Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin savutus elämässäsi?

Vierailija
18.10.2020 |

Kysymys joka kysytään jokaisessa työhaastattelussa. Mitä sinä siihen tällähetkellä vastaisit?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhempien saattaminen haudan lepoon.

Vierailija
22/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin se oli suurin savutukseni, kun kännissä paistoin pitsaa ja unohdin sen grillaukselle ja pääsi sitten kauheat savut ulos kun avasin uunin luukun niin että palohälytin pärähti piippaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on varmaan myös se, että olen edelleen elossa enkä ole päättänyt tehdä lopullista lähtöä ( kaikki eivät ole ja pari nuorta läheistäkin muistelen). Vakavasti kiusaamisesta selviäminen edes jotenkin  ilman suurempaa romahdusta ( kesti 8 vuotta) on ollut oma juttunsa. Yksinäisyyden kestäminen joka hetki voisi olla yksi. Lukion käyminen loppuun asti, vaikka oli vaikeaa. Tosin näistä ei paljon viitsi oikeasti puhua kenellekään.

Vierailija
24/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on varmaan myös se, että olen edelleen elossa enkä ole päättänyt tehdä lopullista lähtöä ( kaikki eivät ole ja pari nuorta läheistäkin muistelen). Vakavasti kiusaamisesta selviäminen edes jotenkin  ilman suurempaa romahdusta ( kesti 8 vuotta) on ollut oma juttunsa. Yksinäisyyden kestäminen joka hetki voisi olla yksi. Lukion käyminen loppuun asti, vaikka oli vaikeaa. Tosin näistä ei paljon viitsi oikeasti puhua kenellekään.

Vierailija
25/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen jaksanut aina elää ja toimia raskaista vaiheista huolimatta ja pysyä vieläpä iloisena.

Vierailija
26/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättyjä paistaessa on tullut aika siniset savut joskus kämppään.

Vierailija
27/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboinut 7 kertaa saman päivän aikana tai masturboinut 3 tuntia putkeen. Valitse siitä.

Olen masturboinut ja saanut orgasmin 11 kertaa päivän aikana, enkä pidä sitä minkäänlaisena saavutuksena.

Vierailija
28/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelin keloapinana keskellä tietä ja poliisi sai kantaa minut pois 3 kertaa ennen kuin kaasutti.

Vierailija
29/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius

Vierailija
30/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin saavutukseni on se, että olen noussut pohjalta takaisin elävien kirjoihin ja hyvään elämään. Joskus 25-ikävuoden jälkeen sairastuin psyykkisesti ja alkoholisoiduin pikkuhiljaa salakavalasti. Menetin kaiken mitä voi menettää. Monta kertaa meinasin päästä hengestäni. Olen tervehtynyt ja saanut asiani järjestykseen. Perustin perheen. Olen saanut uuden elämän, mutta kai se on ihan omaa ansiotani, että jaksoin tehdä sen kaiken työn, vaikka näytti siltä, että kaikki on mennyt. Tätä tarinaa tosin en ole koskaan kertonut työhaastattelussa. Tässäkin tämä täytyy vain kertoa näin ylimalkaisesti.

Vierailija
31/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 15 pulloa tähdetöntä Jaloviinaa.

Vierailija
32/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

savuttanut itsensä tainnoksiin?

Vierailija
33/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin juureksia höyryttäessä, että sitä vettä imeytyy niihin juureksiin, että sitä ei voi puolta tuntia nuokkua palstailemassa välillä vahtimatta kattilaa. Eli siis höryttämälläkin voi käräyttää ruoan.

Vierailija
34/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se etten ole jo päästänyt itseäni päiviltä.

Sama.

Vierailija
35/36 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen elänyt yhtäsoittoa ilman taukoa jo yli 50 v.

Vierailija
36/36 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy BB-taloon. Hakenut sinne 10 vuotta. Katsonut kaikki kaudet.

Terveisin: ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi