Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko yksityisetsivän seuraamaan miestäsi jos sinulla olisi siihen varaa?

Vierailija
19.01.2014 |

Kyllä haluaisin tietää kaikkien miehen vakituisten omien menojen todellisen luonteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En olisi liitossa jos en luottaisi mieheeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurata. En ole oikea etsivä mutta voisin olla hyvä.

Vierailija
4/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kai mulla siihen ainakin jonkin aikaa olisi varaakin mutta en tosiaankaan laittaisi.

Vierailija
5/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En..Hullun mustasukkainen mieheni laittoi sellaisen perääni, kun olin työreissulla yötä Hkin hotelissa. Oikein nauratti kun se etsivä varmaan vaklasi mua Stokkan hyllyjen välissä kun siellä shoppailin :D 

Mitään salaista en siis puuhaillut, eli hukkaan meni nekin rahat.

Vierailija
6/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luotan mieheeni. Lisäksi on niin vähän missään että halvemmaksi tulisi seurata itse. Uskon että kertoo itse menoistaan jos minun tarvitsee niistä tietää.

Vierailija
7/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan, ihan sairasta kyttäystä.

Vierailija
8/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:41"]

En..Hullun mustasukkainen mieheni laittoi sellaisen perääni, kun olin työreissulla yötä Hkin hotelissa. Oikein nauratti kun se etsivä varmaan vaklasi mua Stokkan hyllyjen välissä kun siellä shoppailin :D 

[/quote]

Apua, kai olette eronneet?

Vierailija
9/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:41"]

[/quote]

Apua, kai olette eronneet?

Vierailija
10/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla olisi varaa, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa. Miksi mun pitäisi tietää mieheni joka tapaus ja tekeminen? Se kertoo mulle kyllä mikä on tärkeää, ja jos ei kerro, siihen on varmasti joku syy. Pettämistä en pelkää, sitä ei mikään yksityisetsivä voisi estää, jos mies pettää haluaisi.

Vierailija
11/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi, en epäile häntä mistään.

Vierailija
12/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Tosin voisin jo nyt vakoilla häntä helposti iPhonen find my iPhone appsin avulla. Ja toisinpäin, hän minua. Kyllä minä joskus vilkaisen, onko jo lähtenyt töistä kotiin päin. 

Vierailija
13/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin. Ei ole epäilystäkään, että olisi vieraissa.

Vierailija
14/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieheni, mutta erään tyypin kyllä, joka kusetti mua aikoinaan. Haluaisin tietää, mikä hän oikein oli miehiään, vaiko ihan tavallinen pelimies. Ja joo, motiivini olisi puhtaasti saada sellaista selville, että voisin hänelle (henkisesti) kostaa tietyn elämänvaiheeni pilaamisen. Se ois maukasta. Mutta haaveeksi jää, kun ei oikein ole siihen rahaa panostaa. ja oikeastaan kostolla hekumoiminenkin on aika hauskaa. 

Vierailija
15/15 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en keksi yhtäkään syytä miksi. Ap, miksi sinä palkkaisit? Mitä odottaisit/pelkäisit saavasi tietoon? Mitä tiedolla hyötyisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi