Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satasen lahjakortti HM:lle. Mitä ihmettä mä ostan?

Vierailija
19.01.2014 |

Mä en siis yleensä tuolla shoppaile, joten vähän apua kaipaisin. kävin jo kurkkaamassa, mutta mä en yksinkertaisesti osannut ostaa mitään. Neuleet oli jotain tekokuituisia ja trikoissakaan ei puuvillaisia ollut, ainakaan niissä, mitä mä katsoin. Ja mä käytän yleensä oikeestaan vain luonnonkuituja.

mitä ihmettä sieltä vois ostaa? Nyt olis ollut hyvä shoppailla alen aikaan, mutta en mä osannut mitään edes kokeilla :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta urheilukamoja.

Vierailija
22/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hm:n farkuista, ihanan pehmeitä, kestää hyvin ja malleja laidasta laitaan.

Urheiluvaatteita? Alusvaatteita? Synttäri-ja joululahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pellavalakanoita /-pussilakanoita olisin minäkin suositellut. Ihanat käytössä ja vain pehmenevät pesujen myötä.

Vierailija
24/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen HM Homen pellavalakanoita!

Osa HMn perustrikoista on tosi hyvälaatuisia (ja ihan puuvillaa). Joskus voi vaan olla vaikea erottaa jyvät ja akanat toisistaan kaupassa.

Vierailija
25/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustrikoopaitoja löytyy kyllä puuvillaisena h&m:ltä, mielestäni ne on yllättävänkin hyvälaatuisia, omia olen käyttänyt jo kolme vuotta, eikä nyppyjäkään ole.. Itse ostaisin lahjakortilla varmaan perus pitkähihaisia trikoopaitoja pari kolme, perustoppeja, pikkareita, sukkia, sukkahousuja, legginsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi