Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka hamstrasitte viime keväänä kaupat tyhjiksi, niin miksi teitte sen?

Vierailija
18.10.2020 |

Kertokaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei minun tarvitse käydä kaupassa altistamassa itseäni koronalle liian usein. Kävin kaupassa kerran kahden viikon aikana, aivan kuten teen nytkin. Onneksi löytyy tilava jääkaappi-pakastin yhdistelmä.

Vierailija
2/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tenttaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on nyt maskikausi menossa.

Vierailija
4/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei minun tarvitse käydä kaupassa altistamassa itseäni koronalle liian usein. Kävin kaupassa kerran kahden viikon aikana, aivan kuten teen nytkin. Onneksi löytyy tilava jääkaappi-pakastin yhdistelmä.

Sama

Vierailija
5/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hamstrasin useita paaleja vessapaperia koska lehdissä oli kuvia espanjalaisesta marketista, jossa oli hyllyt tyhjinä.

Vierailija
6/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut yksi heistä, mutta osaan vastata kysymykseen: Siksi, koska valitettavan moni on omilla aivoillaan ajatteluun kykenemättömiä lampaita.

Vierailija
7/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteerikkoja itsekkäämpiä ihmisiä ei olekaan. Minä minä minä ja minun wc-paperi- ja tonnikalapurkkivarantoni. Pääasia, että minulla on kaikkea. Kanssaihmisistä ei väliä.

Vierailija
8/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostettiin kanssa vessapaperia. Autotalliin piti tehdä oikein tilaa, että kaikki mahtuivat.

Vierailija
9/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronariski kaupoissa on silti verrattain pieni ja kaupoista on tullut tartuntoja hyvin vähän koko epidemian aikana. Toki turhaa asiointia on syytä välttää, mutta sen voisi ihan ekaksi aloittaa niistä koko perheen ostosreissuista.

Vierailija
10/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa toitotettiin, että kaikilla pitää olla kotivarana ruokaa ja vessapaperia 3 viikoksi siltä varalta että joutuu karanteeniin.

Vierailija
11/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ostettiin kanssa vessapaperia. Autotalliin piti tehdä oikein tilaa, että kaikki mahtuivat.

Sama täällä. Useana päivänä käytiin hakemassa. Osa jouduttiin laittamaan ulkovarastoon ja nyt on homeessa.

Vierailija
12/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti. :D Miul o ny säilykkeitä sitä varte, et jos sairastun, nii ei tarvii mennä kauppaan kipeenä. Pystyin myös yhden kuukauden aikana käymään vain kaksi kertaa ostoksilla, kun normaalisti käyn neljä kertaa. Olisit varmaan kyl voinu päätellä, miks immeiset hamstrasi. :) Toisilla oli varmaa pelko ruuan loppumisesta, massahysteeria, pelko koronasta jne. M25

Vierailija
13/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassa toitotettiin, että kaikilla pitää olla kotivarana ruokaa ja vessapaperia 3 viikoksi siltä varalta että joutuu karanteeniin.

Ehditkin kirjoittaa kommenttisi mua ensin. Olin just tulossa kirjoittamaan samaa.

Vierailija
14/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia kannattaa hamstrata. Sen käyttö liittyy anaalialueen toimintoihin ja mielleyhtymä lisää turvallisuuden tunnetta tuntemattoman uhan edessä.

Vierailija
15/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronahysteerikkoja itsekkäämpiä ihmisiä ei olekaan. Minä minä minä ja minun wc-paperi- ja tonnikalapurkkivarantoni. Pääasia, että minulla on kaikkea. Kanssaihmisistä ei väliä.

Jokaisella oli pääsy kauppaan. Eipä suurinta osaa kiinnostanut vessapaperit ja jauhelihat, ennen kuin kuulivat että jossakin ne olivat loppu. Siinä vaiheessa kun he rynnivät kauppoihin, meillä oli jo kaikki mitä tarvitsimme.

Ei kannata jättää viime tippaan. Epidemian tulo oli tiedossa jo ennakkoon.

Vierailija
16/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarissa on nyt vessapaperia moneksi vuodeksi. Epideemioita voi tulla viellä lisääkin.

Vierailija
17/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa paljon peppujuttuja niin tulee parempi mieli.

Vierailija
18/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on normaalinakin aikana hyvät perusvarastot, joten totta kai kriisin uhatessa ne täydennettiin.

Kyllä kotivara on ihan perusasioita.

Vierailija
19/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vessapaperia tarvitse pakastaa.

Vierailija
20/33 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys vessapaperin hamstraajille: Tunnetko itseäsi tyhmäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän