Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtiatar-sarja Avalla

Vierailija
19.01.2014 |

Miten ton sarjan puvustus ei oikein vaikuta sopivan 1500-luvun puoliväliin? Varsinkin naisten hiukset ja puvustus on ihan outoja. Luulin, että tää on ihan vakavasti otettava sarja Maria Stuartista, mutta ilmeisesti erehdyin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kanavaa siinä vaiheessa, kun näin aatelisnaisella avonaiset, takkuiset hiukset. Ei ne amerikkalaiset vaan osaa.

Vierailija
22/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:30"]

Juu, ei valitettavasti ole vakavasti otettava. Sarja on teinisaippuaa, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä oikean historian kanssa. Vähän niin kuin olisi pistetty muutama pissis larppaamaan.

[/quote]

Joo, se selviskin tässä alkumetreillä jo. Tuskin tarvitsee jatkossa katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samoja juttuja jo mainoksissa sarjasta, enkä vaivaudu katsomaan koko saippuaa. 

Vierailija
24/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa bbc:n tuottaman white queen. Siinä on hyvin tehty sarja.

Vierailija
25/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoituskaan ollut että olis yks yhteen historian kanssa, näin luin sarjan esittelystä.

Vierailija
26/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mää luulin et tää olis ollu joku SM juttu

Vierailija
27/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Tudorsien kaikki jaksot/kaudet on näytetty Suomessa? Olen kyllä katsonut sarjan netistä, mutta sitä katsoo mielellään uudestaankin.

Vierailija
28/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiallisissa kulisseissa näyteltyä teinisaippuaa. Viikingit on paljon parempi, vaikka aika siloiteltua sekin.

Vierailija
29/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:40"]

Ei ole tarkoituskaan ollut että olis yks yhteen historian kanssa, näin luin sarjan esittelystä.

[/quote]

No voisivat edes vaivautua tekemään puvustuksen ja lavastuksen aikakautta vastaavaksi. Kaiken lisäksi ihmisten käytös ja puhetyyli on täysin nykyaikaista tässä "historiallisessa draamasarjassa". 

Vierailija
30/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... mä unohdin tuon vaikka jo viikkoja olen odottanut.

Tuleekohan uusintaa?

Vierailija
31/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:54"]

Tuleekohan uusintaa?

[/quote]

Ava kanavasta kun on kyse, niin varmaan lähes päivittäin näytetään.

Vierailija
32/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:56"]

Tuleekohan uusintaa?

[/quote]

[/quote]

Nyt-liitteestä ei kyllä löytynyt uusintaa millekään päivälle, ellei se sitten perjantaina tule. Tuskin. Vaikka tuo hömppäsarja onkin, niin minua kiinnostaa kuitenkin. Äh, nyt meni tämä sunnuntai pilalle.

Vierailija
33/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomo?

Vierailija
34/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutaman minuutin. Tuskin on tarkoitettukaan miksikään vakavasti otettavaksi elämäkertasarjaksi.

Vierailija
35/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika kuraa kyllä. :/ Häiritsevän huono puvustus, samoin puhetyyli oli turhan paljon "tätä päivää". Pissikset larppaamassa oli osuva kuvaus.

Vierailija
36/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:56"]

Tuleekohan uusintaa?

[/quote]

[/quote]

Nyt-liitteestä ei kyllä löytynyt uusintaa millekään päivälle, ellei se sitten perjantaina tule. Tuskin. Vaikka tuo hömppäsarja onkin, niin minua kiinnostaa kuitenkin. Äh, nyt meni tämä sunnuntai pilalle.

[/quote]

Tulee se uusintana, olisikohan ollut keskiyönä, la-su vaihteessa.

Vierailija
37/61 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:11"]

Oli aika kuraa kyllä. :/ Häiritsevän huono puvustus, samoin puhetyyli oli turhan paljon "tätä päivää". Pissikset larppaamassa oli osuva kuvaus.

[/quote]

Mutta eihän sen herranjumala ollutkaan tarkoitus olla "historiallista draamaa"! Vaan Gossip Girlin ja historian fiktiivinen sekoitus. Ettekö ihmiset enää lue sarjasta julkaistuja lehdistötiedotteita, joita on ollut nyt läjäpäin tästäkin sarjasta edellisen kuukauden aikana?!?

Kuulostaa  vaan niin siltä, että valittajat tiesivät tämän, mutta silti halusivat tulla pätemään muka "hämmästyneinä" että: vöi, vöi, kyllä minä nyt niin petyin, luulin tätä väkävähenkiseksi historiasövitykseksi".

Menkää nyt vähän itteenne ja tutkikaa vaihteeksi taustatietoja, ennen kuin aiheettomasti "loukkaannutte".

Nimittäin jos tämä sarja ei edes ESITÄ olevansa mitään muuta kuin mitä on (teinihömppää historiallisella twistillä), niin teidän valituksenne kuulostaa vain tekaistulta pätemiseltä, tai puhtaalta tietämättömyydeltä/laiskuudelta, kun ei jaksettu ottaa asioista selvää.

Vierailija
38/61 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska Mary Stuartin elämä ei ilmeisesti ollut tarpeeksi mielenkiintoista muuten, niin siihen on kuulemma lisätty joku olematon veli, jotta saadaan vähän kolmiodraamaa. En kyllä tajua, miksi tehdä sarja jostain oikeasta ihmisestä, jos ei edes yritetä tehdä sitä realistiseksi.

Vierailija
39/61 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja ei ole historiankuvaus vaan modernisoitu versioitu historiallisista hahmoista ja tapahtumista. Sarjan vastaava tuottaja Laurie McCarthy  painottaa, että tarinassa on otettu paljon taiteellisia vapauksia. Francis oli tosielämässä sairas nuori mies, velipuoli Sebastiania ei ollut olemassakaan ja Nostradamus oli oikeasti yli viisikymmentävuotias mies, ei kolmekymppinen komistus. Puvustuksessakaan noudatettu orjallisesti ajankuvausta, vaan sarja edustaa modernia pukudraamaa.

Sarja on saanut hyvät arvostelut, ja mm. Access Hollywood -lehti nimesi Valtiattaren yhdeksi syksyn 2013 parhaimmista uutuusdraamoista Panttivankien ja Sleepy Hollow’n ohella.

Vierailija
40/61 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:04"]

Sarja ei ole historiankuvaus vaan modernisoitu versioitu historiallisista hahmoista ja tapahtumista. Sarjan vastaava tuottaja Laurie McCarthy  painottaa, että tarinassa on otettu paljon taiteellisia vapauksia. Francis oli tosielämässä sairas nuori mies, velipuoli Sebastiania ei ollut olemassakaan ja Nostradamus oli oikeasti yli viisikymmentävuotias mies, ei kolmekymppinen komistus. Puvustuksessakaan noudatettu orjallisesti ajankuvausta, vaan sarja edustaa modernia pukudraamaa.

Sarja on saanut hyvät arvostelut, ja mm. Access Hollywood -lehti nimesi Valtiattaren yhdeksi syksyn 2013 parhaimmista uutuusdraamoista Panttivankien jaSleepy Hollow’n ohella.

[/quote]

Samaa mieltä. Miksi tuutte tänne valittaa. Älkää katsoko jos on niin huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme