Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko lukea kirjaa junassa, lentokoneessa jne?

Vierailija
20.01.2014 |

Onko liian vanhanaikaista lukea siis ihan paperiversiota ihmisten ilmoilla? Tai jotain lehteä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kehtais lukea jotain Fifty Shades of Grey- kirjaa :D Tai jotain älytöntä itseapukirjaa, jenkkityylistä sellaista, vaikka jotain Dr. Philin kirjaa "you need to love yourself".

Vierailija
22/23 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä yritetään nyt sohaista älypuhelinten omistajiin niin huti menee. Luen paljon ja nykyään luen vielä enemmän, kiitos puhelimeni. Minulla on miltei aina kirja mukana mutta jos menen viisi minuuttia bussilla tai ostoksille tai baariin, en ota kirjaa mukaan vaan luen noilla lyhyillä pätkillä uutisia ja kolumneja puhelimestani. Eli jos joku kuvittelee että lukeva ihminen on vähentänyt lukemistaan puhelimen takia, on aivan väärässä. Toki aina on ollut ihmisiä jotka eivät lue mitään ja nyt voisi kuvitella että hekin lukevat vähän enemmän puhelimensa ansiosta.

Minä olen ostanut tällä viikolla kolme kirjaa vaikka omistan älyluurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on tyhmää olla lukematta oikeaa paperille painettua kirjaa. Ainoastaan tekniikasta innostuneet pellet lukevat näitä sähköisiä versioita. Kirja on aina kirja ja paperilehti on ainoa oikea. Miten muuten ratkot sanaristikkoa siitä sähköisestä lehdestä. Kirjoitatko sanat kenties siihen ruudulle?  Minusta näihin sähköisiin systeemeihin viehtyneet nuoret ovat aivottomia ääliöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän