kysy näkijältä
Kommentit (138)
Mille alalle työllistyn, taloudellinen tilanne, rakkauselämä, terveys? Miltä näyttää vaikkapa vuoden päähän?
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan minun pitäisi lähteä? Olen niin hukassa ja sekaisin ajatuksieni kanssa..
Kaakkoon
Olenko loppuelämäni skitsofreenikko?
Miten minulle käy rakkaudessa? Tuleeko joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudesta minullekin. Tapailua ollut vaaleahkon miehen kanssa jo pidempään. Onko mahdollista toimiva suhde hänen kanssaan vai näytetäänkö jotain muuta?
Kortit näyttävät tummaa hoikkaa miestä kaukomailta.
Tarkemmin sanottuna Irakista.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa alun viesteihin?
Olen vain yksi ihminen, joka käy veskissä, syö ja juo välillä. Tänne tulee paljon viestejä, pyydän olemaan kärsivällinen, saa laittaa myös uudestaan. Aina kun näen yhdelle, se väsyttää minua hieman. Kun näen kymmenelle, alan olla hyvin väsynyt. Autan minkä voin.
Mitä näet minulle tulevaan? Minun elämässäni on ollut paljon vaikeuksia ja lähitulevaisuudessa on tulossa myös paljon muutoksia. Selviänkö?
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle tulevaan? Minun elämässäni on ollut paljon vaikeuksia ja lähitulevaisuudessa on tulossa myös paljon muutoksia. Selviänkö?
Tietysti selviät hassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain yksi ihminen, joka käy veskissä, syö ja juo välillä. Tänne tulee paljon viestejä, pyydän olemaan kärsivällinen, saa laittaa myös uudestaan. Aina kun näen yhdelle, se väsyttää minua hieman. Kun näen kymmenelle, alan olla hyvin väsynyt. Autan minkä voin.
Ei tarvii vastata, kysymykset on tehty huumorilla eikä liity tosielämään niinkun ei nuo vastauksetkaan.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ne kaksi miestä jättivät vastaamatta viesteihini?
Arvaan kyllä, että syy ei ollut molemmilla sama, mutta enempää en osaa arvata.
Yhtä vain odota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Kolme kertaa vielä... Saatanko todella parantua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii vastata, kysymykset on tehty huumorilla eikä liity tosielämään niinkun ei nuo vastauksetkaan.
Niinkö? Onko näin. Sinulle ehkä vastaan. Pelleilyä en jaksa tänään. Sinä kysyt tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia uutisia saan marraskuussa?
Vakavia.
Sitä pelkään.
Onko mitään toivoa?
Tämä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Kolme kertaa vielä... Saatanko todella parantua?
Pyydä Jumalalta parantumista.
Gambiasta