Te, jotka hamstrasitte viime keväänä kaupat tyhjiksi, niin miksi teitte sen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei minun tarvitse käydä kaupassa altistamassa itseäni koronalle liian usein. Kävin kaupassa kerran kahden viikon aikana, aivan kuten teen nytkin. Onneksi löytyy tilava jääkaappi-pakastin yhdistelmä.
Sama
Minä hamstrasin useita paaleja vessapaperia koska lehdissä oli kuvia espanjalaisesta marketista, jossa oli hyllyt tyhjinä.
En ollut yksi heistä, mutta osaan vastata kysymykseen: Siksi, koska valitettavan moni on omilla aivoillaan ajatteluun kykenemättömiä lampaita.
Koronahysteerikkoja itsekkäämpiä ihmisiä ei olekaan. Minä minä minä ja minun wc-paperi- ja tonnikalapurkkivarantoni. Pääasia, että minulla on kaikkea. Kanssaihmisistä ei väliä.
Meillä ostettiin kanssa vessapaperia. Autotalliin piti tehdä oikein tilaa, että kaikki mahtuivat.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei minun tarvitse käydä kaupassa altistamassa itseäni koronalle liian usein. Kävin kaupassa kerran kahden viikon aikana, aivan kuten teen nytkin. Onneksi löytyy tilava jääkaappi-pakastin yhdistelmä.
Koronariski kaupoissa on silti verrattain pieni ja kaupoista on tullut tartuntoja hyvin vähän koko epidemian aikana. Toki turhaa asiointia on syytä välttää, mutta sen voisi ihan ekaksi aloittaa niistä koko perheen ostosreissuista.
Joka paikassa toitotettiin, että kaikilla pitää olla kotivarana ruokaa ja vessapaperia 3 viikoksi siltä varalta että joutuu karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ostettiin kanssa vessapaperia. Autotalliin piti tehdä oikein tilaa, että kaikki mahtuivat.
Sama täällä. Useana päivänä käytiin hakemassa. Osa jouduttiin laittamaan ulkovarastoon ja nyt on homeessa.
No mieti. :D Miul o ny säilykkeitä sitä varte, et jos sairastun, nii ei tarvii mennä kauppaan kipeenä. Pystyin myös yhden kuukauden aikana käymään vain kaksi kertaa ostoksilla, kun normaalisti käyn neljä kertaa. Olisit varmaan kyl voinu päätellä, miks immeiset hamstrasi. :) Toisilla oli varmaa pelko ruuan loppumisesta, massahysteeria, pelko koronasta jne. M25
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa toitotettiin, että kaikilla pitää olla kotivarana ruokaa ja vessapaperia 3 viikoksi siltä varalta että joutuu karanteeniin.
Ehditkin kirjoittaa kommenttisi mua ensin. Olin just tulossa kirjoittamaan samaa.
Vessapaperia kannattaa hamstrata. Sen käyttö liittyy anaalialueen toimintoihin ja mielleyhtymä lisää turvallisuuden tunnetta tuntemattoman uhan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Koronahysteerikkoja itsekkäämpiä ihmisiä ei olekaan. Minä minä minä ja minun wc-paperi- ja tonnikalapurkkivarantoni. Pääasia, että minulla on kaikkea. Kanssaihmisistä ei väliä.
Jokaisella oli pääsy kauppaan. Eipä suurinta osaa kiinnostanut vessapaperit ja jauhelihat, ennen kuin kuulivat että jossakin ne olivat loppu. Siinä vaiheessa kun he rynnivät kauppoihin, meillä oli jo kaikki mitä tarvitsimme.
Ei kannata jättää viime tippaan. Epidemian tulo oli tiedossa jo ennakkoon.
Kellarissa on nyt vessapaperia moneksi vuodeksi. Epideemioita voi tulla viellä lisääkin.
Kun ostaa paljon peppujuttuja niin tulee parempi mieli.
Meillä on normaalinakin aikana hyvät perusvarastot, joten totta kai kriisin uhatessa ne täydennettiin.
Kyllä kotivara on ihan perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vessapaperia tarvitse pakastaa.
Kysymys vessapaperin hamstraajille: Tunnetko itseäsi tyhmäksi?