Kehtaatteko lukea kirjaa junassa, lentokoneessa jne?
Onko liian vanhanaikaista lukea siis ihan paperiversiota ihmisten ilmoilla? Tai jotain lehteä.
Kommentit (23)
Voi jumalauta mikä kysymys. Jos joskus tapaan sellaisen idiootin jonka mielestä on noloa lukea kirjaa... en itseasiassa tiedä mitä teen? Laitan hänet mikroskoopin alle ja etsin muutkin kieroutumat.
Kehtaan, joskus olen tosin valinnut liian hauskan kirjan ja nauranut ääneen. Pyydän anteeksi kaikilta...
Kehtaan kyllä, mutta pidän näkyvillä mm. ipadia, jotta kanssamatkustajat näkevät, että olen ihan ajantasalla oleva ihminen..
Voisiko joku selittää minulle mikä kirjassa on noloa? Onko nykyään niin suuri synti olla tehoton ja laiska että kirjan lukemista pitää hävetä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 07:39"]
Päivän absurdein kysymys.
[/quote]
vaikka onkin aamu, tämä status tällä kysymyksellä varmaan säilyy iltaan asti.
Heh, eiköhän tämä yhteiskunta ole täynnä ihmisiä, jotka ovat vaan "tekevinään" jotain. Siis ulkoinen vaikutelma on se tärkein. Ja siitä maksetaan jopa palkkaa.
Siis niinku et voi lukee, se on niiiiin wt:tä. Siis niinku teeskennellä lukevansa jotain antiikkista, painettua kirjaa - vain wt on näin pyrkyrimäistä. Sivistynyt ja tyylikäs ihminen ei todellakaan lue, ei puhu kännykkään, ei puhu ylipäätään mitään, koska se on wt:tä. Todella tyylikäs pysyy kotona peiton alla. Siellä voi sitten tehdä mitä haluaa. Ehkä. Vaikka on sekin melko wt:tä.
Onko muuten ihme, et keskiluokkaa pidetään tylsänä ja ahdistavana vapaaehtoisvankilana?
Kehtaisin, mutten saa oikein hyvää asentoa lukemiseen. Hartiat jumittuu.
Mut enemmän minuu nolottaa älyttömyyspuhelimen, tapletin ja mitänäitänytonkaan, räplääminen.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 07:20"]
Onko liian vanhanaikaista lukea siis ihan paperiversiota ihmisten ilmoilla? Tai jotain lehteä.
[/quote]
Outo kysymys. Tietenkin kehtaan.
Aina kehtaa lukea mutta jos ei lue niin se on häpeä.
Kyllä luen, ei minulla ole niin heikko itsetunto, että pitää kaikki tekemiset muiden mielipiteiden ja kyyläyksen perusteella valita.
Joku nörtti kuvittelee, että vain e-kirjaa ilkeää lukea julkisesti. Entäs kun lukulaitteesta loppuu akku kesken matkan? Vanhasta kunnon kirjasta tai lehdestä ei akku lopu. Ennen simahtaa lukija.
Mä valitsen vanhan kunnon paperille painetun kirjan koska tahansa ennemmin kuin jonkin "äly"-härpäkkeen.
Täh :D.Onko ap:lla ehkä vähän liian helppo elämä? :D
No ihan järkevä kysymys, ymmärrän jos moni vastaa ettei kehtaa. Sen lennon kapteeni ei välttämättä kehtaa. Myös konduktöörin vois olla vaikea lukea kirjaa samalla kun tarkastaa lippuja.
En kehtaa..luen aina kirjaa pimeässä peiton alla, ettei kukaan näe.