Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin savutus elämässäsi?

Vierailija
18.10.2020 |

Kysymys joka kysytään jokaisessa työhaastattelussa. Mitä sinä siihen tällähetkellä vastaisit?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se etten ole jo päästänyt itseäni päiviltä.

Vierailija
2/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa oo koskaan kysytty tota. Onneks ei koska en tietäis miten vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tappanut ketään.

Vierailija
4/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ- ja perhe-elämän tasapainoinen yhdistäminen.

Vierailija
5/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on iso juttu

Vierailija
6/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko oikeasti vastaisit? Ei mikään ihme että et ole saanut vielä työpaikkaa. Hanki elämä ja tee oikeasti joku saavutus. Nyt tarvitset kyllä selkärankaa ja kunnolla hyvä ihminen.

Vierailija
7/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun käytävän hälytin alkoi piipittämään enkä itse yhtään tajunnut, että se johtuu omasta kokkaamisestani eli en tehnyt asialle mitään.

Vierailija
8/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko oikeasti vastaisit? Ei mikään ihme että et ole saanut vielä työpaikkaa. Hanki elämä ja tee oikeasti joku saavutus. Nyt tarvitset kyllä selkärankaa ja kunnolla hyvä ihminen.

Toivoisin etten olisi saanut nykyistä työpaikkaa....

Vierailija
9/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani aikaisemmassa kämpässä ryhdyin laittamaan sapuskaa itselleni ensimmäistä kertaa. Vääntäessäni ruokaa liedellä en tiennyt että savuhormi piti avata erikseen, ja kaikki savut tulivat kämppään. Ilma kämpässä oli kuin usvassa. Onneksi ketään muuta ei ollut paikalla, ja avasin parvekkeen oven että savut hälvenivät.

Vierailija
10/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin lunastamaan exän ulos yhteisestä asunnostamme erotilanteessa ja näin säilyttämään kolmen lapsemme kodin. Penniä sai venyttää ja hammasta purra mutta onnistuin. Tästä aina joskus kiittelen itseäni.

Vierailija
11/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikki muut saavutukset on ihan lällyjä tuohon verrattuna. Vahva ihminen. Se joka on vakavan masennuksen sairastanut ja vaikean mielenterveysongelman tietää, että tuohon verrattuna on omakotitalot, työpaikat, lapset, ylennykset ja omaisuudet on ihan liirumlaarumia.

Vierailija
12/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se kun käytävän hälytin alkoi piipittämään enkä itse yhtään tajunnut, että se johtuu omasta kokkaamisestani eli en tehnyt asialle mitään.

Mulla vähän samaa. Savutin takapihalla lohta ja palokunta tuli pillit päällä sammuttamaan savuttimen.

Vierailija
13/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin muovikauhan kuuman levyn päälle, savua riitti. Pitkään sai tuulettaa että hajut lähti.

Vierailija
14/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuuden jälkeen opettelin uudelleen kävelemään. Ei se ikinä tule olemaan normaalin näköistä kävelyä, mutta kävelen silti.

Vierailija
15/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin 45 sekuntia pitkän pierun, vaimo kellotti.

Vierailija
16/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinut 7 kertaa saman päivän aikana tai masturboinut 3 tuntia putkeen. Valitse siitä.

Vierailija
17/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla silloin kun moottoripyörästä räjähti öljynjäähdyttimen letku ja öljyt valui pakosarjan päälle. Koko kortteli oli savua täynnä. Hyvä ettei syttynyt palamaan.

Vierailija
18/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samassa savupöntössä vedetetyt Nieriä (itse kalastettu) n. 3 kiloinen ja iso Siika.

Şinkkis

(ei ollut kahden kilon siika kuitenkaan)

Vierailija
19/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olen minä koiralle joskus savustellut isompia haukia yms. 

Noin isoa lohta ei yksinään tule tehtyä, kun siinä onpi liikaa ..

Şinkkis

Vierailija
20/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa se, ku ajattelin itsemurhaa, mut en tehny sitä, ku juttelin vanhempie kanssa, alotin uuden harrastuksen ja hankin koiran. Sen jälkeen en oo enää ajatellu sitä. :) Toinen o se, et sain tehtyy šakkimatin nii, et käytin itse vain 4 sekunttia peliaikaa. M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan