Luulen, että Venäjän trollit ovat näkyvästi esillä tällä palstalla ja iltapäivälehtien kommenttiosioissa
Iltapäivälehtien kommenttiosioihin ilmestyy aina joka uutiseen joku mahdollisimman paljon eripuraa aiheuttava/hallitusta haukkuva kommentti, tämä saa sitten parissa minutissa satoja tai tuhansia tykkäyksiä ja pääsee kärkeen.
Iltalehdessä aina samat nimimerkit antamassa niitä "nasevia" kommentteja joka uutiseen, esimerkiksi se stadin_friidu ja rauno_jrvenp_.
Onko muut huomanneet tätä? Kannattaa perehtyä Jessika Aron tutkimuksiin Venäjätrollien vaikutuksesta Suomessa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niinku on huolissaan vaikka Ranskan päättömyystilanteesta on joku venäjätrolli? Eikä halua samaa tänne? Oukei.
Ranskan päänkatkoja oli Moskovassa syntynyt Venäjän kansalainen.
Eli ei venäläisiä Suomeen?
Huom. Venäjällä asuu yli 6 miljoonaa muslimia.
Ryccä on ryccä vaikka missä uskonnossa paistaisi.
Luo katse länteen ja näe aito russofobi
No nyt on kyllä kovaa settiä. Putinin erikoisryhmä priorisoi erityisesti AaVeen kohteekseen. :-)
Osta foliota ja tee hattu. Ehkä ne yrittää ohjata myös ajatuksiasi radio- tai joillain telepaattisilla säteillä.
Ken tietää?
Miksi luulet että ne oikeasti vaivautuisi? Jos niitä trolleja on niin etsi niitä facebookista, twitteristä yms.
Niin suomalaisethan eivät saa tietenkään oman maansa hallitusta arvostella..
Minä taas luulen, että ne 9000 tykkäystä kommentille, että Marinin pitäisi erota, olivat ihan suomalaisilta äänestäjitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että ne 9000 tykkäystä kommentille, että Marinin pitäisi erota, olivat ihan suomalaisilta äänestäjitä.
Tämä siis Marin on sairastunut pääministeritautiin-artikkelin kommenteissa., IS
ei ole olemassa mitään venäjä trolleja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niinku on huolissaan vaikka Ranskan päättömyystilanteesta on joku venäjätrolli? Eikä halua samaa tänne? Oukei.
Ranskan päänkatkoja oli Moskovassa syntynyt Venäjän kansalainen.
Eli ei venäläisiä Suomeen?
Huom. Venäjällä asuu yli 6 miljoonaa muslimia.
Ryccä on ryccä vaikka missä uskonnossa paistaisi.
Ei tsetseenit kyllä venäläisiä ole.
Kannattaa muuten lukea aloittajankin mainitseman toimittajan Putinin trollit kirja. Silmiä avaava kirja.
Ihan selvästi näkyvissä trollien toiminta tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten lukea aloittajankin mainitseman toimittajan Putinin trollit kirja. Silmiä avaava kirja.
Ihan selvästi näkyvissä trollien toiminta tälläkin palstalla.
Meh. Olen kamppaillut noiden kanssa pitkään jo ja paljon ennen kuin termit "infosota" tai "Putinin trollit" ilmestyivät ison yleisön tietoisuuteen. ⚔️
Kyllä sitä Sipilän hallitusta ihan omat haukkui. Ei ollut venäläiiiä kyllä. Nyt tosin, jos edes miettii, Marinin hallituksen toimia, on tietysti venäjän trolli.
Silti sitä faktaa kieltämättä, että kyllä niitä nuapurmuan trollejakin on..
Mitä siitä? Kansalaisuus on venäläisyys oli sitten ortodoksi, juutalainen tai muslimi.