Mun äiti on kuollut
Kommentit (21)
Lämmin osanotto. Nyt on raskasta, jonain päivänä päällimmäisenä on kiitollisuus menneestä.
Vierailija kirjoitti:
Siunausta ja voimia sinulle nyt.
Mitä tarkoitat?
Otan osaa. Kokemuksesta voin sanoa, että vähitellen se tuska helpottaa.
Voimia ja jaksamista. Yritä keskittyä muistelemaan kauniita yhteisiä aikoja.
Seuraavassa elämässä näet hänet taas.
tai sitten ei kuollut. muuten ajankulujutustelua tahtoo. ei kuulu tähän,mutta oletteko kuullut mm. lapsi,poika,kertoi olleensa diana. hyvin yksityiskohtaisia kuvauksia huoneistoista ja elämästään . olisi jännä kun tuon pojan olisi vienyt hyvin pienenä kuninkaalliseen perheeseen,tulisiko tuttuuden tunne, hyvin pinellä lapsella on jälleensyntymismuisti joskus tallella. sanoisi williamille- sä oot mun poika- dianakin kuoli nuorena joten silloin synnytään uudelleen suht nopeasti uudelleen. noita tapauksia on kun lapsi kertoo eri maasta ,kylistä niin tarkkoja kuvauksia ja kun ne tarkistetaan ,pitävät paikkaansa,kirkonkirjoista jne. historiikki. moni lapsi vinkuu,että lähdetään kotiin, tai sää et oo mun isi,äiti,,osaa taitoja joita sen ikäinen ei vielä osaa,ns.ihmelapset..soittotaidot
Voimia. Nyt ei lohduta, mutta olet todella onnekas, että sinulla on äiti, jota on ikävä ja josta jää kaunis muisto. Sitä ei ole läheskään kaikilla ja se kyllä varmasti kantaa elämässä.
en utko,,narraat kun tylsää siellä kuumassa
Vierailija kirjoitti:
Koska?
miten..ettetny vähän narraa meitä
Mitä ap täällä tekee, kerjää osanottoja ja voimien toivotuksia ventovierailta ihmisiltä?
Lämmin osanottoni. Oma isäni kuoli vuonna 2016 isänpäivänä. Alussa oli vaikeaa, mutta kyllä se helpottaa vuosien vieriessä. Vien tänäkin kesänä kukkaset haudalle äitini, veljeni ja mieheni kanssa.
RIP