Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teette miehen kanssa yhdessä?
20.01.2014 |
Tuosta toisesta ketjusta innostuneena ja asiasta kiinnostuneena: MITÄ teette yhdessä? Iltaisin tai viikonloppuisin?
Kommentit (23)
Olemme kaiken vapaa-aikamme yhdessä, töissä erillään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suureksi harmikseni emme tee yhdessä juuri mitään. No seksiä harrastetaan yhdessä. Ja jos ollaan menossa johonkin paikkaan yhdessä, ollaan automatkat yhdessä ja jutellaan (ellei mies puhu puhelimeen koko matkaa).
Muuten me syödään erikseen, katsotaan eri ohjelmia, mennään nukkumaan eri aikaan, herätään eri aikaan, harrastetaan eri asioita.. eikä meillä oikein ole mitään yhteistä puhuttavaakaan. Paitsi lapsen hauskat jutut.
Alue: Aihe vapaa
Kotona katsotaan sarjoja ja leffoja, pelataan lautapelejä tai korttipeliä. Tykätään myös käydä huvin vuoksi ajeluilla (silloin tulee aina juteltua kaikesta), kesällä moottoripyöräillään ja tietenkin matkustellaan yhdessä. Kaupassa käydään aina yhdessä, välillä kuntosalilla. Lisäksi käydään yhdessä seurakunnassa, ja nähdään yhteisiä kavereita (toki myös erikseen).
Meillä ei siis ole vielä lapsia, ja ollaan parikymppisiä.