Olen 20v esikoista odottava nainen
Kommentit (20)
Millä kirjaimella etunimesi alkaa?
Oletko parisuhteessa ?Jos olet, niin kauan olette seurustelleet? Oletteko kihloissa/naimisissa? Oliko lapsi suunniteltu?
Miksi haluat hankkia lapsen noin nuorena? Oletko opiskellut tai suunnitteletko opiskelevasi jotakin myöhemmin?
Mee too!!
20 ja esikko tulossa:)
Ootko yh vai suhteessa?
Suunniteltu vai vahinko?
Lapsi oli suunniteltu. Ammattiin valmistuin 2012. Oltiin seurustelu 2,5 v kun tulin raskaaksi. Ja kihloissa ollaan. No mun mielestä ikä on toissijainen asia jos on työpaikka ja vakaa parisuhde :-)
Lapsi oli suunniteltu. Ammattiin valmistuin 2012. Oltiin seurustelu 2,5 v kun tulin raskaaksi. Ja kihloissa ollaan. No mun mielestä ikä on toissijainen asia jos on työpaikka ja vakaa parisuhde :-)
Suhteessa ja suunniteltu. :-) sulla ? Millon la ?
Onnea! Oletko jo hankkinut vaatteita tai tarvikkeita? Myös se toinen 20 vee äiti saa vastata:-)
Kyllä vain :D kaikki. Viikot nimittäin 39+5 . .
Kuinka vanha äitisi oli sinut saadessaan?
Huhtikuun lopulla LA. Myös olen suhteessa ja lapsi oli suunniteltu :) itse olen jo paljon hankkinut. Pienelle petikin jo valmisteltu :)
T. Se toinen äeetee :)
Mä haluaisin vaan sanoa teille, että nukkukaa vielä kun voitte! :D
Ja sinä, jolla LA huhtikuussa, niin käy mun puolesta vaikka elokuvissa hyvässä seurassa ja tää toinen tuleva mama, mee mun puolesta vaikka syömään ravintolaan jotain oikein hyvää ja ajan kanssa! :) Ja molemmat: Laittakaa itsenne rauhassa näteiksi ennen sitä, käykää piiiiiiitkässä suihkussa jne.... Ja käpertykää illalla hiljaisuuden vallitessa kultanne kainaloon...
Ja onnea teille molemmille! <3 Oma lapsi on parasta maailmassa! :)
Ristiäiset. Äiti oli 32 kun synnyin. Siskoni hän sai kun oli 19 ja sama isä meillä ihan on :D kiitos hyvistä vinkeistä !:D