En voi tuoda naisia kämpillä koska hävettää se läävä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoidaan siivoamisesta, se ei aina auta. Itse häpeän myös asuntoani enkä kehtaa kutsua tänne ketään. Asun Kassin pikku kämpässä. 32 neliön kaksio. Muovimattolattia, seinät täynnä reikiä edelliseltä asukkaalta. Yhdessä seinässä on isot kolmion jäljet joissa on ilmeisesti ollut peilit. En osaa maalata seiniä joten en saa niitä peitettyä, en usko että edes maalaaminen on sallittua. Asunto on ahdas. Olohuoneeseen mahtuu juuri ja juuri 170cm oleva sohva, edes nojatuolille ei ole tilaa. Jos nojatuolin laittaa niin se on tiellä. Ruokapöytään mahtuu kolme, käytössä on pyöreä 120cm pöytä. Sekin on vähän liian iso, toinen selkänoja ottaa melkein kiinni tiskialtaaseen ja toinen tv-tasoon.
Onko ruokapöytä pakollinen yksiössä? Saisko telkkarin seinälle? Pienempi sohva?
Vuokranantaja yleensä antaa maalata ja hommaa tarvikkeetkin, sinähän ehostat kämppää siinä. Ei ole vaikeaa.
Jos ei ole ruokapöytää niin se se vasta noloa olisi. Missä tarjoaisin vieraille ruokaa? Jos hankin pienemmän sohvan niin vieraan olisi tukalaa olla kun pitäisi istua aivan kyljessä kiinni. Pieni kahden hengen sohva kyllä antaisi tilaa yhdelle nojatuolille mutta jos on edes kaksi vierasta kerralla niin yhden pitäisi istua kyljessä kiinni. Toinen syy nykyisen kokoiselle sohvalle on se että voin istua mukavasti jalat suorina selkä käsinojaan nojaten.
Tuota seinän maalaamista pitäisi kyllä harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoidaan siivoamisesta, se ei aina auta. Itse häpeän myös asuntoani enkä kehtaa kutsua tänne ketään. Asun Kassin pikku kämpässä. 32 neliön kaksio. Muovimattolattia, seinät täynnä reikiä edelliseltä asukkaalta. Yhdessä seinässä on isot kolmion jäljet joissa on ilmeisesti ollut peilit. En osaa maalata seiniä joten en saa niitä peitettyä, en usko että edes maalaaminen on sallittua. Asunto on ahdas. Olohuoneeseen mahtuu juuri ja juuri 170cm oleva sohva, edes nojatuolille ei ole tilaa. Jos nojatuolin laittaa niin se on tiellä. Ruokapöytään mahtuu kolme, käytössä on pyöreä 120cm pöytä. Sekin on vähän liian iso, toinen selkänoja ottaa melkein kiinni tiskialtaaseen ja toinen tv-tasoon.
Ei maalaaminen ole vaikeaa, kuka vaan osaa. Olen itse omin luvin ja omalla rahalla maalannut yhden vuokrakämpän seinät, jotta oli mukavampi asua, vuokranantaja ei nähnyt ongelmaa seinissä, eikä halunnut maksaa.
Kannattaa pyytää joku sisustuksesta tykkäävä auttamaan sitten parempien huonekalujen valinnassa, kyllä pienestäkin asunnosta saa mukavan. Kahden hengen neliö pöytä yleensä hyvä yksiöön. Siisteys tekee paljon.
Uusi ruokapöytä on jo harkinnassa, juurikin neliön mallinen kahdelle, siihen sitten kaksi jakkaraa jos tulee vieraita niin mahtuu vaikka ahdasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sano muikkelille, ettei saa seksiä ennenku läävä siivottu, onhan se sen hommaaki.
Tuota kannattaa ehdottomasti kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ruokapöytä pakollinen yksiössä? Saisko telkkarin seinälle? Pienempi sohva?
Vuokranantaja yleensä antaa maalata ja hommaa tarvikkeetkin, sinähän ehostat kämppää siinä. Ei ole vaikeaa.
Pöytä: hanki tilalle klappipöytä tai pöytälevy ja siihen taitettavat U-saranat
Sohva: vaihda tilalle sohvasänky
Reiät seinällä: laita tilalle taulu tai juliste
Säilytystila: hanki hylly, joka ulottuu kattoon asti niin saat lisää säilytystilaa
Moni antaa muutossa huonekaluja ilmaiseksi. Toki pitää olla nopea, koska siisteimmät ja järkevän malliset viedään ensimmäisen puolen tunnin aikana.
No jo on snobeja liikkeellä jos Kämppiä pitää läävänä. Sentääs 5 tähteä.
Jos siellä on puhdasta ja siistiä, niin tuskin se vuokra-asunnon koko ja kunto haittaa. En minäkään alkaisi maalaamaan. Mieluummin laittaisin vaikka sisustustaulun peittämään reikiä (jos sillä saisi pahimmat peitettyä)
Vierailija kirjoitti:
Pane sitä hyvin niin se siivoo kyllä. Laittaa jotain kukkastakin pöydälle.
Meinaat että lusmulaiska viitsisi sellaistakaan kotityötä opetella kunnolla?
Ei maalaaminen ole vaikeaa, kuka vaan osaa. Olen itse omin luvin ja omalla rahalla maalannut yhden vuokrakämpän seinät, jotta oli mukavampi asua, vuokranantaja ei nähnyt ongelmaa seinissä, eikä halunnut maksaa.
Kannattaa pyytää joku sisustuksesta tykkäävä auttamaan sitten parempien huonekalujen valinnassa, kyllä pienestäkin asunnosta saa mukavan. Kahden hengen neliö pöytä yleensä hyvä yksiöön. Siisteys tekee paljon.