Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskelmä/Harju&Pöntinen

Vierailija
19.01.2014 |

Kuunteleeko/katsooko kukaan tosissaan tuota kanavaa. Tosi "lupsakasta" menoa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuunnellaan ja Rauli on jees!

Vierailija
22/42 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittakaa Reijo Ikosen levyltä Surusta nousee laulu... eka O sole mio ym esim Finlandia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yksi levy maksaa 5,09 € Aivan härskiä touhua. No, mutta onhan sitä mukava kuunnella kun toiset laitaa rahaa ja soitta mukavia levyjä. Aivan ryöstöä!

Vierailija
24/42 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen sitä päivittäin. Meillä ei jostain syystä radio kuulu kunnolla, ja siksi H&P on taustamusiikkina usein päällä. Meidän yksivuotias rakastaa sitä tunnusplimpatusta ja sitä vaihtuvaa kuvaa, varsinkin niitä koirankuvia. Odottaa aina silmä kovana, koska tulee koira tai kissa tai hevonen.

Kerran minä tilasin sieltä kappaleen. Soitatin itselleni nimipäiväonnittelukseni häävalssimme.

Tämä uudistus, jossa Iskelmä voi aamukymmeneen, on tosi huono. En jaksa sitä "hullunhauskaa" hölötystä.

Vierailija
25/42 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kuuntelen. Olen löytänyt sitä kautta ihan minulle uusia esittäjiä ja heidän musiikkinsa.
parasta on että siellä sou myös vanhempaa musiikkia eikä näitä nykypäivän rynkytksiä joita kuulee kun avaa radion.

Vierailija
26/42 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse ne jatkuvana pyörivät seksimainokset?

Vierailija
27/42 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan siellä pyöri tietty biisi tunnin sisällä muistaakseni 7 kertaa :D

Vierailija
28/42 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:02"]Minä kuuntelen sitä päivittäin. Meillä ei jostain syystä radio kuulu kunnolla, ja siksi H&P on taustamusiikkina usein päällä. Meidän yksivuotias rakastaa sitä tunnusplimpatusta ja sitä vaihtuvaa kuvaa, varsinkin niitä koirankuvia. Odottaa aina silmä kovana, koska tulee koira tai kissa tai hevonen.

Kerran minä tilasin sieltä kappaleen. Soitatin itselleni nimipäiväonnittelukseni häävalssimme.

Tämä uudistus, jossa Iskelmä voi aamukymmeneen, on tosi huono. En jaksa sitä "hullunhauskaa" hölötystä.
[/quote]
No älä muuta sano! Lopetin iskelmän kuuntelemisen aamuisin kokonaan, sitä naispuolisen juontajan käkätystä ja huonoja vitsejä ei vaan jaksa.

Vierailija
29/42 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää haukkuko lempikanavaani. Puolenyön aikaan siellä tulee aina Maamme-laulu, jonka ajan seison ryhdikkäänä.

Vierailija
30/42 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siinä juoksi viimeisimmät uutiset ala-laidassa. Silloin tuli enemmän seurattu kyseistä kanavaa.

Vierailija
31/42 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:33"]Eikö ketään häiritse ne jatkuvana pyörivät seksimainokset?
[/quote]
Häiritsee. Saisi kyllä koko kanavan heittää mäkeen.

Vierailija
32/42 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kanava on just sellane et melankolisena ite juot kaljaa, ja porukka tappelee siinä ympärille, toinen on sammunu, ja samaan aikaa h&p soi tautalla. :D 

Vierailija
33/42 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä riesana nykyään "Rölli" ja "Pörriäinen" Vaihdoin musiikin kuuntelun radion puolelle.

Vierailija
34/42 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse. Kysehän on kuuntelemisesta.  Mikä oikeasti on ongelmasi? Tuijotatko myös radiota musiikkia kuunnellessa?

Vierailija
35/42 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin kisaan? Soitinnumeroon automaatti lateli hinnan. En ehtinyt osallistua kisaan,kun alkoi kuulua piip.piip...linja katkesi. Rahastusta koko paska! !!!!

Vierailija
36/42 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tympäntynyt kirjoitti:

Osallistuin kisaan? Soitinnumeroon automaatti lateli hinnan. En ehtinyt osallistua kisaan,kun alkoi kuulua piip.piip...linja katkesi. Rahastusta koko paska! !!!!

Maksuhan menee vasta silloin, kun juontaja vastaa puheluun.Itse en kyllä soittele tuohon numeroon, mutta kuuntelen joskus musiikkia.

Vierailija
37/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta kymmenen minuutin välein on tullut maailman tyhmin mainos, joka aiheuttaa välittömästi kanavan vaihdon. Surkimus harmittelee, kun eii tullut tuhlanneeksi pari sataa keskustelulinjalle, vaan katsoi televisiota. Ei uskalla mennä tanssiravintolaan juttelemaan kasvokkain. Samalla rahalla kaksi henkilöä syö ja juo hyvin.

Vierailija
38/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kipeänä ollessani löysin tuon kanavan ja se alkoi viihdyttää.

Vierailija
39/42 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä kanava,tulee hyvää musiikkia  kun television muilta kanavilta taas aivan typeriä ruoka ja sisutus ohjelmia .

40/42 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sitä joskus kuunneltua. Laitan sen monesti taustalle päälle. Sieltä tulee hyvää ja leppoisaa musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän