48/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira meilläkin on aiheuttanut harmia, kun haukkui 22-07 välisenä aikana. Vauvat saavat itkeä öisin ja se on normaalia.

Vierailija
49/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut naapurilta kortin ja pipareita, joilla kiittivät kun olin vienyt väärään osoitteeseen tulleen (ja vahingossa avaamani) tärkeän kirjeen oikeaan laatikkoon pahoittelujen kera. Toinen naapurini oli lomalla ollessani huomannut postilaatikkoni olevan täynnä ja tuonut postit muovikassissa terassilleni ystävällisen lapun kera. Lisäksi vastapäinen naapuri tuli kerran sanomaan että autossani palaa sisävalo, ja kun lähdin sitä sammuttamaan hän heitti naureskellen minulle roskapussinsa matkaan koska auto oli roskisten suunnalla. Täällä on muutenkin niin avuliasta ja mukavaa väkeä vaikka tuntemattomia toisillemme ollaankin, että onni on tällainen naapurusto :) Valituslappuja en ole ikinä saanut enkä lähettänyt.

Vierailija
50/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse saanut, mutta varoitin naapureita mahdollisesta meluhaitasta miehen kolmekymppisillä ja lupasin, että lähdemme ennen hiljaisuuden alkua (22.00). Pistin perään puhelinnumeromme ja kehoitin heitä pimputtamaan ovikelloa, jos häiritsimme liikaa.

Jälkeenpäin naapurit kiittivät ystävällisestä eleestä. Itse ajattelin, että tuo kuuluunormaaleihin käytöstapoihin :)

Vierailija
51/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli parvekkeella leikkiessään pudotellut leluja alkaerran pihalle, tulivat sitten heitettyinä parvekkeelle takaisin hirveän valituksen kera. Alhaalla oli juoppometeliä pitävä  pariskunta jolla pieni vauva, heitä nämä lelut suututtivat. Luonnollista heille sensijaan oli se kun nuori isä juovuksissa heitteli tuoakantumpit pitkin pihaa. Onneksi ovat entisiä naapureita.

Vierailija
52/57 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei! Ehdin jo hississä ihastua. Toivottavasti teinimäinen lähestymistapani ei haittaa. Lähtisitkö vaikka kahville joskus."

Tuon tyyppinen lappu tuli pari vuotta sitten. Olin kyllä varattu, mutta silti mieltä lämmitti.

Vierailija
53/57 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not today.

Vierailija
54/57 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani kuulemma haukkui 24/7 ja jo melkein vuoden päivät ennen kuin edes tuli asuntoon. Luultavasti ei voinut valittaa siitä, että haukahtelee harvakseltaan päivällä, kun se ei ole valituksen peruste, niin alkoi keksiä satuja.

Vierailija
55/57 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihanteellinen naapuri joten en 😌

Vierailija
56/57 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olenkin syrjitty sukupuoleni ja ikäni perusteella vuokranantajien keskuudessa. -nuori mies

Vierailija
57/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!