Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monessa maassa olet käynyt?

Vierailija
18.10.2020 |

Mikä on ollut paras maa, jossa olet käynyt? Entä huonoin, mihín et menisi uudelleen?

Kuinka monessa maassa olet käynyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut enää vuosiin laskea. Ihan sama.

Vierailija
2/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras maa, jossa olen käynyt on Espanja. Minulla on Espanjaan erityinen suhde, koska olin siellä opiskelijavaihdossa ja työharjoittelussa. Pääsin luonnollisesti kulttuuriin eri tavalla sisään kuin mitä olisi mahdollista vain lyhyen lomamatkan aikana. Sellaista paikkaa ei ole, mihin en voisi mennä uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras maa, jossa olen käynyt on Espanja. Minulla on Espanjaan erityinen suhde, koska olin siellä opiskelijavaihdossa ja työharjoittelussa. Pääsin luonnollisesti kulttuuriin eri tavalla sisään kuin mitä olisi mahdollista vain lyhyen lomamatkan aikana. Sellaista paikkaa ei ole, mihin en voisi mennä uudelleen.

Missä päin Espanjaa olit? Itse olin myös Espanjassa työharjoittelussa ja se oli samalla ensimmäinen maa, mihin matkustin yksin.

AP

Vierailija
4/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa parissakymmenessä. Olisi varmaan pitänyt nuorena interreilata, niin olisi kertynyt äkkiä pitkä lista. Lisäksi on tullut käytyä monessa maassa monta kertaa.

Parasta ja huonointa on vaikeaa mainita. Olen oikeastaan pitänyt kaikista käymistäni maista. Itsehän minä olen niihin halunnut mennä. Asia voisi olla toisin, jos olisi työn puolesta joutunut matkustelemaan ties missä.

Vierailija
5/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 maata, n 80 matkaa.

Tuossa ei ole vielä Tallinnan reissut mukana. Ja toisaalta vain ne missä olen yöpynyt, ei välilaskut eikä koneenvaihtopaikat.

Vierailija
6/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Norja, Tanska (välilasku), Italia Torino, Ranska (välilasku), Kreikka Kreeta patikointireissu, Kreikka Roodos kylmän kesän äkkilähtö. Työn vuoksi ravasin ennen koronaa kahdessa ensimmäisessä viikoittain, onneksi ei enää tarvi. Lentäminen ei oo mun juttu, haaveilen asuntoautoreissusta pohjois Norjaan, vielä kun sais jonkun kaverin mukaan, yksin aina reissannut.

Vierailija
7/7 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 kertaa USA:ssa käynyt ja vähän muuallakin. Nyt korona aikana en ole matkustanut ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan