Iskelmä/Harju&Pöntinen
Kuunteleeko/katsooko kukaan tosissaan tuota kanavaa. Tosi "lupsakasta" menoa.
Kommentit (42)
soittakaa Reijo Ikosen levyltä Surusta nousee laulu... eka O sole mio ym esim Finlandia
Miten voi yksi levy maksaa 5,09 € Aivan härskiä touhua. No, mutta onhan sitä mukava kuunnella kun toiset laitaa rahaa ja soitta mukavia levyjä. Aivan ryöstöä!
Minä kuuntelen sitä päivittäin. Meillä ei jostain syystä radio kuulu kunnolla, ja siksi H&P on taustamusiikkina usein päällä. Meidän yksivuotias rakastaa sitä tunnusplimpatusta ja sitä vaihtuvaa kuvaa, varsinkin niitä koirankuvia. Odottaa aina silmä kovana, koska tulee koira tai kissa tai hevonen.
Kerran minä tilasin sieltä kappaleen. Soitatin itselleni nimipäiväonnittelukseni häävalssimme.
Tämä uudistus, jossa Iskelmä voi aamukymmeneen, on tosi huono. En jaksa sitä "hullunhauskaa" hölötystä.
Päivittäin kuuntelen. Olen löytänyt sitä kautta ihan minulle uusia esittäjiä ja heidän musiikkinsa.
parasta on että siellä sou myös vanhempaa musiikkia eikä näitä nykypäivän rynkytksiä joita kuulee kun avaa radion.
Eikö ketään häiritse ne jatkuvana pyörivät seksimainokset?
Joulun aikaan siellä pyöri tietty biisi tunnin sisällä muistaakseni 7 kertaa :D
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:02"]Minä kuuntelen sitä päivittäin. Meillä ei jostain syystä radio kuulu kunnolla, ja siksi H&P on taustamusiikkina usein päällä. Meidän yksivuotias rakastaa sitä tunnusplimpatusta ja sitä vaihtuvaa kuvaa, varsinkin niitä koirankuvia. Odottaa aina silmä kovana, koska tulee koira tai kissa tai hevonen.
Kerran minä tilasin sieltä kappaleen. Soitatin itselleni nimipäiväonnittelukseni häävalssimme.
Tämä uudistus, jossa Iskelmä voi aamukymmeneen, on tosi huono. En jaksa sitä "hullunhauskaa" hölötystä.
[/quote]
No älä muuta sano! Lopetin iskelmän kuuntelemisen aamuisin kokonaan, sitä naispuolisen juontajan käkätystä ja huonoja vitsejä ei vaan jaksa.
Älkää haukkuko lempikanavaani. Puolenyön aikaan siellä tulee aina Maamme-laulu, jonka ajan seison ryhdikkäänä.
Joskus siinä juoksi viimeisimmät uutiset ala-laidassa. Silloin tuli enemmän seurattu kyseistä kanavaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:33"]Eikö ketään häiritse ne jatkuvana pyörivät seksimainokset?
[/quote]
Häiritsee. Saisi kyllä koko kanavan heittää mäkeen.
koko kanava on just sellane et melankolisena ite juot kaljaa, ja porukka tappelee siinä ympärille, toinen on sammunu, ja samaan aikaa h&p soi tautalla. :D
Yhtenä riesana nykyään "Rölli" ja "Pörriäinen" Vaihdoin musiikin kuuntelun radion puolelle.
häiritse. Kysehän on kuuntelemisesta. Mikä oikeasti on ongelmasi? Tuijotatko myös radiota musiikkia kuunnellessa?
Osallistuin kisaan? Soitinnumeroon automaatti lateli hinnan. En ehtinyt osallistua kisaan,kun alkoi kuulua piip.piip...linja katkesi. Rahastusta koko paska! !!!!
tympäntynyt kirjoitti:
Osallistuin kisaan? Soitinnumeroon automaatti lateli hinnan. En ehtinyt osallistua kisaan,kun alkoi kuulua piip.piip...linja katkesi. Rahastusta koko paska! !!!!
Maksuhan menee vasta silloin, kun juontaja vastaa puheluun.Itse en kyllä soittele tuohon numeroon, mutta kuuntelen joskus musiikkia.
Viisi vuotta kymmenen minuutin välein on tullut maailman tyhmin mainos, joka aiheuttaa välittömästi kanavan vaihdon. Surkimus harmittelee, kun eii tullut tuhlanneeksi pari sataa keskustelulinjalle, vaan katsoi televisiota. Ei uskalla mennä tanssiravintolaan juttelemaan kasvokkain. Samalla rahalla kaksi henkilöä syö ja juo hyvin.
Kerran kipeänä ollessani löysin tuon kanavan ja se alkoi viihdyttää.
Tää on hyvä kanava,tulee hyvää musiikkia kun television muilta kanavilta taas aivan typeriä ruoka ja sisutus ohjelmia .
Tulee sitä joskus kuunneltua. Laitan sen monesti taustalle päälle. Sieltä tulee hyvää ja leppoisaa musiikkia.
Aina kuunnellaan ja Rauli on jees!